Το βασικό VW Golf GTI θύμα των νέων κανονισμών

Το μοντέλο των 230 PS δεν υπάρχει πλέον στο επίσημο site, μόνο το (ακριβότερο) Performance των 245 PS.

Οι νέοι κανονισμοί μέτρησης κατανάλωσης και ρύπων WLTP έχουν αναγκάσει κάποιους κατασκευαστές να τοποθετήσουν φίλτρα σωματιδίων σε βενζινοκινητήρες, και άλλους να σταματήσουν την πώληση ορισμένων μοντέλων.

Το τελευταίο θύμα της αλλαγής των κανονισμών φαίνεται πως είναι η βασική έκδοση του Volkswagen Golf GTI. Αν ανοίξετε το επίσημο website (volkswagen.de) θα δείτε πως μέσα εκεί αναφέρεται πλέον μόνο το GTI Performance (βλ. screenshot, κάτω).

Εκ πρώτης όψεως, δεν είναι να βάλεις τα κλάματα αφού το GTI Performance έχει 245 αντί για 230 άλογα και 37,7 αντί για 35,7 kgm ροπής. Έχει επίσης μεγαλύτερα φρένα και το μπλοκέ διαφορικό e-diff. Όμως από την άλλη, οι τιμές του ξεκινούν από τα €32.950 στη Γερμανία – και μιλάμε για το 3θυρο με τις 17άρες ζάντες.

Επιπλέον, το αυστραλιανό Motoring αναφέρει ότι στην αυστραλιανή αγορά καταργείται επίσης το χειροκίνητο κιβώτιο στο GTI MY2019 που θα αρχίσει να πωλείται από τον ερχόμενο Οκτώβριο.

«Οι αλλαγές που έφερε η θέσπιση της Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP) στην Ευρώπη αποτελούν μια από τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ευρωπαϊκές μάρκες σε αυτή την αγορά, αλλά καταφέραμε να επωφεληθούμε για να βελτιώσουμε το μπεστ-σέλερ της κατηγορίας», δήλωσε στο Motoring o Ben Wilks, διευθυντής μάρκετινγκ της VW Αυστραλίας.

«Ήταν τόσο μεγάλη η ζήτηση για την έκδοση Performance, που το να κάνουμε τις προδιαγραφές της στάνταρ αποτελεί ένα λογικό επακόλουθο – ειδικά όσον αφορά στο DSG, ένα κιβώτιο που άλλοι είτε προσπαθούν να αντιγράψουν είτε δεν μπορούν».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το VW Golf GTI Performance DSG

Μέσα στο 2019 πάντως θα παρουσιαστεί η επόμενη γενιά Golf, που θα έχει μικρο-υβριδικό σύστημα 48V και, σύμφωνα με τα γερμανικά Μέσα, θα έχει επίσης σημαντικά μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις – έως και 300 PS στην περίπτωση του GTI.

[Πηγές: VW, Motoring]

VW Golf website screenshot