Επίσημο: Το νέο VW Golf VIII του 2019 θα είναι Mild Hybrid

To 48βολτο μικρο-υβριδικό σύστημα θα μειώνει την κατανάλωση, αλλά και θα βοηθάει τον κινητήρα στην επιτάχυνση.

Αφού ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του Golf 8ης γενιάς θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2019, η VW μας δίνει και κάποια στοιχεία για την τεχνολογία του.

Μετά την εφαρμογή του στη μικρο-υβριδική (MHEV) έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου, το σύστημα θα τοποθετηθεί σε όλη την γκάμα του επερχόμενου, νέου Golf.

Η VW δεν μπαίνει σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά λέει ότι ο θερμικός κινητήρας (ICE) θα συνδυάζεται με μια μίζα-γεννήτρια των 48V και μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 48V. H ενιαία μίζα-γεννήτρια συνδέεται με τον κινητήρα μέσω τροχαλιών και ιμάντα. Θα τον βάζει μπροστά και θα τον υποβοηθεί με επιπλέον ροπή όταν χρειάζεται, αντλώντας ενέργεια από την μπαταρία, την οποία θα φορτίζει όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Επιπλέον, θα σβήνει εντελώς τον θερμικό κινητήρα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες –π.χ. στις κατηφόρες– εξοικονομώντας έως και 0,3 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

VW Golf Coasting Function
 
Όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, θα απεμπλέκεται ο κινητήρας και θα σβήνει αυτόματα, για να ξαναπάρει μπροστά στη στιγμή, όταν χρειαστεί, χάρη στη δύναμη του 48βολτου μοτέρ της μίζας-εναλλάκτη. Όπως είπε η VW, ο ICE θα σβήνει «όσο περισσότερο γίνεται την ώρα που το αυτοκίνητο κινείται – και με ένα τρόπο σχεδόν ανεπαίσθητο».

Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 48V, πέρα από το μικρο-υβριδικό σύστημα, θα τροφοδοτεί και όλα τα γνωστά 12βολτα συστήματα του αυτοκινήτου μέσω ενός μετασχηματιστή DC/DC.

Αν όλα αυτά σας ακούγονται γνωστά, είναι διότι πρόσφατα λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το υπάρχον VW Golf 1.5 TSI ACT BlueMotion με ένα τέτοιο μικρο-υβριδικό σύστημα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το VW Golf 1.5 TSI Mild Hybrid

Μαζί με το νέο Golf VIII, η VW θα λανσάρει του χρόνου και το πρώτο της μοντέλο I.D. παραγωγής, που θα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό μικρό χάτσμπακ.

[Πηγή: Volkswagen]

VW Golf VIII announcement