Αύξηση πωλήσεων για την Dacia, παρά τις δυσκολίες
Παρά τις δυσκολίες που ταλανίζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες τον τελευταίο καιρό, η Dacia κατάφερε το πρώτο εξάμηνο του 2022 να αυξήσει τις πωλήσεις της στην Ευρώπη κατά 5,9%.
Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι η έλλειψη ημιαγωγών και οι διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα έχουν δημιουργήσει πάμπολλα προβλήματα στους κατασκευαστές. Ωστόσο, οι αντίξοες συνθήκες δεν φαίνεται να πτοούν την Dacia που το πρώτο εξάμηνο του 2022 σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις της στην Ευρώπη κατά 5,9%, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Η Dacia ισχυρίζεται ότι είναι η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα που κατάφερε να κλείσει το πρώτο εξάμηνο με θετικό πρόσημο.
Συγκεκριμένα, η Dacia πούλησε στη Γηραιά ήπειρο σε αυτό το διάστημα 277.785 αυτοκίνητα, με τις πωλήσεις του Sandero και του Duster να αυξάνονται κατά 1,8% και 5,5% αντίστοιχα. Περίπου 112.000 από τις συνολικές πωλήσεις αφορούσαν το Sandero, με το Duster να ακολουθεί με περίπου 99.000 κομμάτια. Στην τρίτη θέση βρέθηκε το ηλεκτρικό Spring με περίπου 20.000 πωλήσεις ενώ στην τέταρτη βρέθηκε το 7θέσιο Jogger με 21.700.
Κάπως έτσι, η Dacia κατάφερε να εδραιωθεί στην τρίτη θέση των κατασκευαστών με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Η εταιρεία βρίσκεται στην πρώτη θέση στην αγορά της Ρουμανίας και της Πορτογαλίας, είναι δεύτερη στη Γαλλία και τρίτη σε Ιταλία, Πολωνία και Τσεχία.
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dacia, το 76% των αγοραστών προέρχονται από άλλες μάρκες, ενώ το 64% των ιδιοκτητών Dacia επιλέγουν να μείνουν πιστοί στην εταιρεία αγοράζοντας πάλι μοντέλα του Ρουμάνου κατασκευαστή.
[Πηγή: Autocar]