node/39106

Αυτό είναι το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault

Στόχος να εξοικονομηθούν €2 δισ. - Το σχέδιο προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. 

Λίγες μόνο μέρες πριν, ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire δήλωνε ότι η Renault θα μπορούσε να βγει εκτός λειτουργίας εάν δεν πάρει βοήθεια πολύ σύντομα για να αντιμετωπίσει την πτώση τζίρου από την κρίση του κορονοϊού, προσθέτοντας επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί στην νέα κατάσταση.

Σήμερα έρχεται στο φως όλο το σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας το οποίο στοχεύει στην εξοικονόμηση του όχι και τόσο ευκαταφρόνητου ποσού των €2 δισ. παγκοσμίως. Οι βασικοί άξονες του σχεδίου αυτού είναι η μείωση της παραγωγής κατά 20%, η αναθεώρηση της δραστηριότητας έξι εργοστασίων και -ως αποτέλεσμα των παραπάνω - το κόψιμο περίπου 15.000 θέσων εργασίας.

Ο χρονικός ορίζοντας της υλοποίησης του σχεδίου είναι ορίζοντας 3ετίας με τη Renault να αναθεωρεί πλήρως τις επιχειρησιακές της δραστηριότητες, στοχεύοντας πλέον στην ηλεκτροκίνηση και στην καινοτομία. Δυνατό χαρτί της μάρκας θα παραμείνουν τα ελαφρά επαγγελματικά, τομέας στον οποίο οι εμπορικές της επιδόσεις είναι εξαιρετικές. 

ren

Σε ό,τι αφορά στις περικοπές θέσεων εργασίας, η Renault ανακοίνωσε ότι αυτές θα γίνουν μέσω προγράμματος εθελουσίας εξόδου, αλλά πάντα σε συνεργασία με τους συνδικαλιστικούς φορείς των εργαζομένων και τους κοινωνικούς φορείς, ενώ θα υλοποιήσει και πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και κινητικότητας εργαζομένων. Υπολογίζεται ότι στη Γαλλία θα χαθούν πάνω απο 4.600 θέσεις εργασίας και άλλες 10.000 περίπου σε όλο τον κόσμο.

Παράλληλα, μέσα από το νέο μοντέλο δράσης της Συμμαχίας (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ λεπτομέρειες) θα της δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί κοινά εξαρτήματα με τα υπόλοιπα μέλη της Συμμαχίας, πετυχαίνοντας σημαντικότατες οικονομίες κλίμακος. 

Σε ό,τι αφορά στα εργοστάσια, αυτά σε Ρουμανία και Μαρόκο θα δουν την παραγωγικότητά τους να «παγώνει», ενώ στο μικροσκόπιο θα τεθεί και η χρησιμότητα των εργοστασίων που διατηρεί η εταιρεία στη Ρωσία. 

Το εργοστάσιο στη Διέππη μάλλον θα κλείσει ύστερα από το τέλος της παραγωγής της Alpine A110, ενώ τα άλλα δύο σε Douai και Maubeuge τίθενται και αυτά στο μικροσκόπιο με σκοπό τη δημιουργία ενός κέντρου ελαφρών φορτηγών και ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Γαλλία. Ακόμη θα επανεξεταστεί αν συντρέχει λόγος ύπαρξης του εργοστασίου στο Fonderie de Bretagne.

alpine

Επίσης, οι δραστηριότητας του εργοστασίου στο Choisy-le-Roi θα μεταφερθούν σε αυτό του Flins, ενώ όπως ανακοινώθηκε η Renault θα δώσει πίσω στην κινεζική Dongfeng το μερίδιο που κατέχει στη μέχρι σήμερα κοινή τους εταιρεία, την Dongfeng Automotive Company.

Να θυμίσουμε επίσης ότι η γαλλική κυβέρνηση βρισκόταν πριν λίγες μέρες σε συζητήσεις με τη διοίκηση της εταιρείας για δάνειο ύψους €5 δισ., βάζοντας όμως ως βασική προϋπόθεση πολλές από τις εκτός συνόρων δραστηριότητες της εταιρείας να επιστρέψουν στη Γαλλία.

node/39454
 Elon Musk

Elon Musk: Ανάμεσα στους δέκα πιο πλούσιους στον κόσμο

Στην έβδομη θέση των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο βρίσκεται το αφεντικό της Tesla, σε ένα Top 10 που καταλαμβάνεται κυρίως από Αμερικανούς δισεκατομμυριούχους από τους τομείς της τεχνολογίας.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Elon Musk: Ανάμεσα στους δέκα πιο πλούσιους στον κόσμο

Πιστοποιημένος από τη λίστα των δισεκατομμυριούχων του Bloomberg, ο Elon Musk με περιουσία 70,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων (€62,4 δισ.), είδε το «πορτοφόλι» του να φουσκώνει η περίπου $43 δισεκατομμύρια (€38 δισ.) σε έναν χρόνο. Παρόλα αυτά βρίσκεται μακριά από τους δύο πρώτους: Jeff Bezos και Bill Gates, το αφεντικό της Amazon και ιδρυτής της Microsoft αντίστοιχα, εμφανίζουν περιουσιακά στοιχεία $189 (€167,3) δισ. ο πρώτος και $116 (€102,7) δισ. ο δεύτερος.

Ο Musk στην κούρσα του προς την κορυφή πλησιάζει τον ιδρυτή του Facebook, Mark Zuckerberg. Η περιουσία του τελευταίου, αξίας $93 (€82) δισ. αυξήθηκε «μόνο» κατά 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια ή 12,9 δισεκατομμύρια ευρώ σε ένα έτος.

Αν οι δύο άντρες διατηρήσουν παρόμοια τάση για τον Ιούλιο του 2021, ο Elon Musk θα του πάρει τη θέση στο Top 3 των πλουσιοτέρων ανδρών στον κόσμο.

Ωστόσο, αυτό το σενάριο είναι απίθανο. Ο καλιφορνέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει επωφεληθεί τους τελευταίους μήνες από μια θεαματική αύξηση (+270%) στις μετοχές της Tesla, εκ των οποίων λέγεται ότι έχει στην κατοχή του περίπου το 20%. Μια μετοχή-λάστιχο, που αποτελεί το πιο σημαντικό μέρος της περιουσίας του.

Ο 49χρονος Elon Musk θα μπορούσε επίσης να πιστωθεί με έναν ακόμη τίτλο: Αυτόν του υψηλότερα αμειβόμενου στελέχους επιχειρήσεων στον κόσμο. Με την αμοιβή του να είναι προσαρμοσμένη στις χρηματοοικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, θα μπορούσε να φτάσει σε έσοδα από την εργασία του τα 600 εκατομμύρια δολάρια ή 531 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2020!

node/39453

Acura NSX μετατράπηκε σε γλάστρα; [video]

Ένα ασυνήθιστο έκθεμα σε αντιπροσωπεία της Acura στις ΗΠΑ προκάλεσε το ενδιαφέρον μας.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Acura NSX μετατράπηκε σε γλάστρα; [video]

Το Honda/Acura NSX δεύτερης γενιάς που κυκλοφόρησε το 2016, μπορεί να μην φημίζεται για τις πωλήσεις του, όμως είναι ένα μοντέλο με εντυπωσιακές επιδόσεις και τεχνολογία. Το θέαμα λοιπόν μιας γλάστρας με σχήμα NSX στην είσοδο της αντιπροσωπείας κέντρισε το ενδιαφέρον μας, καθώς από περιέργεια και μόνο θελήσαμε να δούμε πώς κατέληξε εκεί!

Μετά από μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, είδαμε πως το περίεργο έκθεμα βρίσκεται στην αντιπροσωπεία John Eagle Acura στο Τέξας από το φθινόπωρο του 2018, και προς ανακούφιση όλων δεν πρόκειται για πραγματικό NSX.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda NSX του 1990

Όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, πρόκειται για μια κούφια μεταλλική κατασκευή βασισμένη σε σωληνωτό πλαίσιο, που έχει παρόμοιες διαστάσεις και σχήμα με το ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο. Μάλιστα οι δημιουργοί της τοποθέτησαν εμπρός προφυλακτήρα (σε ασορτί πράσινο χρώμα), φώτα και τροχούς από το NSX τα οποία σε συνδυασμό με το καλυμμένο από γρασίδι αμάξωμα ξεγελάνε ακόμα και τον πιο δύσπιστο! Φυσικά κάτω από το γρασίδι απουσιάζουν τα πανάκριβα μηχανικά μέρη του υβριδικού NSX των 580 PS και 650 Νm από ένα twin-turbo V6 3,5 λίτρων και τρία ηλεκτρομοτέρ.

Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μάλιστα έχει φτιάξει και άλλο ένα παρόμοιο έργο, αυτή τη φορά βασισμένο σε SUV της Acura. Οφείλουμε να παραδεχτούμε τους τεχνίτες της AE ACCESS για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν και την John Eagle Acura για αυτό το έξυπνο διαφημιστικό τρικ που μπορεί να κόστισε αλλά σίγουρα έφερε αρκετό κόσμο στις πόρτες της.