node/39039

Bruno Le Maire: H Renault θα μπορούσε να εξαφανιστεί αν δεν πάρει βοήθεια 

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία. 

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Bruno Le Maire δήλωσε ότι η Renault θα μπορούσε να βγει εκτός λειτουργίας εάν δεν πάρει βοήθεια πολύ σύντομα για να αντιμετωπίσει την πτώση τζίρου από την κρίση του κοροναϊού, προσθέτοντας επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί στην νέα κατάσταση.

Σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο Europe 1, o Le Maire είπε επίσης ότι το εργοστάσιο της Renault στο Flins έξω από το Παρίσι δεν πρέπει να κλείσει και ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να προσπαθήσει να διατηρήσει όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας στη Γαλλία, αλλά πρέπει επίσης να παραμείνει ανταγωνιστική.

"Ναι, η Renault θα μπορούσε να εξαφανιστεί", είπε ο Le Maire. Η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει λεπτομέρειες ενός σχεδίου μείωσης του κόστους για εξοικονόμηση € 2 δισ. σε έξοδα τα επόμενα δύο χρόνια. Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου μειώθηκαν 19% στα € 10,1 δισ., με τις πωλήσεις στην Ευρώπη να πέφτουν 36% λόγω της πανδημίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault: Φήμες για κλείσιμο εργοστασίων και κατάργηση του Alpine A110

Μεταξύ των επιλογών που εξετάζονται είναι το κλείσιμο αρκετών εργοστασίων μικρών εξαρτημάτων στη Γαλλία και αυτό στη Dieppe της Γαλλίας, αλλά και παύση εργασιών στο ιστορικό εργοστάσιο Flins έξω από το Παρίσι, αν και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για άλλες χρήσεις.

Ο Le Maire πρόσθεσε ότι ο πρόεδρος της Renault Group Jean-Dominique Senard εργάζεται σκληρά για το νέο σχέδιο στρατηγικής και ότι ο Senard είχε την υποστήριξη της γαλλικής κυβέρνησης.

Σε άλλη συνέντευξη, ο Le Maire δήλωσε στην εφημερίδα Le Figaro ότι δεν είχε ακόμη υπογράψει δάνειο € 5 δισ. για τη Renault και ότι οι συζητήσεις συνεχίζονται. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εγκρίνει το δάνειο.

Πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση ζητούσε δεσμεύσεις από αυτοκινητοβιομηχανίες με βασική αυτήν της μετεγκατάστασης της παραγωγής οχημάτων στη Γαλλία. Πηγές ανέφεραν τη Δευτέρα στο Reuters ότι η Renault κατέληξε σε συμφωνία σχετικά με το δάνειο με τις τράπεζες και ότι αυτό θα πρέπει να υποβληθεί στο διοικητικό συμβούλιο, πριν εγκριθεί επίσημα από το υπουργείο Οικονομικών.

[Πηγή: Automotive news Europe]

node/39955

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

Η Toyota κυριάρχησε στην κατηγορία LMP1 συνεχίζοντας τη δυναστεία που ξεκίνησε το 2018.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

H Toyota Gazoo Racing κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στους αγώνες αντοχής.

Το Toyota TS050 Hybrid #8 είδε πρώτο την καρέ σημαία, με οδηγούς τους Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley. Η ίδια ομάδα με τον Fernando Alonso στη θέση του Brendon Hartley είχε κερδίσει και τις δύο προηγούμενες χρονιές, ενώ το νέο μέλος της είχε κερδίσει με την Porsche το 2017.

Στη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης και της κατηγορίας LMP1 ήρθε το αυτοκίνητο #1 της ομάδας Rebelion που οδηγούσαν οι Gustavo Menezes και Bruno Senna. Πίσω του είχαμε ακόμα ένα Toyota #7 το οποίο είχε την pole position και προηγούνταν για μεγάλο μέρος του αγώνα μέχρι να εμφανίσει πρόβλημα στον κινητήρα το οποίο του κόστισε πολύτιμο χρόνο στα πιτ. Στην τέταρτη θέση ακολουθούσε το έταιρο Rebellion #3.

Στην κατηγορία LMP2 την πρώτη θέση μετά από δυνατή μάχη κατέκτησε το Oreca #22 με οδηγούς τους Paul di Resta, Filipe Albuquerque και Phil Hanson που ξεκίνησε από την pole position.

Aston Martin Le Mans

Τέλος, στην κατηγορία GTE Pro η Aston Martin κυριάρχησε της Ferrari. Την πρώτη θέση στην κατηγορία και την 20η θέση γενικής κατέκτησε η Aston Martin Vantage AMR #97 με οδηγούς τους Alex Lynn, Maxime Martin και Harry Tincknell. Δεύτερη ήρθε η Ferrari 488 GTE EVO #51 των James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra ενώ στην τρίτη θέση είχαμε μια ακόμη Aston Martin #95 των Marco Sorensen, Nicki Thiim και Richard Westbrook.

Το φετινό Le Mans ήταν διαφορετικό από τα άλλα καθώς λόγω κορονοιού δεν είχε θεατές (ενδεικτικά τον αγώνα του 2019 παρακολούθησαν από κοντά 252.500 θεατές) ενώ πραγματοποιήθηκε Σεπτέμβριο αντί για Ιούνιο.

node/39954

Έχετε ξαναδεί pick-up με εφτά πόρτες;

Ένα εφταθέσιο pick-up για ταξίδια με ολόκληρη την οικογένεια στους αχανείς αυτοκινητόδρομους των Ηνωμένων Πολιτειών.

Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έχετε ξαναδεί pick-up με εφτά πόρτες;

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε γράψει για περίεργες μετατροπές οχημάτων, όμως σήμερα έχουμε για εσάς κάτι διαφορετικό καθώς αυτό το όχημα είναι σχεδιασμένο για να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας.

Ο λόγος για ένα εφταθέσιο και εφτάπορτο pick-up στο Colorado των ΗΠΑ το οποίο πωλείται έναντι $32.000 (27.000).

Το όχημα βασίζεται σε ένα Chevrolet 3500 (2002) το οποίο έχει επιμηκυνθεί από την εταιρεία Krusty. Ως αποτέλεσμα, το pick-up έχει τέσσερις πόρτες απο τη μία πλευρά και τρεις από την άλλη, διευκολύνοντας την πρόσβαση στην ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα. Εκεί υπάρχουν επτά θέσεις σε διάταξη 2+2+3, άπλετος χώρος για τα πόδια και στις τρεις σειρές αλλά και δύο οθόνες 17,3" στην οροφή που προβάλλουν DVD.

pick-up

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας Duramax V8 6,6 λίτρων της General Motors που έχει δεχθεί μια σειρά από επεμβάσεις για να ανταποκριθεί στο βάρος του οχήματος αλλά και στη ρυμούλκηση τρέιλερ. Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες ο ιδιοκτήτης Kurt Barnhart συνήθιζε να έχει μαζί του και ένα τεράστιο τροχόσπιτο, αυξάνοντας το συνολικό μήκος του οχήματος σε επίπεδα που θυμίζουν νταλίκα! Σημαντικές τροποποιήσεις έχουμε και στη χαμηλωμένη ανάρτησ με αμορτισέρ της Bilstein εμπρός και αερανάρτηση πίσω με αυτο-ρυθμιζόμενο ύψος.

Επιπλέον, στην καρότσα μπορεί να προστεθεί και ένα επιπλέον ντεπόζιτο καθώς οι ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο είναι ιδιαίτερα αυξημένες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το pick-up έχει καρότσα 4,9 μέτρων! [video]

Δεν ξέρουμε πώς σας φαίνεται η ιδέα ενός εφταθέσιου pick-up, όμως η αλήθεια είναι πως ένα όχημα αυτού του μεγέθους δύσκολα θα μπορούσε να χωρέσει σε κάποια ευρωπαική πόλη. Βέβαια στην Άγρια Δύση δεν υπάρχει έλλειψη χώρου, οπότε δεν φανταζόμαστε πως ο νέος ιδιοκτήτης θα δυσκολευτεί με το πάρκινγκ - ειδικά αν ζει σε φάρμα.

[Πηγή: Kurt Barnhart μέσω TheDrive.com]