node/39088

Νέο μοντέλο δράσης για τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi

Ποιοι είναι οι ξεχωριστοί τομείς δράσης που θα επικεντρωθεί η κάθε εταιρεία. 

Η αλήθεια είναι πως η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi πέρασε δύσκολες μέρες. Η αιτία ήταν κατά κύριο λόγο το τσουνάμι που προέκυψε μετά τον σεισμό του σκανδάλου Ghosn. Μετά από πολλές αλλαγές στην ηγεσία των τριών brands που την αποτελούν, τώρα όπως φαίνεται ήρθε η ώρα να μπει σε ήρεμα νερά και να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της. 

Για το λόγο αυτό παραχωρήθηκε κοινή συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι, όπου στο τραπέζι μπήκαν οι στόχοι της κάθε μάρκας και η πορεία που θα ακολουθήσει τόσο ανεξάρτητα όσο και μέσα στην Συμμαχία. Σαφώς ο στόχος είναι η ανάπτυξη και ένα βιώσιμο μέλλον μέσα στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αυτοκινητοβιομηχανία. 

Στην πράξη, όλα τα παραπάνω σημαίνουν πως η κάθε μάρκα θα είναι επιφορτισμένη με την έρευνα και εξέλιξη συγκεκριμένων μοντέλων και τεχνολογιών, με τις υπόλοιπες να τις υιοθετούν έτσι ώστε να επιτευχθούν οι αναμενόμενες οικονομίες κλίμακας. Με βάση το πλάνο που αναλύθηκε, η Nissan θα επικεντρωθεί στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής, με την Renault να «στοχεύει» τις αγορές της Ευρώπης, της Ρωσίας και της Βόρειας Αφρικής. Τέλος, η Mitsubishi θα πάρει την Αυστραλία και τις αγορές της υπόλοιπης Ασίας. 

alli

Καθώς η κατηγορία των SUV είναι αυτή που συνεχώς αναπτύσσεται, η Nissan θα αναλάβει την εξέλιξη των C-SUV και τη Renault θα πάρει τα μικρότερα, τα B-SUV. Την ίδια στιγμή η Nissan θα εξελίσσει όλες τις τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με την αυτόνομη οδήγηση, ενώ οι Γάλλοι θα αναλάβουν να εξελίξουν ό,τι έχει να κάνει με έναν άλλο τομέα που γνωρίζει μεγάλη άνθιση, αυτόν της συνδεσιμότητας. 

Σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση, η Nissan με τη Renault θα αναπτύξουν από κοινού ό,τι έχει να κάνει με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς αμφότερες έχουν ήδη ισχυρή τεχνογνωσία στον τομέα αυτό, ενώ η Mitsubishi θα ασχοληθεί αποσκλειστικά με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά. Tέλος, σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η Renault θα εξελίσσει τους μικρούς βενζινοκινητήρες και τους diesel και η Nissan τους μεγάλους βενζινοκινητήρες κι αυτούς των ultra mini αυτοκινήτων.

Δείτε εδώ το αναλυτικό πλάνο της Nissan για 12 νέα μοντέλα μέχρι το 2023.

node/39454
 Elon Musk

Elon Musk: Ανάμεσα στους δέκα πιο πλούσιους στον κόσμο

Στην έβδομη θέση των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο βρίσκεται το αφεντικό της Tesla, σε ένα Top 10 που καταλαμβάνεται κυρίως από Αμερικανούς δισεκατομμυριούχους από τους τομείς της τεχνολογίας.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Elon Musk: Ανάμεσα στους δέκα πιο πλούσιους στον κόσμο

Πιστοποιημένος από τη λίστα των δισεκατομμυριούχων του Bloomberg, ο Elon Musk με περιουσία 70,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων (€62,4 δισ.), είδε το «πορτοφόλι» του να φουσκώνει η περίπου $43 δισεκατομμύρια (€38 δισ.) σε έναν χρόνο. Παρόλα αυτά βρίσκεται μακριά από τους δύο πρώτους: Jeff Bezos και Bill Gates, το αφεντικό της Amazon και ιδρυτής της Microsoft αντίστοιχα, εμφανίζουν περιουσιακά στοιχεία $189 (€167,3) δισ. ο πρώτος και $116 (€102,7) δισ. ο δεύτερος.

Ο Musk στην κούρσα του προς την κορυφή πλησιάζει τον ιδρυτή του Facebook, Mark Zuckerberg. Η περιουσία του τελευταίου, αξίας $93 (€82) δισ. αυξήθηκε «μόνο» κατά 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια ή 12,9 δισεκατομμύρια ευρώ σε ένα έτος.

Αν οι δύο άντρες διατηρήσουν παρόμοια τάση για τον Ιούλιο του 2021, ο Elon Musk θα του πάρει τη θέση στο Top 3 των πλουσιοτέρων ανδρών στον κόσμο.

Ωστόσο, αυτό το σενάριο είναι απίθανο. Ο καλιφορνέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει επωφεληθεί τους τελευταίους μήνες από μια θεαματική αύξηση (+270%) στις μετοχές της Tesla, εκ των οποίων λέγεται ότι έχει στην κατοχή του περίπου το 20%. Μια μετοχή-λάστιχο, που αποτελεί το πιο σημαντικό μέρος της περιουσίας του.

Ο 49χρονος Elon Musk θα μπορούσε επίσης να πιστωθεί με έναν ακόμη τίτλο: Αυτόν του υψηλότερα αμειβόμενου στελέχους επιχειρήσεων στον κόσμο. Με την αμοιβή του να είναι προσαρμοσμένη στις χρηματοοικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, θα μπορούσε να φτάσει σε έσοδα από την εργασία του τα 600 εκατομμύρια δολάρια ή 531 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2020!

node/39453

Acura NSX μετατράπηκε σε γλάστρα; [video]

Ένα ασυνήθιστο έκθεμα σε αντιπροσωπεία της Acura στις ΗΠΑ προκάλεσε το ενδιαφέρον μας.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Acura NSX μετατράπηκε σε γλάστρα; [video]

Το Honda/Acura NSX δεύτερης γενιάς που κυκλοφόρησε το 2016, μπορεί να μην φημίζεται για τις πωλήσεις του, όμως είναι ένα μοντέλο με εντυπωσιακές επιδόσεις και τεχνολογία. Το θέαμα λοιπόν μιας γλάστρας με σχήμα NSX στην είσοδο της αντιπροσωπείας κέντρισε το ενδιαφέρον μας, καθώς από περιέργεια και μόνο θελήσαμε να δούμε πώς κατέληξε εκεί!

Μετά από μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, είδαμε πως το περίεργο έκθεμα βρίσκεται στην αντιπροσωπεία John Eagle Acura στο Τέξας από το φθινόπωρο του 2018, και προς ανακούφιση όλων δεν πρόκειται για πραγματικό NSX.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda NSX του 1990

Όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, πρόκειται για μια κούφια μεταλλική κατασκευή βασισμένη σε σωληνωτό πλαίσιο, που έχει παρόμοιες διαστάσεις και σχήμα με το ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο. Μάλιστα οι δημιουργοί της τοποθέτησαν εμπρός προφυλακτήρα (σε ασορτί πράσινο χρώμα), φώτα και τροχούς από το NSX τα οποία σε συνδυασμό με το καλυμμένο από γρασίδι αμάξωμα ξεγελάνε ακόμα και τον πιο δύσπιστο! Φυσικά κάτω από το γρασίδι απουσιάζουν τα πανάκριβα μηχανικά μέρη του υβριδικού NSX των 580 PS και 650 Νm από ένα twin-turbo V6 3,5 λίτρων και τρία ηλεκτρομοτέρ.

Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μάλιστα έχει φτιάξει και άλλο ένα παρόμοιο έργο, αυτή τη φορά βασισμένο σε SUV της Acura. Οφείλουμε να παραδεχτούμε τους τεχνίτες της AE ACCESS για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν και την John Eagle Acura για αυτό το έξυπνο διαφημιστικό τρικ που μπορεί να κόστισε αλλά σίγουρα έφερε αρκετό κόσμο στις πόρτες της.