node/39088

Νέο μοντέλο δράσης για τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi

Ποιοι είναι οι ξεχωριστοί τομείς δράσης που θα επικεντρωθεί η κάθε εταιρεία. 

Η αλήθεια είναι πως η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi πέρασε δύσκολες μέρες. Η αιτία ήταν κατά κύριο λόγο το τσουνάμι που προέκυψε μετά τον σεισμό του σκανδάλου Ghosn. Μετά από πολλές αλλαγές στην ηγεσία των τριών brands που την αποτελούν, τώρα όπως φαίνεται ήρθε η ώρα να μπει σε ήρεμα νερά και να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της. 

Για το λόγο αυτό παραχωρήθηκε κοινή συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι, όπου στο τραπέζι μπήκαν οι στόχοι της κάθε μάρκας και η πορεία που θα ακολουθήσει τόσο ανεξάρτητα όσο και μέσα στην Συμμαχία. Σαφώς ο στόχος είναι η ανάπτυξη και ένα βιώσιμο μέλλον μέσα στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αυτοκινητοβιομηχανία. 

Στην πράξη, όλα τα παραπάνω σημαίνουν πως η κάθε μάρκα θα είναι επιφορτισμένη με την έρευνα και εξέλιξη συγκεκριμένων μοντέλων και τεχνολογιών, με τις υπόλοιπες να τις υιοθετούν έτσι ώστε να επιτευχθούν οι αναμενόμενες οικονομίες κλίμακας. Με βάση το πλάνο που αναλύθηκε, η Nissan θα επικεντρωθεί στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής, με την Renault να «στοχεύει» τις αγορές της Ευρώπης, της Ρωσίας και της Βόρειας Αφρικής. Τέλος, η Mitsubishi θα πάρει την Αυστραλία και τις αγορές της υπόλοιπης Ασίας. 

alli

Καθώς η κατηγορία των SUV είναι αυτή που συνεχώς αναπτύσσεται, η Nissan θα αναλάβει την εξέλιξη των C-SUV και τη Renault θα πάρει τα μικρότερα, τα B-SUV. Την ίδια στιγμή η Nissan θα εξελίσσει όλες τις τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με την αυτόνομη οδήγηση, ενώ οι Γάλλοι θα αναλάβουν να εξελίξουν ό,τι έχει να κάνει με έναν άλλο τομέα που γνωρίζει μεγάλη άνθιση, αυτόν της συνδεσιμότητας. 

Σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση, η Nissan με τη Renault θα αναπτύξουν από κοινού ό,τι έχει να κάνει με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς αμφότερες έχουν ήδη ισχυρή τεχνογνωσία στον τομέα αυτό, ενώ η Mitsubishi θα ασχοληθεί αποσκλειστικά με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά. Tέλος, σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η Renault θα εξελίσσει τους μικρούς βενζινοκινητήρες και τους diesel και η Nissan τους μεγάλους βενζινοκινητήρες κι αυτούς των ultra mini αυτοκινήτων.

Δείτε εδώ το αναλυτικό πλάνο της Nissan για 12 νέα μοντέλα μέχρι το 2023.

node/39933

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Η Bugatti ίσως αλλάξει χέρια πολύ σύντομα σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Car, το Volkswagen Group ετοιμάζεται να πουλήσει την Bugatti και πιθανότερος αγοραστής φαίνεται πως είναι η Rimac Automobili από την Κροατία (εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων και προμηθευτής εξαρτημάτων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες). Πηγές του περιοδικού αναφέρουν πως η συμφωνία έχει κλέισει από την προηγούμενη εβδομάδα, και μένει η επικύρωσή της από το διοικητικό συμβούλιο. Αν η είδηση επιβεβαιωθεί, ο Stephan Winkelmann είναι πολύ πιθανό πως θα εγκαταλείψει τη θέση του CEO της Bugatti.

Στόχος του Volkswagen Group είναι να ανταλλάξει τη Bugatti με μεγαλύτερο μερίδιο μετοχών στη Rimac η οποία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίχτες όσον αφορά την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Με αυτό τον τρόπο, η VW θα εξοικονομήσει χρήματα από την κοστοβόρα Bugatti και θα τα επενδύσει στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της ψηφιακής τεχνολογίας και της αυτόνομης οδήγησης.

Η αναγέννηση της Bugatti ήταν μια πρωτοβούλία του Ferdinand Piëch ο οποίος διετέλεσε CEO του Volkswagen Group από το 1993 μέχρι το 2002 και παρέμεινε ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου μέχρι την οριστική συνταξιοδότησή του το 2015, εν μέσω σκανδάλου dieselgate, πριν φύγει από τη ζωή το 2019. Ο Piëch πέτυχε το όνειρό του που ήταν να κατασκευάσει το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου - την Buggati Veyron (2005-2015) - όμως για να γίνει αυτό χρειάστηκε να επενδυθούν υπέρογκα ποσά σε έρευνα και εξέλιξη επιβαρύνοντας τον προυπολογισμό του ομίλου.

Bugatti and Rimac
Αριστερά η Bugatti Chiron και δεξιά το Rimac C_Two

Η πώληση της Bugatti στη Rimac Automobili φαίνεται πως θα γίνει μέσω της Porsche. Εξάλλου, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη εξαγόρασε το 10% της Rimac Automobili το 2018, ενώ αύξησε το ποσοστό της σε 15,5% το 2019. Ως αντάλλαγμα για την Bugatti (εμπορικό σήμα και κεντρικές εγκαταστάσεις στο Molsheim), η Porsche θα πάρει σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο της Rimac που μπορεί να φτάσει ακόμα και το 49% - αν το επτρέψει φυσικά ο Mate Rimac που διατηρεί το 51% της εταιρείας του και οι υπόλοιπες εταιρείες που έχουν επενδύσει σε αυτή (ανάμεσά τους οι Hyundai, Jaguar, Koenigsegg, και Magna Steyr).

Εκτός από την Bugatti, το Volkswagen Group εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει και άλλες μάρκες όπως οι Lamborghini, SEAT, Cupra, Italdesign, Bentley και Ducati.

[Πηγή: CarMagazine.co.uk]

node/39932

Renault Scénic: Διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Η τέταρτη γενιά του Renault Scénic έφτασε στη χώρα μας τέσσερα χρόνια μετά από το ντεμπούτο της.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Scénic: Διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Μπορεί τα τελευταία χρόνια τα MPV να έχουν χάσει σημαντικό έδαφος στις πωλήσεις λόγω της προτίμησης του κοινού στα SUV, όμως αυτό δεν πτόησε την ελληνική αντιπροσωπεία της Renault η οποία ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση του Scénic στη χώρα μας. Η τιμή του γαλλικού MPV με βαρύ όνομα στην κατηγορία των πολυμορφικών ξεκινά στην Ελλάδα από τα €28.190 στην πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Intens.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τα νέα Renault Scénic & Grand Scénic

Η πρώτη γενιά του Scénic (1996-2003) εγκαινίασε την κατηγορία των μικρομεσαίων πολυμορφικών (C-MPV) ως μια πιο πρακτική έκδοση του Mégane. Η σημερινή, τέταρτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2016 με τη μορφή του πενταθέσιου Scénic και του επταθέσιου Grand Scénic που βασίζονται στην πλατφόρμα CMF C-D της συμμαχίας Renault-Nissan (όπως και τα συγγενικά Kadjar, Megane, Espace). 

Το Scénic χαρακτηρίζεται από δυναμική εμφάνιση με μυώδες αμάξωμα και τροχούς 20" (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις με ελαστικά 195/55R20). Το μήκος του είναι 4.406 mm, το πλάτος 1.866 mm και το ύψος 1.653 mm. Όπως ισχύει για όλες τις γενιές του γαλλικού MPV, έμφαση δόθηκε στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία της καμπίνας, με 63 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό και 572 λίτρα χώρου αποσκευών. Παράλληλα έχουμε οθόνη αφής 7" στην κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το infotainment R-LINK 2. Όσον αφορά την ασφάλεια, το Scénic εξοπλίζεται με τα συστήματα Active Emergency Brake, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist και Ενημέρωσης Τήρησης Ορίων Ταχύτητας με Αναγνώριση Πινακίδων Οδικής Σήμανσης.

Renault Scenic

Το νέο Scénic έρχεται στην ελληνική αγορά με δύο κινητήρες - ένα βενζίνης και ένα diesel. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.3 TCe αποδίδει 140 PS και 240 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 10,5" / 9,6" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 196 km/h ενώ η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,5-6,0 lt/100km.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.7 Blue dCi αποδίδει 120 PS και 300 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου EDC διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Εδώ, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 14,2" / 12,2" και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 187 km/h ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,8-4,9 kt/100km.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα συνημμένα αρχεία.

[Πηγή: Renault]