Αναζωπυρώνονται οι συζητήσεις για συνεργασία του PSA Groupe με FCA

Αναζωπυρώνονται οι συζητήσεις για συνεργασία του PSA Groupe με FCA

Τι αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal - Όλα τα σενάρια.

Η Fiat Chrysler Automobiles και ο όμιλος PSA βρίσκονται και πάλι σε συνομιλίες για να συνεργαστούν, ανέφερε η «The Wall Street Journal».

Η εφημερίδα ανέφερε ότι μια συμφωνία μεταξύ της FCA και της PSA θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα «υπερατλαντικό γίγαντα αυτοκινήτων αξίας 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

Ένα από τα σενάρια που αναφέρονται σε σχέση με τη συνεργασία είναι η δημιουργία νέας εταιρείας με τη συγχώνευση ίσου αριθμού μετοχών. Ο CEO της PSA, Carlos Tavares, θα διατηρούσε τον ίδιο τίτλο στη νέα εταιρεία, ενώ ο πρόεδρος της FCA, John Elkann, θα αναλάβει επίσης τον ίδιο ρόλο, ανέφερε η εφημερίδα.

«Δεν σχολιάζουμε φήμες στην αγορά», ανέφερε ένας εκπρόσωπος της PSA, ενώ την ίδια στάση κράτησε και εκπρόσωπος της FCA.

Σημάδια ενοποίησης
Η Fiat Chrysler κυνηγούσε έναν εταίρο με στόχο τη συγχώνευση. Το 2015, ο Marchionne προσπάθησε ανεπιτυχώς να πετύχει με τη General Motors σε μια συμφωνία.

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες (PSA, FCA) είχαν συζητήσει νωρίτερα φέτος την πιθανότητα συνεργασίας, πριν η Fiat Chrysler προτείνει συγχώνευση ύψους $ 35 δισ. με τη Renault.

Ένας συνδυασμός FCA και PSA, "από την άποψη του όγκου, θα είχε νόημα", έγραφε νωρίτερα φέτος ο Richard Hilgert, αναλυτής μετοχών της Morningstar Inc. Μαζί, θα πραγματοποιούν σχεδόν 9 εκατομμύρια οχήματα ετησίως, δίνοντάς τους τη δύναμη να ανταγωνίζονται καλύτερα τη VW, την Toyota  και τη Renault-Nissan Alliance.

Και για την Peugeot που σχεδιάζει την επιστροφή της στη Βόρεια Αμερική το 2023, το δίκτυο λιανικής πώλησης της FCA θα ήταν πραγματικό χρυσάφι, αναφέρει ο Hilgert.

Προηγούμενη προσέγγιση
Ο όμιλος PSA προσέγγισε τη Fiat Chrysler Automobiles φέτος, αλλά η FCA απέρριψε την πρόταση. Τώρα οι συνομιλίες αναζωπυρώνονται μετά την αποτυχημένη προσπάθεια της FCA να συγχωνευτεί με τη Renault, όταν η FCA απέσυρε την προσφορά της τον Ιούνιο.

Η FCA είχε δηλώσει τότε ότι «οι πολιτικές συνθήκες στη Γαλλία δεν υπάρχουν προς το παρόν ώστε ένας τέτοιος συνδυασμός να προχωρήσει με επιτυχία».

Ο Tavares είχε υπογραμμίσει την ίδια εποχή τους κινδύνους μιας συγχώνευσης της Renault με την FCA, σε ένα υπόμνημα που είχε στείλει στους μετόχους της εταιρείας του. Ο Tavares έγραφε ότι η Renault επιλέχθηκε κυρίως επειδή η αξία της ήταν πολύ χαμηλή εξαιτίας της διαταραγμένης σχέσης της με τη Nissanμετά το σκάνδαλο Carlos Ghosn. 

«Η συναλλαγή που προτείνεται από τη Fiat Chrysler φαίνεται επομένως ιδιαίτερα ευκαιριακή, σε μεγάλο βαθμό προς όφελος της», ανέφερε το υπόμνημα. «Για τη Renault, αυτό μπορεί να είναι ένα πλεονέκτημα στις συζητήσεις με τη Nissan, αλλά θα μπορούσε επίσης να αποδυναμώσει τη Συμμαχία», κατέληγε.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube