Άλλη μια ανανέωση για τα θερμικά μοντέλα της Volvo και μετά μόνο ηλεκτρικά

Άλλη μια ανανέωση για τα θερμικά μοντέλα της Volvo και μετά μόνο ηλεκτρικά

Η Volvo έχει κάνει γνωστό πως μέχρι το 2030 θα έχει εξηλεκρίσει την γκάμα της. Μέχρι τότε όμως θα συνεχίσει κανονικά τις ανανεώσεις των βενζινοκίνητων μοντέλων της.

Volvo XC40

Μπορεί η Volvo να έχει ανακοινώσει πως μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχειγίνει μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα, εντούτοις όμως, και μέχρι να έρθει αυτή η στιγμή, θα ανανεώνει κανονικά την γκάμα των θερμικών μοντέλων της, δεδομένου ότι τα νούμερα των πωλήσεων είναι άκρως ενθαρρυντικά.

Την είδηση αυτή έκανε γνωστή ο CEO της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Bjorn Annwall, λέγοντας πως τα υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας, που βασίζονται στην πλατφόρμα SPA, θα λάβουν τις απαραίτητες ανανεώσεις, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.

H Volvo θα συνεχίσει να επενδύει στις ανανεώσεις της βενζινοκίνητης γκάμας της, μέχρι εκείνη να πάρει την άγουσα για την ηλεκτρική εποχή, το 2030

Volvo V90 & XC60

«Σαφώς η μετάβαση (στην ηλεκτροκίνηση) συμβαίνει σε διαφορετικές χρονικές κλίμακες σε όλο τον κόσμο», τόνισε ο Annwall, για να συνεχίσει λέγοντας: «Η δύναμη της Volvo είναι το ότι έχουμε ένα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο. Ενώ παρουσιάζουμε το EX90, έχουμε ακόμα το XC90. Και δεν νομίζω ότι πρόκειται να κανιβαλίσουν ο ένας τον άλλον στις πωλήσεις τόσο πολύ. Θα πουλήσουμε περισσότερα EX90 στη Βόρεια Ευρώπη, αλλά θα πουλήσουμε περισσότερα XC90 στην Ανατολική Ευρώπη. Θα πουλήσουμε περισσότερα XC90 στις κεντρικές Ηνωμένες Πολιτείες, περισσότερα EX90 στις δυτικές Ηνωμένες Πολιτείες.

«Tο XC90 και τα αυτοκίνητά μας που χτίστηκαν πάνω στην πλατφόρμα SPA ήταν και συνεχίζουν να είναι πολύ επιτυχημένα, εξαιτίας της διαχρονικής εμφάνισης, των προηγμένων τεχνολογιών που διαθέτουν και φυσικά των ασυναγώνιστων προτύπων ασφαλείας. Παράλληλα, έχουμε ενημερώσει το σύστημα infotainment, ενσωματώνοντας σε αυτό το λειτουργικό Android.

Volvo XC40

Πάντα όμως υπάρχει το επόμενο βήμα που μπορεί να γίνει είτε στην κατεύθυνση της εμφάνισης, είτε στην κατεύθυνση της εσωτερικής σχεδίασης και των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Και σε αυτό ακριβώς θα συνεχίσουμε να επενδύουμε». Αυτό που μένει να δούμε, καθότι δεν διευκρινίστηκε, είναι το αν και κατά πόσο οι ανανεώσεις αυτές θα αφορούν τα συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Τα νέα για τις ανανεώσεις των μοντέλων της Volvo, ήρθαν λίγα μόλις 24ώρα μετά την αύξηση της μετοχής της κατά 20%, μία είδηση που συνοδεύτηκε από το «διαζύγιο» με την Polestar. Η σουηδική φίρμα που κατέχει το 48% της Polestar, δεν θέλει πλέον να αναλαμβάνει το αναλογούν στις ζημίες της. Η αναλογία με την Geely, η οποία κατέχει το 52%, σύντομα θα τροποποιηθεί, αν και δεν γνωρίζουμε τις νέες αναλογίες. Ωστόσο, η Volvo θα πρέπει να διατηρήσει μόνο ένα συμβολικό μερίδιο και έχει ήδη ανακοινώσει ότι δεν θα παρέχει πλέον πρόσθετη χρηματοδότηση στην Polestar.

Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο, πως τα καθαρά κέρδη, της εισηγμένης στο χρηματηστήριο Volvo για το 2023, ανήλθαν σε 1,25 δισ. ευρώ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube