
Η Rolls-Royce Spectre της Keyvany κόβει την ανάσα
Η «1 of 6» Rolls-Royce Spectre της Keyvany εμφανίστηκε στη Μαγιόρκα. Το Drive ήταν εκεί και την απαθανάτισε.

Keyvany, γερμανικός οίκος βελτιώσεων, σκέψου τον σαν τη Mansory αλλά με όχι τόσo έντονες αισθητικές ακρότητες. Σαφώς όμως αντίστοιχα φουσκωμένο τιμοκατάλογο. Και τώρα έβαλε χέρι και στην Rolls-Royce Spectre.
Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της βρετανικής φίρμας. Λες και δεν ήταν ήδη αρκετά εξωτικό, η Keyvane παρουσίασε μια περιορισμένη σειρά έξι τεμαχίων, με φαντασμαγορική εμφάνιση και τιμή χοντρικά διπλάσια της εργοστασιακής έκδοσης.
Η πρώτη από τις έξι Spectre ταξινομήθηκε στο Dubai και τώρα τη φωτογράφισε -και μας την έστειλε- φίλος της σελίδας από τη Μαγιόρκα
Το μήκος του ηλεκτρικού μοντέλου γίνεται άμεσα αντιληπτό. Το μπροστινό μέρος έχει παρκάρει ακριβώς πάνω στο όριο. Αλλά παρά την αριστοτεχνική ευθυγράμμιση, το πίσω μέρος προεξέχει.
Ακόμα κι η παραμικρή γρατζουνιά στον πανάκριβο πίσω διαχύτη, θα κοστίσει μια περιουσία. Το θετικό είναι πως δεν πρόκειται για μία ακόμα garage queen. Αφού φαίνεται ότι χρησιμοποιείται καθημερινά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Απίστευτη Ferrari SF90 Keyvany αναστατώνει τη Γλυφάδα
Σπάνια βλέπουμε τέτοιες κατασκευές να παρκάρουν σε χώρους στάθμευσης δίπλα σε κοινά μοντέλα. Ο κάτοχος της συγκεκριμένης Keyvany δεν την αγόρασε για να τη βάλει στη γυάλα. Όπως θα έλεγαν κι οι άνθρωποι της Rolls-Royce, ένα ηλεκτρικό έχει νόημα όταν κινείται όσο περισσότερο γίνεται.
Στην ιστοσελίδα της Keyvany δεν υπάρχει επίσημος τιμοκατάλογος έξτρα, όπως συμβαίνει με τη Ferrari SF90 και τη Lamborghini Urus. Πρόκειται για μια περιορισμένη παραγωγή της εργοστασιακής Spectre, που πουλήθηκε προς €730.000. Θυμίζουμε ότι η βασική έκδοση ξεκινά λίγο κάτω από τις €350.000 στις ΗΠΑ.
Αλλά σε τέτοια μοντέλα, δεν υφίσταται η έννοια της βασικής έκδοσης, διότι κανείς δεν αγοράζει την εισαγωγική εκδοχή. Όλες φέρουν ένα σεβαστό ποσό σε έξτρα.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Wolfgang Dürheimer -που ήταν πρόεδρος της Bugatti Automobiles έως τον Ιανουάριο του 2018- δήλωσε ότι κάθε κάτοχος Bugatti τη φορτώνει κατά μέσο όρο με έξτρα €500.000.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γλυφάδα, Lamborghini Urus Keyvany κάνει παρέα στη Ferrari SF90
Η Spectre έχει 575 ίππους και 900 Nm, ενώ η έκδοση Black Badge απογειώνει την απόδοση στους 650 ίππους και τα 1.075 Nm. Η Keyvany δεν καταπιάνεται με μηχανικές βελτιώσεις, μόνο αισθητικές.
Και πόση αυτονομία έχει; Είναι παντελώς αδιάφορο. Η Rolls-Royce δηλώνει ότι οι πελάτες της δεν ασχολούνται σχεδόν ποτέ με τη φόρτιση. Αναμένει ότι κατά μέσο όρο, κάθε Spectre φορτίζεται μόλις 10 φορές τον χρόνο.