
Ο μέσος κάτοχος Bugatti έχει 84 αυτοκίνητα. Και πόσα ακόμα...
O πρώην πρόεδρος της Bugatti προέβη σε μια πικάντικη αποκάλυψη σχετικά με το τι σημαίνει να είσαι κάτοχος της μάρκας.

Χαζεύεις μια Bugatti και σκέφτεσαι ότι ο ιδιοκτήτης της είναι πλούσιος. Μετά μαθαίνεις το κοστολόγιο της συντήρησής της και σκέφτεσαι ότι είναι πολύ πλούσιος. Αλλά κάνεις λάθος.
Για να έχεις μια Bugatti στο γκαράζ σου, σημαίνει ότι είσαι κροίσος. Βαθύπλουτος. Ζάμπλουτος. Πες το όπως θες. Ο Wolfgang Dürheimer -που ήταν πρόεδρος της Bugatti Automobiles έως τον Ιανουάριο του 2018- δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι μέσος πελάτης Bugatti έχει στην κατοχή του «84 αυτοκίνητα, τρία τζετ και ένα γιοτ».
Για να έχουμε μία σύγκριση, ο μέσος κάτοχος Bentley έχει μόλις οκτώ
Αυτό εξηγεί και γιατί τα περισσότερα hypercar έχουν διανύσει ελάχιστα χιλιόμετρα. Εκτός από τις αντίκες, τα υπόλοιπα διεκδικούν λίγη οδήγηση.
Ύστερα, είναι και τα τζετ. Όταν ο κροίσος πρέπει να μεταβεί κάπου μακριά, πολύ σπάνια θα επιλέξει να το κάνει οδικώς. Θα προτιμήσει να ταξιδέψει ταχύτατα και ξεκούραστα αεροπορικώς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Προς πώληση η πρώτη «μεταχειρισμένη» Bugatti Tourbillon
Εξαίρεση κάποιο roadtrip, είτε το κανονίσει μόνος του, είτε στα πλαίσια συμμετοχής σε κάποια οργάνωση τύπου Cannonball Run.
Δεν σημαίνει ότι κάθε Bugatti πλαισιώνουν 83 μοντέλα άλλων μαρκών. Αρκετοί από τους ιδιοκτήτες έχουν πάνω από ένα από τα αριστουργήματα της γαλλικής εταιρείας.
Σκέψου για παράδειγμα ότι για να έχει δικαιώμα κάποιος να υποβάλει αίτηση αγοράς μίας από τις δέκα Centodieci, έπρεπε να είναι ήδη ιδιοκτήτης μιας Chiron και μιας Divo.
Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι όλοι οι ιδιοκτήτες Bugatti σε ίδιο οικονομικό επίπεδο. Είναι άλλοι που έχουν μία μεταχειρισμένη Veyron, όπως τούτος εδώ που έβαλε κινεζικές ζάντες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti Veyron, του ζητούσαν €13.500, έλυσε το πρόβλημα με €1!
Και είναι και άλλοι όπως αυτός που παρήγγειλε τη μοναδική Le Voiture Noire, των €11 εκατομμυρίων προ φόρων. Ή τη Brouillard, προϊόν του Solitaire, του νέου πρόγραμμα εξατομίκευσης της εταιρείας. Και το οποίο θα μπορεί να ασχοληθεί με έως δύο αυτοκίνητα ετησίως.
Αν όλα τα παραπάνω σου φαίνονται περιοριστικά για το πόσοι είναι διαθέσιμοι να αγοράσουν ένα hypercar του Molsheim, μάθε ότι η Bugatti έχει ξεπουλήσει όλη της την παραγωγή έως το 2029.