Η Lamborghini εξελίσσει ενεργά συστήματα αλλαγής του κάμπερ

Η Lamborghini εξελίσσει ενεργά συστήματα αλλαγής του κάμπερ

Οι δοκιμές στην πίστα απεκάλυψαν ότι το σύστημα της Lamborghini μπορεί να μειώσει το γυρολόγιο στο Nürburgring κατά 5".

Lamborghini

Η Lamborghini θέλει να βρίσκεται πάντα στην πρωτοπορία και τώρα εξελίσσει ένα ενεργό σύστημα που θα τροποποιεί τη σύγκλιση και την απόκλιση των τροχών, αλλά και θα μεταβάλλει εν κινήσει το κάμπερ τους.

Το νέο σύστημα αναμένεται να έχει δραματικό αντίκτυπο στην οδική συμπεριφορά των μελλοντικών μοντέλων της Lamborghini. Αυτή τη στιγμή, δοκιμάζεται σε ένα πρωτότυπο της Huracán, επιδρώντας στους πίσω τροχούς.

Ρυθμιζόμενη σύγκλιση και κάμπερ εν κινήσει; Γιατί όχι, λέει η Lamborghini

Ονομάζεται Active Wheel Carrier και χρησιμοποιεί πειραματικές πλήμνες. Χάρη σε δύο περιστρεφόμενα τμήματα κι ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων 48v, επιτρέπει τη μεταβολή της σύγκλισης και του κάμπερ των τροχών.

Lamborghini

Η σύγκλιση κι η απόκλιση μπορούν να φτάσουν έως τις 6,6 μοίρες, ενώ το θετικό κάμπερ τις 2,5 μοίρες και το αρνητικό τις 5,5. Για να παρέμβετε στις παραπάνω τιμές, σε όσα μοντέλα υπάρχει αυτή η δυνατότητα, πρέπει να πάτε για ευθυγράμμιση σε αντίστοιχο βουλκανιζατέρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Lamborghini Essenza SCV12 αναστατώνει τη Monza [video]

Το Active Wheel Carrier της Lamborghini είναι τόσο προηγμένο που μπορεί να προσαρμόσει αυτόματα τη σύγκλιση και το κάμπερ πολλές φορές ανά δευτερόλεπτο.

Lamborghini

Συνάδελφοι είχαν πρόσφατα την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη νέα τεχνολογία στην πίστα του Nardo στην Ιταλία. Περιέγραψαν το Active Wheel Carrier ως «πολύ εντυπωσιακό», σημειώνοντας ότι έτσι η Huracán «είναι πιο ευέλικτη κι αναπτύσσει περισσότερη πρόσφυση».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ One-off Lamborghini Huracán STO από τη Squadra Corse

Το μεγαλύτερο όφελος ήταν στις πιο αργές στροφές. Στην πίστα των 6,3 km, η ενεργοποίηση του συστήματος επέφερε μείωση του γύρου κατά 4,8". Η Πράσινη Κόλαση είναι πολύ πιο ανοιχτή και γρήγορη διαδρομή, οπότε το Active Wheel Carrier είχε μικρότερη επίδραση. Έτσι, παρά το υπερτριπλάσιο μήκος, η μείωση στο γυρολόγιο ήταν περίπου αντίστοιχη, στα 5".

Lamborghini

Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, Rouven Mohr, δήλωσε ότι η επόμενη πρόκληση είναι να συνεργαστεί το Active Wheel Carrier με το ESP, το traction control και τα ενεργά αεροδυναμικά συστήματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Lamborghini Urus Performante στη μεταφορά οργάνων

Η πρωτότυπη Huracán, που δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή, δεν διαθέτει τίποτα από τα παραπάνω.

Lamborghini

Μέχρι να λυθεί το παραπάνω, η Lamborghini δεν μπορεί να γνωρίζει αν και πότε το επαναστατικό σύστημα θα φτάσει στην παραγωγή. Το καλύτερο σενάριο θα ήταν να κάνει το ντεμπούτο του στην πολυαναμενόμενη διάδοχο της Huracán το επόμενο έτος.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube