
Škoda: Επικεντρώνεται στα θερμικά στο κάτω άκρο της αγοράς
Το crossover Epiq θα παραμείνει το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Škoda, καθώς η τσεχική εταιρεία επιμένει θερμικά στο φθηνότερο άκρο της γκάμας της.

Η τάση στις μικρές κατηγορίες είναι η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Τα A segment κινούνται σχεδόν αποκλειστικά εντός αστικού ιστού, ενώ το επιπλέον κόστος συμμόρφωσης των θερμικών κινητήρων τους με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7 ανεβάζει δυσθεώρητα την τιμή αγοράς. Η Škoda πάει κόντρα στο ρεύμα.
Η τσεχική εταιρεία δεν σκέφτεται να λανσάρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο μικρότερο από το επερχόμενο Epiq. Προτιμώντας να επιμείνει θερμικά, σε αντίθεση δηλαδή με τη Volkswagen, η οποία ετοιμάζει την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου ID. Every1. Θεωρείται ότι θα αναβιώσει το Up! ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με τιμή περί τις €20.000.
Το Epiq θα κυκλοφορήσει του χρόνου χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα MEB Entry του Ομίλου Volkswagen. Θα στεγάσει και τα Volkswagen ID.Polo, Volkswagen ID.Cross και Cupra Raval. Όλα θα κοστίζουν περί τις €25.000.
Ηλεκτρικό στα €20 χιλιάρικα; Όχι για τη Škoda, η οποία προτιμά να παραμείνει πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Ο επικεφαλής της Škoda, Klaus Zellmer, επιβεβαίωσε ότι η τσεχική μάρκα «έχει συνειδητά σχεδιάσει να μην αποτελέσει μέρος αυτής της αγοράς». Συμπλήρωσε: «Πιστεύουμε ότι με τα εσωτερικής καύσης Fabia, Kamiq και Scala και τις τιμές που τα προσφέρουμε στην αγορά, παραμένουμε σε ισχυρή θέση».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όφελος €6.000 για όλα τα ηλεκτρικά Škoda
«Θα προτιμούσαμε να κοιτάξουμε το άλλο άκρο», πρόσθεσε αναφερόμενος στην επερχόμενη έκδοση παραγωγής του Vision 7S, ενός πρωτότυπου 7θέσιου ηλεκτρικού SUV.
Οπότε για τον Zellmer τέθηκε το ερώτημα «αν θέλουμε να εξηλεκτριστούμε πλήρως στις μικρές κατηγορίες ή αν θεωρούμε ότι τα Fabia, Kamiq και Scala είναι αυτά που θα μας αποφέρουν περισσότερα κέρδη». Φαίνεται ότι οι υπολογισμοί τους έδειξαν το δεύτερο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Škoda Vision O: Ριζοσπαστική αποκάλυψη για μελλοντικό Octavia [video]
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα τρία δημοφιλή μοντέλα της Škoda θα παραμείνουν αμιγώς θερμικά. Ο επικεφαλής των πωλήσεων Martin Jahn επιβεβαίωσε ότι κάποιο επίπεδο υβριδικής τεχνολογίας θα εισαχθεί τουλάχιστον στα Fabia και Kamiq.