KTM: Τέλος αυτοκίνητα και ποδήλατα, μόνο μοτοσικλέτες

KTM: Τέλος αυτοκίνητα και ποδήλατα, μόνο μοτοσικλέτες

H KTM βρέθηκε στο χείλος της καταστροφής. Η αναδιάρθρωσή της δεν θα περιλαμβάνει πλέον ούτε τα αυτοκίνητα, ούτε τα ποδήλατα. Μόνο τις μοτοσικλέτες.

KTM

Οι τελευταίοι 12 μήνες ήταν πραγματικά δύσκολοι για την KTM. Στις 29 Νοεμβρίου 2024 υπέβαλε αίτηση για δικαστική αναδιάρθρωση, κυρίως λόγω του υπερβολικού χρέους που είχε συσσωρευτεί.

Η πλήρης χρεωκοπία αποφεύχθηκε και φαίνεται ότι καλύτερες μέρες θα έλθουν από εδώ και μπρος. Όμως, για εμάς που λατρεύουμε τα αυτοκίνητα, τα νέα δεν είναι τόσο ευχάριστα. Αφού η KTM αποφάσισε να καταργήσει πλήρως το τμήμα αυτοκινήτων της. 

Ένα 4τροχο έχει μόνο παρουσιάσει, το X-Bow. Ένα ελαφρύ σπορ μοντέλο, εστιασμένο στη γρήγορη οδήγηση, απαλλαγμένο από τα περιττά.

Ήθελες να παρκάρεις το ποδήλατο και το αυτοκίνητο KTM δίπλα στη μοτοσικλέτα σου; Τα δύο πρώτα θα είναι σύντομα μια ευχάριστη ανάμνηση

KTM

Μόλις 36 X-Bow πουλήθηκαν πέρυσι, κάτι που αποτέλεσε την ταφόπλακα του οδηγοκεντρικού μοντέλου. Με τον νεοπροσληφθέντα διευθύνοντα σύμβουλο Gottfried Neumeister να δηλώνει ότι τα αυτοκίνητα -αλλά και τα ποδήλατα- KTM θα ανήκουν σύντομα στο παρελθόν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ KTM X-Bow GTX: Ανθρακονημάτινο παιχνίδι για την πίστα με 530 PS

«Η αναδιάρθρωση θα έρθει μέσω της απλότητας», υποστηρίζει ο Αυστριακός. Προσθέτοντας: «Τα πιο άμεσα βήματα για την αναδιάρθρωση είναι να απαλλαγούμε από την επιχείρηση ποδηλάτων. Αυτό θα γίνει μέχρι το τέλος του έτους». 

KTM

«Πέρυσι πουλήσαμε 36 X-Bow. Ένα φοβερό αυτοκίνητο, μας βοήθησε να αποδείξουμε τι είμαστε ικανοί να φτιάξουμε και ότι έχουμε μερικούς από τους καλύτερους μηχανικούς στον κόσμο. Αλλά δεν μας βοηθά να πουλάμε περισσότερες μοτοσικλέτες».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ KTM X-Bow GT-XR: To απόλυτο παιχνίδι για δρόμο και πίστα [video]

Έτσι, με τον επερχόμενο θάνατο του τμήματος ποδηλάτων, το X-Bow πιθανότατα θα σβήσει μαζί τους. Όσο ικανό κι απολαυστικό κι αν είναι, στο τέλος της ημέρας, οι εταιρείες αποσκοπούν στο κέρδος και στην επιβίωσή τους. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις για όλες τις εκδόσεις του κεντρομήχανου σπόρτσκαρ -Street, Clubsport, R, GT, GT4, GT‑XR, κάνουν λόγο για λιγότερες από 700 πωλήσεις παγκοσμίως. Από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2007, στο Σαλόνι της Γενεύης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube