Άτιμα SUV, τα στέισον της Volvo πεθαίνουν και φταίτε εσείς

Άτιμα SUV, τα στέισον της Volvo πεθαίνουν και φταίτε εσείς

Η Volvo σταματά την παραγωγή του V90 και σκέφτεται να καταργήσει όλα της τα στέισον βάγκον.

Volvo

Όποιος έχει οδηγήσει το Volvo V90, έχει να πει μόνο τα καλύτερα. Όμως, το πολυτελές βάγκον θα σταματήσει να παράγεται αργότερα μες στον μήνα. Χωρίς να έχει προγραμματιστεί διάδοχο μοντέλο.

Στην πραγματικότητα, η κινεζό-σουηδική μάρκα εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει εντελώς το συγκεκριμένο αμάξωμα. Και είναι κρίμα, γιατί τα στέισον της Volvo έχουν προσφέρει πολλά εδώ και κάμποσες δεκαετίες.

Ας όψονται τα crossover και τα SUV, που κυριαρχούν στις παγκόσμιες πωλήσεις

Volvo

Ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Jim Rowan, δήλωσε πρόσφατα ότι το τελευταίο V90 θα συναρμολογηθεί τον Σεπτέμβριο. Κι άφησε να εννοηθεί ότι ούτε το V60 θα ανανεωθεί όταν τελειώσει η παραγωγή του. Ρίχνοντας την «ευθύνη» στα SUV. 

Ενώ το V90 έχει μόλις εβδομάδες ζωής μπροστά του, η «αδερφή» μπερλίνα θα συνεχίσει να πωλείται, αν και μόνο σε επιλεγμένες αγορές. Το γερασμένο S90 δέχθηκε δεύτερο facelift νωρίτερα φέτος και θα παραμείνει διαθέσιμο στην Κίνα και σε μερικές ακόμα ασιατικές αγορές. Τα σεντάν έχουν απήχηση στην Ασία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volvo XC60: Κι επίσημα το διαχρονικό best-seller της Volvo

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Volvo αντικαθιστά το θερμικό S90 με το 100% ηλεκτρικό ES90. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι ονομασίες των παραδοσιακών βάγκον της φίρμας θα εξαφανιστούν. Το XC70 επέστρεψε πρόσφατα, μόνο που αντί για στέισον, πλέον είναι επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV.

Volvo

Η αποχώρηση του V90 αποτελεί καλό νέο για την γερμανική τριάδα premium κατασκευαστών. Η BMW Σειρά 5 Touring, το Audi A6 Avant κι η Mercedes E-Class Estate θα παραμείνουν στην αγορά. Τα στέισον εξακολουθούν να έχουν το κοινό τους στην Ευρώπη, παρότι ασφαλώς τα SUV ανεβαίνουν συνεχώς.

Όσο λυπηρό κι αν είναι να βλέπουμε το V90 να αποχωρεί, η ευθύνη δεν βαρύνει αποκλειστικά τη Volvo. Αν το μεγάλο βάγκον συνέχιζε να σημειώνει ισχυρές πωλήσεις, θα είχε επιβιώσει στην γκάμα. Αλλά δεν το έκανε.

Σύμφωνα με την εταιρεία πάντως, η πτώση του μοντέλου είναι «σύμφωνη με το παγκόσμιο σχέδιό της». Να γεμίσει την γκάμα της με crossover και SUV.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube