Η Mercedes-Benz έβαλε ήδη τέλος σε αυτό το ηλεκτρικό SUV

Η Mercedes-Benz έβαλε ήδη τέλος σε αυτό το ηλεκτρικό SUV

Με απόλυτη διακριτικότητα, η Mercedes-Benz εξαφάνισε από τον κατάλογό της την ηλεκτρική 7θέσια EQB. Και αυτό δεν συνέβη επειδή δεν εύρισκε πελάτες.

Mercedes-Benz EQB

Η επικείμενη άφιξη της ηλεκτρικής GLC, που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στο Μόναχο, δεν έχει καμία σχέση με την εξαφάνιση της EQB από τον κατάλογο και τον διαμορφωτή της Mercedes-Benz -στον ελληνικό configurator υπάρχει ακόμη, προφανώς λόγω υπάρχοντος στοκ ή καθυστέρησης στην ενημέρωσή του. 

Ούτε και στις πωλήσεις πρέπει να αναζητηθεί εξήγηση, σε αντίθεση με την EQE, των οποίων το τέλος της καριέρας έχει ήδη ανακοινωθεί. Στην πραγματικότητα, οι EQA και EQB παραμένουν προς το παρόν οι κορυφαίες ηλεκτρικές πωλήσεις του Αστεριού. Στην πραγματικότητα, η Mercedes-Benz προετοιμάζει την άφιξη της ολοκαίνουργιας γενιάς του οικογενειακού ηλεκτρικού SUV της, η οποία αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους.

Η παύση της Mercedes-Benz EQB θα επιτρέψει τη μετατροπή των γραμμών παραγωγής του εργοστασίου του Kecskemet, όπου παράγονται ακόμη ορισμένες θερμικές CLA προηγούμενης γενιάς και A-Class

Mercedes-Benz EQB Η νέα γενιά θα εγκαταλείψει με τη σειρά της τις ονομασίες «EQ» για να ονομαστεί πιο παραδοσιακά, ηλεκτρική GLB. Το ίδιο μονοπάτι θα ακολουθήσει λίγους μήνες αργότερα και η EQA/GLA.

Τα δύο μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα MMA που έκανε ντεμπούτο με τη CLA. Πρόκειται για μία πολύ-ενεργειακή πλατφόρμα, με θερμικά μοτέρ ήπιας υβριδικής τεχνολογίας αλλά και 100% ηλεκτρικές εκδόσεις. 

Θα ενσωματώνει αρχιτεκτονική μπαταρίας 800 Volt με μέγιστη ισχύ φόρτισης στα 325 kW και κινητήρες που θα αποδίδουν από 234 έως 360 PS, ανάλογα με τη διαμόρφωση.

Mercedes-Benz EQB
Η νέα πλατφόρμα MMA επιτρέπει διαμόρφωση είτε με έναν ηλεκτροκινητήρα και πίσω κίνηση, είτε με δύο μοτέρ για τετρακίνηση. Η απόδοση θα κυμαίνεται από 234 έως 360 ίππους, με μπαταρίες χωρητικότητας από 58 έως 85 kWh.

Η παύση της EQB θα επιτρέψει τη μετατροπή των γραμμών παραγωγής του εργοστασίου του Kecskemet. Εκτός από την EQB, η συγκεκριμένη μονάδα παράγει ακόμη ορισμένες θερμικές CLA προηγούμενης γενιάς και A-Class. Δύο μοντέλα των οποίων η παραγωγή θα μεταφερθεί σύντομα, εξ ολοκλήρου στο Rastatt. Στην Ουγγαρία, η Mercedes-Benz θα κατασκευάζει πλέον τις GLA, GLB, τη μελλοντική «μίνι G-Class» καθώς και τη σφόδρα αναμενόμενη ηλεκτρική C-Class.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube