Η Κίνα ξεπέρασε τα 20 εκατ. EV και plug-in hybrid με ένα Aion

Η Κίνα ξεπέρασε τα 20 εκατ. EV και plug-in hybrid με ένα Aion

Με αφορμή την έναρξη παραγωγής του πρόσφατου μοντέλου της, η No 2 κινεζική εταιρεία στα εξηλεκτρισμένα μοντέλα, η Aion, μόλις πέρασε ένα συμβολικό ορόσημο για λογαριασμό ολόκληρης της σινικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Aion Hyper GT

Με 45.013 πωλήσεις τον Ιούνιο, τρίτο μήνα πάνω από τις 40.000 πωλήσεις, η Aion έχει καθιερωθεί ως η δεύτερη κινεζική μάρκα όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα. 

Ομολογουμένως ακόμα απέχει από τα περισσότερα από 250.000 που πουλάει η BYD μηνιαίως… Παρόλα αυτά, ήταν ο κρατικός όμιλος της Guangzhou, η Aion, που έχει στο παλμαρές του την τιμή για την παραγωγή του 20.000.000στού NEV που κατασκευάστηκε στην Κίνα.

Στο σημείο αυτό να κάνουμε τη διευκρίνιση ότι τα NEV περιλαμβάνουν τρεις τύπους οχημάτων: BEV, PHEV και EREV (επεκτεινόμενης αυτονομίας). Τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά (HEV) και τα Mild Hybrid (MHEV) δεν ανήκουν στα NEV.

Η Aion είναι μια από τις 140+ κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων. Συνδυάζοντας τον ανταγωνισμό της αγοράς με τη βιωσιμότητα, τα NEV είναι το χρυσό παιδί της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το λανσάρισμα της νέας ναυαρχίδας της, του Aion Hyper GT, στην αγορά ήταν η αφορμή για να οργανωθεί μια ιδιαίτερα επίσημη τελετή, παρουσία εκπροσώπων των άλλων μεγάλων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων: FAW, Dongfeng, SAIC, Changan, BAIC , BYD , Chery, JAC, Great Wall Motors, NIO, XPeng.

Παρόντες δηλαδή ήταν κυρίως Κινέζοι κατασκευαστές και μόνο η Tesla αντιπροσώπευε τους ξένους κατασκευαστές που φτιάχνουν επίσης ηλεκτρικά μοντέλα στην Κίνα. Μια συμβολική επιλογή και παρουσία, με προφανή τον παραγκωνισμό της Volkswagen, ιστορικού ηγέτη της κινεζικής αγοράς.

Aion Hyper GT

Σύμφωνα με τον CAAM, τον China Association of Automobile Manufacturers, η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων ξεκίνησε στην Κίνα το 1995. Το όριο των 10 εκατομμυρίων ξεπεράστηκε 27 χρόνια αργότερα, τον Φεβρουάριο του 2022. Επομένως, χρειάστηκαν μόλις ένας χρόνος και πέντε μήνες για να παραχθούν τα επόμενα δέκα εκατομμύρια! 

Με την υφιστάμενη επιτάχυνση, τόσο στην τοπική αγορά όσο και στην εξαγωγική αγορά, το όριο των 30 εκατομμυρίων είναι μόνο θέμα λίγων μηνών και υπολογίζεται να επιτευχθεί το πρώτο 6μηνο του 2024! Για παράδειγμα, συναρμολογήθηκαν πάνω από τρία εκατομμύρια NEV τους πρώτους πέντε μήνες, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς των τοπικών κατασκευαστών στην εθνική αγορά πάνω από 50%.


 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube