Lancia Ypsilon teaser
node/44216

H Lancia επικαλείται το παρελθόν στη νέα, ηλεκτρική εποχή της

Για τα πρώτα τρία μοντέλα της «νέας εποχής» της,Aurelia, Delta EV και Ypsilon, η Lancia σκοπεύει να ξεχωρίσει με στιλ, υιοθετώντας φωτεινή γρίλια και «ρετρό» καμπίνα, αλλά με υψηλό τεχνολογικό περιεχόμενο.

Υπό την καθοδήγηση του Ομίλου Stellantis, η Lancia θα εγκαινιάσει μια νέα εποχή στην πλούσια και γεμάτη περιπέτεια ιστορία της. Μια χάραξη νέας πορείας που θα δώσει στην ιταλική φίρμα τη δυνατότητα να εγκαταλείψει τα εθνικά σύνορά της και να ξεκινήσει και πάλι για να κατακτήσει την Ευρώπη με premium μοντέλα όσον αφορά την τεχνολογία, την ποιότητα κατασκευής και τον εξοπλισμό. 

Η εξηλεκτρισμένη και ηλεκτρική ρελάνς της Lancia θα περιστρέφεται γύρω από τρία νέα αυτοκίνητα. Τα οποία θα διακρίνονται για τον σχεδιασμό τους που θα ερμηνεύει εκ νέου ορισμένα εμβληματικά μοντέλα «με μοντέρνο και σύγχρονο τρόπο». Όμως οι προσεχείς Aurelia, Delta EV και Ypsilon δεν θα ξεχάσουν τη νεωτερικότητα, υιοθετώντας φωτεινή γρίλια για να ξεχωρίζουν.

Υβριδικές Aurelia και Ypsilon και η ηλεκτρική νέα Delta θα είναι τα μοντέλα για τη νέα εποχή Lancia που ανατέλλει...

Η επιστροφή της Lancia στα πράγματα λοιπόν, θα γίνει σταδιακά και θα ξεκινήσει με την αντικατάσταση του Ypsilon, του μοναδικού μοντέλου που εξακολουθεί να διανέμεται και μόνο στην Ιταλία. Το 2024, η τέταρτη γενιά του σικάτου αυτοκινήτου πόλης θα λανσαριστεί με υβριδικό ή ηλεκτρικό κινητήρα, ακολουθούμενη κάθε δύο χρόνια από μια καινοτομία. Με την Aurelia το 2026 υπό τη μορφή crossover και τη νέα Delta το 2028 αμιγώς ηλεκτρική. Το 2028 δε, είναι η χρονιά που θα σηματοδοτήσει το τέλος των θερμικών κινητήρων στη Lancia, συνεπώς και των υβριδικών εκδόσεων του Ypsilon.

Lancia

Η νέες Lancia θα φορούν μάσκα σε σχήμα «δισκοπότηρου» που αναβαθμίζεται με τη χρήση φωτεινών στοιχείων. Μια πρακτική που υπάρχει ήδη στους μελλοντικούς ανταγωνιστές της στην premium κατηγορία, την BMW και τη Mercedes-Benz. Μια επιλογή που υφίσταται όμως και στον αυτοκινητικό κόσμο της υψηλής πολυτέλειας με τη Rolls-Royce ή και σε πιο μαζικούς κατασκευαστές, όπως στη Škoda με το Enyaq iV και την έκδοση Coupé

Η σχεδιαστική κατεύθυνση της Lancia βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό την αιγίδα του Jean-Pierre Ploué, με την εξωτερική σχεδίαση να χρειάζεται να αποδειχθεί πιο καινοτόμος από ό,τι στο εσωτερικό. Ypsilon, Aurelia και Delta λοιπόν, θα επωφεληθούν όντως από μια καμπίνα με γραμμές εμπνευσμένες άμεσα από τα ιστορικά μοντέλα του Ιταλού κατασκευαστή.

Ωστόσο, το ρετρό στιλ δεν συνεπάγεται την απουσία τεχνολογίας, καθώς η Lancia θα ενσωματώσει ένα νέο ψηφιακό interface με τον χρήστη που ονομάζεται SALA, για το Sound Air Light Augmented. Το σύστημα SALA θα ελέγχει την ηχητική εγκατάσταση, τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τον κλιματισμό. Το όλο σύνολο θα είναι ντυμένο κυρίως με ανακυκλωμένα αλλά ποιοτικά υλικά, για να ανέβουν τα μοντέλα της Lancia στο επίπεδο της Mercedes-Benz, σημείο αναφοράς όπως αναφέρεται από τη Lancia.

Η Lancia έρχεται να ξαναπιάσει το νήμα από το 1969. Τη χρονιά που ξεκίνησε η αφομοίωσή της και έγινε ανάτυπη της μαζικής, λαϊκής FΙΑΤ. «Premium» και πάλι, λοιπόν… Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια που ανταποκρίνεται στις νέες φιλοδοξίες της φίρμας, είναι οι χώροι που προορίζονται για την υποδοχή των πελατών στις αντιπροσωπείες. Σαλόνια υποδοχής που θα αποκτήσουν ατμόσφαιρα και interface παρόμοιο με αυτό που θα υπάρχει και στα νέα μοντέλα της. Η Lancia διευκρίνισε επιπλέον ότι η φίρμα θα εκπροσωπείται από περίπου εκατό αντιπροσώπους σε περίπου εξήντα μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, ενώ στοχεύει το 50% των πωλήσεών της να είναι διαδικτυακές.