H Austin επιστρέφει με ηλεκτρικό ρόουντστερ 20 ίππων

H Austin επιστρέφει με ηλεκτρικό ρόουντστερ 20 ίππων

Η Austin Motor Company επιστρέφει με ένα μοντέλο μικρού μεγέθους που συνδυάζει το κλασικό στιλ της δεκαετίας του 1920 με την ηλεκτρική ενέργεια.

Austin Motor Company

Τα φαντάσματα του βρετανικού αυτοκινητικού παρελθόντος συνεχίζουν να επανεμφανίζονται, αυτή τη φορά με τη μορφή ενός ρετρό ηλεκτρικού ρόουντστερ από την αναβιωμένη Austin Motor Company.

Με μήκος μόλις 3,7 m, το Arrow συμμορφώνεται με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς τετράκυκλων L7e, στην ίδια κατηγορία με τα αστικά ηλεκτρικά Citroën Ami και FIAT Topolino.

Η σχεδίασή του βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Austin Seven που έκανε το ντεμπούτο του το 1922 και στη συνέχεια αγωνίστηκαν με αυτό θρύλοι όπως ο Bruce McLaren και ο Colin Chapman.

Καταφέρνει να συγκεράσει το κλασικό στιλ με την ηλεκτρική μετακίνηση. Αλλά μην περιμένεις γκάζια

Austin Motor Company

Τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν εκτεθειμένους τροχούς, κυκλικούς προβολείς, παραδοσιακή μάσκα, δερμάτινα λουράκια στο καπό και ένα αμάξωμα σε σχήμα μπανιέρας που θυμίζει το Morgan Super 3.

Το εσωτερικό είναι επίσης πλήρως ρετρό με ξύλινο τιμόνι, δερμάτινα καθίσματα και αναλογικά όργανα στο κέντρο του ταμπλό. Το μοντέλο διατίθεται τόσο σε δεξιοτίμονες, όσο και σε αριστεροτίμονες εκδόσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 19χρονος αγοράζει Austin 10 του 1938 για πρώτο του όχημα

Οι αγοραστές έχουν στη διάθεσή τους πολλές επιλογές εξατομίκευσης. Η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει έντεκα αποχρώσεις που μπορούν να συνδυαστούν με νίκελ ή σκιασμένες λεπτομέρειες. Η εταιρεία προσφέρει επίσης τρία διαφορετικά φινιρίσματα για τις ζάντες και επτά χρώματα για την δερμάτινη ταπετσαρία.

Austin Motor Company

Κάτω από το νοσταλγικό αμάξωμα βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 20 ίππους (15 kW), όσο είναι το όριο για τα L7e. Ενώ αυτό το νούμερο ακούγεται αστείο, το Arrow ζυγίζει μόνο 605 kg.

Σε συνδυασμό με την άμεση απόδοση της BEV ροπής, πιάνει 100 km/h σε μόλις 7,8. Είναι δηλαδή γρηγορότερο από το Mazda MX-5 των 1,5 lt. Ωστόσο, εκεί τελειώνουν οι χαρές, αφού αυτή είναι η τελική του ταχύτητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ένα Austin που ήθελε να γίνει Opel

Η ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία 20 kWh, η οποία επαρκεί για κάλυψη έως και 160 km μεταξύ των φορτίσεων. Ο άνθρωπος πίσω από το πρότζεκτ είναι ο Nigel Gordon-Stewart, του οποίου το βιογραφικό περιλαμβάνει θητείες στις Lamborghini, McLaren, Lotus και MG. 

Οι παραδόσεις έχουν ήδη ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις εξαγωγές προς τις ΗΠΑ και τη Μέση Ανατολή να βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι τιμές ξεκινούν από €35.400 στο Ηνωμένο Βασίλειο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube