GP Βραζιλίας: Μια ανάσα από τον τίτλο ο Norris, μαγικός Verstappen

GP Βραζιλίας: Μια ανάσα από τον τίτλο ο Norris, μαγικός Verstappen

Στο GP Βραζιλίας, ίσως το ομορφότερο της σεζόν ο Norris έκανε τη δουλειά του όπως ακριβώς έπρεπε για να βρεθεί μια ανάσα από τον τίτλο. Τα φώτα όμως έπεσαν στη μεγαλειώδη εμφάνιση του Verstappen που ανέβηκε στην τρίτη θέση, εκκινώντας από το pit-lane.

GP Βραζιλίας

Στο sprint race του Σαββάτου ο Piastri εγκατέλειψε και στον αγώνα της Κυριακής τιμωρήθηκε γρήγορα με ποινή πέντε δευτερολέπτων. O Verstappen αποκλείστηκε από το Q1 στα δοκιμαστικά και ξεκίνησε από το pit-lane. Ο Norris από την πλευρά δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και μετά τη νίκη του στο GP Βραζιλίας βαδίζει προς τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του.  

O αγώνας ξεκίνησε με τον Norris να ξεκινά πολύ καλά μένοντας άνετα στην πρώτη θέση. Antonelli και Leclerc δεν μπόρεσαν να τον απειλήσουν ενώ ο 4ος Piastri λίγο έλειψε να χάσει τη θέση του από τον Hadjar. Πιο πίσω, ο πρώτος εντός έδρας αγώνα του Bortoleto ολοκληρώθηκε άδοξα μετά την επαφή του με τον Stroll η οποία έφερε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. 

Θυμίζουμε πως κατά τη διάρκεια του sprint race o νεαρός Βραζιλιάνος είχε ένα τρομακτικό ατύχημα, με αποτέλεσμα να δεχτεί 57 G. Πολύ άσχημα ξεκίνησε ο αγώνας και για τον Hamilton που είδε την πτέρυγά του να σπάει μετά από διπλή επαφή στον πρώτο γύρο. Όσο για τον Verstappen, που ξεκινούσε από το pit lane είχε ανέβει στη 16η θέση.

Το GP Βραζιλίας ήταν ένα από τα ομορφότερα της σεζόν. Ο Norris αλάνθαστος είναι αγκαλία με τον τίτλο. Ο Verstappen όμως αξίζει πραγματικά το χειροκρότημα

GP Βραζιλίας Norris vs Verstappen

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Μεξικού: Νίκησε και πέρασε πρώτος στη βαθμολογία ο Norris

Στο τέλος του 5ου γύρου το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε. Ο Norris έμεινε και πάλι άνετα πρώτος, με τον Antonelli (σχετικά κακή επανεκκίνηση) να έχει κολλημένους πίσω του τους Leclerc και Piastri. Ο Αυσταλός της McLaren ρίσκαρε, βρέθηκε στην εσωτερική και προσπάθησε να ολοκληρώσει το διπλό προσπέρασμα. Μπλόκαρε τους τροχούς του, ακούμπησε με τον Antonelli, που με τη σειρά του έπεσε πάνω στον Leclerc που εγκατέλειψε. Το συμβάν σημειώθηκε από τους αγωνοδίκες.

Ο Verstappen, με τη σκληρή γόμα είχε ανέβει στη 13η θέση, όμως κατά τη διάρκεια του virtual safety car μπήκε στα pits εξαιτίας κλαταρισμένου ελαστικού. Πέφτοντας στην 17η θέση. Ο Piastri προσπάθησε να πιέσει τον Norris, ο οποίος όμως κρατούσε τη διαφορά σε απόσταση 1,5 δευτερολέπτου. Στον 12ο γύρο, ο Russell πέρασε τον Lawson στην πέμπτη θέση και στον επόμενο γύρο ανέβηκε τέταρτος περνώντας τον Hadjar.

 

 

Στη μάχη της κορυφής, ο Norris είχε ανεβάσει τη διαφορά πάνω από τα δύο δευτερόλεπτα κι έδειχνε να ελέγχει την κατάσταση. Μάλιστα η κατάσταση για τον Βρετανό έγινε ακόμα πιο βολική στον 17ο γύρο μιας και οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Piastri με ποινή δέκα δευτερολέπτων για το συμβάν με τους Antonelli και Leclerc.

Στον 18ο γύρο, ο Verstappen πέρασε τον Alonso μπαίνοντας στους βαθμούς. Ο Ολλανδός όμως είχε πολύ δρόμο να καλύψει ώστε να μπορέσει να ανέβει στις πρώτες θέσεις. Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής πετούσε και στον 21ο γύρο είχε ανέβει στην 5η θέση. Με τον Russell να βρίσκεται εννέα δεύτερα μπροστά του.

 

 

Έχοντας συμπληρώσει 28 γύρους, ο Norris έδειχνε πως θα κερδίσει εύκολα, κάνοντας ένα αποφασιστικό βήμα προς τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του. Ο Piastri εκτός από την ποινή δεν μπορούσε να βρει ρυθμό, με τη μάχη του βάθρου ανάμεσα σε Piastri, Russell, Verstappen και Antonelli να παραμένει ορθάνοιχτη. Στον 30ο γύρο, η McLaren κάλεσε τον Norris στα pits για να βάλει τη μαλακή γόμα. Στον 33ο γύρο, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος προσπέρασε άνετα τον Verstappen ανεβαίνοντας στην 3η θέση.

GP Βραζιλίας

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Formula 1: Έφυγε από τη ζωή ο Andrea de Adamich, ο Ιταλός «κύριος» των αγώνων

Στο μεταξύ, στην όμορφη μάχη της 6ης θέσης, ο Hulkenberg ολοκλήρωσε ένα πολύ όμορφο προσπέρασμα στον Albon. Στον 35ο γύρο, Russell και Verstappen μπήκαν στα pits βγαίνοντας στην 8η και 12η θέση αντίστοιχα. Στον 38ο γύρο μπήκε και ο Piastri για να αλλάξει λάστιχα και να εκτίσει την ποινή του. Έβαλε τη μέση γόμα και βγήκε πίσω από τους Antonelli, Russell και Verstappen.

Πρέπει επίσης να σταθούμε στην εκπληκτική εμφάνιση του Bearman που μετά από 40 γύρους βρισκόταν στην 4η θέση. Στον 48ο γύρο ο Antonelli μπήκε για το τελευταίο του pit-stop. Και με τον Norris να έχει κλειδώσει, επί της ουσίας τη νίκη, το μόνο που έμενε ήταν να δούμε ποιοι οδηγοί θα τερματίσουν στο βάθρο.

Στον 49ο γύρο στα pits μπήκε και ο Russell. Πιο πίσω, ο Bearman έκανε ένα ακόμα εντυπωσιακό προσπέρασμα στον Hulkenberg για να ανέβει στην 7η θέση. Στον 51ο γύρο μπήκε και ο Norris για να φτάσει με τη μέση γόμα ως τον τερματισμό. Ο Verstappen ήταν στην κορυφή, 3,4” μπροστά από τον Piastri. Που στον 52ο γύρο μπήκε και αυτός με τη σειρά του στα pits.

Στον 55ο γύρο, μπήκε και ο Verstappen, που με τη μαλακή γόμα βγήκε στην 4η θέση, μπροστά από τον Piastri. O ρυθμός του Ολλανδού ήταν ασύλληπτος και στον 61ο γύρο είχε πια κολλήσει πίσω από τον Russell. Τον οποίο προσπέρασε μαεστρικά στον 63ο γύρο, βάζοντας πλώρη για τον Antonelli. Πέντε γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Verstappen ήταν στις παρυφές του DRS του νεαρού Ιταλού.

 

 

Δύο γύρους πριν το τέλος, ο Verstappen γέμιζε τους καθρέπτες του Antonelli, που όμως ήταν αλάνθαστος θέλοντας να μείνει στη 2η θέση. Τελικά ο Ιταλός έμεινε στη 2η θέση, την καλύτερη θέση της καριέρα του, για μόλις τρία δέκατα.

Το GP Βραζιλίας ήταν ένα από τα ομορφότερα της σεζόν. Ο Norris ήταν αλάνθαστος και με βάση την εικόνα του δείχνει πως δύσκολα θα χάσει τον τίτλο. Οδηγεί με σιγουριά, αυτοπεποίθηση και παίρνει το μάξιμουμ από το μονοθέσιό του. Ανεβάζοντας τη διαφορά από τον Piastri στους 24 βαθμούς.

Ο Antonelli δεν λύγισε στην πίεση του Verstappen και έμεινε δεύτερος ολοκληρώνοντας ένα εξαιρετικό 3ήμερο. Russell, Piastri (άλλο ένα κακό αποτέλεσμα), Bearman, Lawson, Hadjar, Hulkenberg και Gasly ολοκλήρωσαν τη βαθμολογούμενη 10άδα. Από τις θέσεις 7 μέχρι 12 οι οδηγοί τερμάτισαν σε απόσταση μικρότερη των 2,5”. Τρομερός Bearman ενώ οι Lawson και Hulkenberg διαχειρίστηκαν τα λάστιχά τους άψογα κάνοντας ένα pit-stop λιγότερο.

 

 

Δεν γίνεται όμως να μην σταθούμε στην μαγική εμφάνιση του Verstappen. Το ότι ξεκίνησε από το pit-lane βρέθηκε στην 3η θέση και έχασε τη 2η μόλις για τρία δέκατα είναι κάτι πραγματικά ασύλληπτο. Ρεαλιστικά μιλώντας, με 49 βαθμούς πίσω από τον Norris και τρεις αγώνες να απομένουν οι όποιες ελπίδες για τον τίτλο είναι μαθηματικές.

Προφανώς και με τέσσερα πρωταθλήματα, 124 βάθρα και 68 νίκες δεν έχει να αποδείξει τίποτα. Με τις εμφανίσεις του από το GP της Ουγγαρίας και μετά όμως, όταν και βρέθηκε 104 βαθμούς πίσω από την κορυφή αποδεικνύει πως είναι με μεγάλη διαφορά ο κορυφαίος οδηγός του grid. Κι ένα από τους κορυφαίους στην ιστορία του αθλήματος. Για την ιστορία, αυτή είναι η τρίτη φορά που ένας οδηγός που ξεκινά από το pit lane ανεβαίνει στο βάθρο. Στις 4 Νοεμβρίου του 2012, ο Sebastian Vettel το έκανε στο GP του Άμπου Ντάμπι για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton στην Ουγγαρία στις 27 Ιουλίου του 2014. Επόμενο ραντεβού στο Las Vegas το 3ήμερο 20-22 Νοεμβρίου. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube