General Motors: Άλλος ένας που εγκαταλείπει το υδρογόνο

General Motors: Άλλος ένας που εγκαταλείπει το υδρογόνο

Μετά τον Όμιλο Stellantis, τώρα και η General Motors διαπιστώνει ότι καλύτερα να εστιάσει στα ηλεκτρικά αντί για το υδρογόνο.

υδρογόνο

Ενώ η BMW, η Hyundai και η Toyota είναι οι πιο γνωστοί υποστηρικτές των κυψελών υδρογόνου, η General Motors είχε επίσης στηρίξει πολλά στην υποσχόμενη τεχνολογία.

Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία άλλαξε πλέον ρότα και η υπό-μπράντα της Hydrotec αποφάσισε να σταματήσει να εργάζεται πάνω στις κυψέλες επόμενης γενιάς.

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις λεπτομέρειες της ενασχόλησης της General Motors με το υδρογόνο, τα συστήματα Hydrotec απευθύνονταν σε οχήματα που κυμαίνονταν από την πλατφόρμα SURUS μέχρι τεράστια φορτηγά εξόρυξης.

Η αυτοκινητοβιομηχανία οραματίστηκε επίσης τη χρήση υδρογόνου για την τροφοδοσία κινητών σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

υδρογόνο

Παρά τις προσπάθειες της εταιρείας, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε ότι «η πορεία προς την επίτευξη μιας βιώσιμης επιχείρησης στις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι μακρά κι αβέβαιη».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πάπαλα το υδρογόνο; Πτώση 54% οι πωλήσεις των Toyota FCEV

Συνέχισε αναφέροντας την περιορισμένη υποδομή ανεφοδιασμού και το υψηλό κόστος ως δύο βασικούς λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές δεν έχουν αγκαλιάσει τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όμιλος Stellantis: Εγκαταλείπει αιφνιδιαστικά τις κυψέλες υδρογόνου

Το υδρογόνο κάποτε θεωρούνταν το καθαρό καύσιμο του μέλλοντος, αλλά πώς να αμνηστεύσει το παρόν για ένα αβέβαιο μέλλον; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη. Η GM επεσήμανε ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες υπάρχουν περισσότεροι από 250.000 δημόσιοι φορτιστές, αλλά μόνο 61 σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου.

υδρογόνο

Δεδομένων όλων αυτών, η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, «τα οποία έχουν σαφή μερίδιο στην αγορά, σε αντίθεση με το υδρογόνο, το οποίο δεν έχει ακόμη αξιοποιήσει τις δυνατότητές του».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hype: Από πρωτοπόρος στα ταξί υδρογόνου, το γυρίζει στα BEV

Τούτου λεχθέντος, η General Motors δεν τα παρατάει εντελώς. Αποσύρεται μεν από τα αυτοκίνητα, αλλά θεωρεί «το υδρογόνο πολλά υποσχόμενο για συγκεκριμένες βιομηχανικές εφαρμογές υψηλής ζήτησης, όπως η εφεδρική παροχή ενέργειας και οι βαριές μεταφορές».

Ως αποτέλεσμα, θα συνεχίσει να παράγει κυψέλες για κέντρα δεδομένων και παραγωγή ενέργειας μέσω της κοινοπραξίας Fuel Cell System Manufacturing που διατηρεί με τη Honda.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube