Ford Fiesta, επιστρέφει αλλά δεν θα έχει σχέση με το παλιό

Ford Fiesta, επιστρέφει αλλά δεν θα έχει σχέση με το παλιό

Το Ford Fiesta ενδέχεται να αναβιώσει, αλλά μην περιμένεις πολλά κοινά με τις προηγούμενες θερμικές εκδόσεις.

Ford Fiesta

Δεν είναι η πρώτη φορά που η φημολογία κάνει λόγο για επιστροφή του Ford Fiesta. Η παραγωγή του δημοφιλούς μοντέλου του Μπλε Οβάλ στην Ευρώπη ολοκληρώθηκε στις 7 Ιουλίου 2023, αλλά τώρα ακούγεται -ξανά- ότι θα επιστρέψει.

Αυτή τη φορά όμως, το Ford Fiesta θα μπορούσε να επανέλθει, αλλά όχι με τη μορφή του μικρού οδηγοκεντρικού θερμικού που μας είχε συνηθίσει. Αλλά ως ένα Volkswagen με διαφορετικά σήματα.

Θυμίζουμε ότι οι δύο εταιρείες βρίσκονται σε στενό ηλεκτρικό εναγκαλισμό. Με τα ηλεκτρικά Ford Explorer και Capri να βασίζονται στις πλατφόρμες της VW, που φωλιάζουν στα ύφαλα των ID.3, ID.4, ID.5, ID.7.

Θυμάσαι το Fiesta ως ένα από τα πιο σπορτίφ θερμικά μικρά; Τώρα μπορεί να νεκρανασταθεί ως ηλεκτρικό με γερμανικές ρίζες

Ford Fiesta

Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW, Martin Sander, δήλωσε ότι η συνεργασία της αυτοκινητοβιομηχανίας του με τη Ford στον τομέα των ηλεκτρικών έχει ήδη αποδειχθεί «πολύ, πολύ, πολύ επιτυχημένη».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ford ακυρώνει ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων

Και ότι είναι ανοιχτός στην ανταλλαγή τεχνολογιών με παρόμοιο τρόπο στο μέλλον. Ο Sander εργάστηκε προηγουμένως στη Ford Ευρώπης και καλοβλέπει στην επέκταση της συνεργασίας των δύο στην περίπτωση του Fiesta.

Με τη φήμη να κάνει λόγο για χρήση της ίδιας πλατφόρμας MEB Entry, που θα χρησιμοποιούν τα ID.1 και ID.2, αναφέρει το Auto Express.

Ford Fiesta

Πόσο κοντά είναι το ID.2 με το τελευταίο θερμικό Fiesta; Το πρωτότυπο ID.2all είναι μόνο 18 mm μακρύτερο από το απερχόμενο Ford. Δεν θα είναι τα μόνα δύο μοντέλα που -ενδέχεται να- βασίζονται στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Αφού αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στα CUPRA Raval και Škoda Epiq

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Viral αγγελία με Ford Fiesta που έχει ταξιδέψει σε όλο τον πλανήτη

Εν τω μεταξύ, η Ford επιθυμεί εδώ και χρόνια να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, αλλά πλέον κάνει δεύτερες σκέψεις. Ήδη από πέρυσι, δήλωσε ότι η 100% ηλεκτρική γκάμα θα πάρει αναβολή για αργότερα στο μέλλον.

Την ίδια στιγμή, ο Jim Farley, CEO της Ford, έχει παραδεχθεί ότι οι Κινέζοι είναι «10 χρόνια μπροστά όσον αφορά την κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα». Αλλά -λέει πως- γνωρίζει τον τρόπο που μπορούν να νικηθούν.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube