node/34766

Ford C-Max: Τέλος για το MPV του Μπλε Οβάλ

Η Ford επιβεβαίωσε το τέλος της παραγωγής του C-Max, καθώς καταργεί τη νυχτερινή βάρδια στο γερμανικό εργοστάσιο του Saarlouis.

Η Ford επιβεβαίωσε ότι θα τερματίσει την παραγωγή του C-Max στο εργοστάσιο της στο Saarlouis της Γερμανίας, αλλά δήλωσε ότι η εγκατάσταση θα παραμείνει ανοιχτή με περαιτέρω επενδύσεις για το Focus που επίσης κατασκευάζεται εκεί.

Η παραγωγή των C-Max και Grand C-Max θα σταματήσει μέχρι το τέλος του Ιουνίου, δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία την Παρασκευή σε δελτίο Τύπου. Η Ford θα καταργήσει επίσης τη νυχτερινή παραγωγή στο εργοστάσιο. Οι κινήσεις αυτές αναμένεται να περιορίσουν το κόστος, καθώς η Ford επιδιώκει να ανατάξει οικονομικά τις ευρωπαϊκές δραστηριότητές της που χάνουν χρήματα.

Η Ford δήλωσε ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην παραγωγή του μικρού οικογενειακού της, του Focus, στο εργοστάσιο του Saarlouis. Επενδύσεις που υπαγορεύονται από την έντονη ζήτηση, αλλά και απαίτηση για υψηλότερο περιθώριο κέρδους, στις εκδόσεις στέισον, Active και ST, ανέφερε η εταιρεία.

Η Ford είχε δηλώσει στις 15 Μαρτίου ότι σχεδιάζει να μειώσει περισσότερες από 5.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία, προκειμένου να βοηθήσει τις ευρωπαϊκές δραστηριότητές της να επιστρέψουν στην κερδοφορία εντός βραχυπρόθεσμου ορίζοντα. Το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα περιλαμβάνει περικοπές θέσεων εργασίας, εξέταση κλεισίματος εργοστασίων και διακοπή γραμμών παραγωγής για μοντέλα που χάνουν χρήματα, δήλωσε η Ford. Για να βελτιωθεί η κερδοφορία της, η Ford υπολογίζει επίσης στην εταιρική σχέση που διαμορφώνεται με τη Volkswagen. Συνεργασία που θα της επιτρέψει να μοιράζεται το κόστος εξέλιξης και παραγωγής. Εξάλλου, το Μπλε Οβάλ δήλωσε τον προηγούμενο μήνα ότι στο άμεσο μέλλον και με χρονικό ορίζοντα το 2023 θα επενδύσει το 90% της παγκόσμιας κατανομής κεφαλαίων της στην εξέλιξη των LCV, των pick-up και των SUV.

Το Μπλε Οβάλ απασχολεί περίπου 53.000 εργαζομένους στην Ευρώπη, με περισσότερους από 24.000 από αυτούς στη Γερμανία. Μόνο στην Κολωνία, την ευρωπαϊκή έδρα της και κέντρο κατασκευής του Fiesta, απασχολεί 18.000 εργαζομένους. Άλλοι 6.000 απασχολούνται στo Saarlouis και επιπλέον 200 στο μηχανολογικό κέντρο του Aachen. Έως 1.700 θέσεις εργασίας αναμένεται να μετακινηθούν στο Saarlouis.

Η Ford προχωρά στην κατάργηση των C-Max και Grand C-Max λόγω της απότομης και κατακόρυφης πτώσης στη ζήτηση, καθώς οι πελάτες μετακινούνται προς τα SUV και crossover. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των C-Max και Grand C-Max μειώθηκαν κατά 21%, στα 53.080 αυτοκίνητα στην Ευρώπη πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics. Αλλά και οι πωλήσεις του Focus κατέγραψαν αρνητικό πρόσημο για το 2018, με τις πωλήσεις να αποκλίνουν ποσοστιαία κατά 8%, στα 194.097 αυτοκίνητα.

node/39105

Συνεργασία VW-Ford και με τη βούλα

Το ΔΣ της VW έδωσε το «πράσινο φως» και πλέον η συνεργασία των δύο εταιρειών είναι γεγονός - Σε ποιους τομείς θα συνεργαστούν.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Συνεργασία VW-Ford και με τη βούλα

Ένα χρόνο περίπου πριν, η VW και η Ford είχαν ανακοινώσει ότι προτίθενται να συνεργαστούν και να χαράξουν μια κοινή πορεία στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης αλλά και στα επαγγελματικά οχήματα. 

Πλέον αυτή η πρόθεση μετουσιώνεται σε πράξη, καθώς το ΔΣ της VW ενέκρινε τα βασικά σημεία της συμφωνίας που θα ανοίξει νέους ορίζοντες και στις δύο μεγάλες εταιρείες. 

ΜΕΒ

Βασικότερο σημείο της συμφωνίας είναι ότι η VW θα παραχωρήσει στη Ford το δικαίωμα χρήσης της πλατφόρμας ΜΕΒ για τα ηλεκτρικά οχήματα. Στην πλατφόρμα αυτή που βασίζεται το ID.3 της VW θα «πατήσει» και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Ford που θα διατίθεται στην Ευρώπη. 

Από την πλευρά της η Ford θα δώσει στη VW ένα μεσαίου μεγέθους pick-up που θα ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία της Ford στην κατηγορία (που είναι σημαντικότατη) και το οποίο βέβαια θα κυκλοφορήσει με τα σήματα της VW.

Τέλος, στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, οι δύο εταιρείες θα εξελίξουν από κοινού ανάλογη τεχνολογία μέσω της Argo AI, εταιρείας που η Ford χρησιμοποιεί ήδη για το σκοπό αυτό.

node/39055

Ford: Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 0% επιτόκιο και 8 χρόνια εγγύηση

Το MyFord 0 διατίθεται για τα μοντέλα EcoSport, Fiesta και Focus και μεγιστοποιεί το όφελος αγοράς αφού συνδυάζεται με τα ισχύοντα προωθητικά προγράμματα της Ford Motor Ελλάς.

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ford: Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 0% επιτόκιο και 8 χρόνια εγγύηση

Στα πλαίσια της πρωτόγνωρης συγκυρίας που όλοι βιώνουμε την περίοδο αυτή, η Ford έρχεται να μηδενίσει τις έγνοιες προσφέροντας σε όλους τη δυνατότητα να αποκτήσουν το αγαπημένο τους EcoSport, Fiesta ή Focus με τους πλέον προνομιακούς όρους χρηματοδότησης μέσω του νέου προγράμματος MyFord 0.

Με επιτόκιο 0% και χωρίς επιπλέον εισφορά, το πρωτοποριακό πρόγραμμα χρηματοδότησης MyFord 0 της Ford Finance εξασφαλίζει μηδενικούς τόκους για επιλεγμένες εκδόσεις των EcoSport, Fiesta και Focus που θα αγοραστούν έως και τις 30 Ιουνίου. Το συνολικό όφελος αγοράς μεγιστοποιείται, αφού το MyFord 0 συνδυάζεται με τα προωθητικά προγράμματα που προσφέρονται στα μοντέλα αυτά.

Η Ford δεν σταματά εδώ, αλλά σας δίνει έναν ακόμα λόγο για να χαμογελάτε ξέγνοιαστα. Με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect με την οποία προσφέρονται τα EcoSport, Fiesta και Focus στην ελληνική αγορά αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη στα μοντέλα της και προσδίδει ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να συμβιώσουν απροβλημάτιστα με το νέο τους αυτοκίνητο για πολλά χρόνια

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ford Finance μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Ford.

ford


Παραδείγματα αγοράς με χρηματοδότηση MyFord 0


EcoSport 1.0L Connected 100 PS

Αξία αυτοκινήτου: €16.171 

Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 0%

Προκαταβολή: €6.469

Μηνιαία δόση: €202,13

Ποσό χρηματοδότησης: €9.702

Έξοδα δανείου: €280+ΦΠΑ

Διάρκεια χρηματοδότησης: 48 μήνες

Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 1,8%


Fiesta 1.0L Titanium 125 PS

Αξία αυτοκινήτου: €15.662

Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 0%

Προκαταβολή: €6.265

Μηνιαία δόση: €195,77

Ποσό χρηματοδότησης: €9.397

Έξοδα δανείου: €280+ΦΠΑ

Διάρκεια χρηματοδότησης: 48 μήνες

Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 1,9%


Focus 1.0L Business 125 PS

Αξία αυτοκινήτου: €19.044

Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 0%

Προκαταβολή: 7.618€ Μηνιαία δόση: €238,04

Ποσό χρηματοδότησης: 11.426€ Έξοδα δανείου: €280+ΦΠΑ

Διάρκεια χρηματοδότησης: 48 μήνες

Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 1,5%


[Πηγή: Ford]

TAGS