node/36721

Το FIAT Panda 4X4 του Giugiaro έγινε ηλεκτρικό!

Το Garage Italia του Lapo Elkann έδωσε νέα ζωή σε πέντε τέτοια Panda.

Φαίνεται ότι γίνεται μόδα παλιά ιστορικά μοντέλα να… εξηλεκτρίζονται.
Μετά τον κλασικό Σκαραβαίο που επίσημα απέκτησε ηλεκτρικό μοτέρ, ήρθε η σειρά του πρώτου FIAT Panda και μάλιστα της τετρακίνητης έκδοσής του, να αποκτήσει πιο… οικολογικό προφίλ.

Το αρχικό μοντέλο ήταν αυτό με τα στενά ελαστικά και τον κινητήρα του ενός λίτρου που απέδιδε 48 μόλις ίππους. Χάρη στο σύστημα  Steyr-Puch AWD που τοποθετήθηκε στο σχεδιασμένο από τον Giugiaro αυτοκίνητο, αυτό μεταμορφώθηκε σε ένα πραγματικό «κατσίκι» που σκαρφάλωνε παντού.

Τη μετασκευή σε ηλεκτρικό ανέλαβε το Garage Italia, η εταιρεία που ίδρυσε ο Lapo Elkann, εγγονός ενός Gianni Agnelli.

Η συγκεκριμένη έκδοση πήρε το όνομα «Panderis», είναι μια συνεργασία μεταξύ του Garage Italia και της Vitale Barberis Canonico που επιμελήθηκε κυρίως το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες από την Newtron.

Το μοτέρ έχει συνδεθεί με το  πρωτότυπο κιβώτιο ταχυτήτων και ο ηλεκτροκινητήρας εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 114 km/h και αυτονομία περίπου 100 km. Οι μπαταρίες στο Panderis μπορούν να επαναφορτιστούν σε χρόνο ανάμεσα σε τρεις έως οκτώ ώρες ανάλογα τον τύπο φορτιστή που χρησιμοποιείται. Το μετασκευασμένο Panda εξακολουθεί να έχει το σύστημα τετρακίνησης του αρχικού μοντέλου.

node/39140

Mε φόντο το Enfield 8000 θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός τα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση

Η ειδική εκδήλωση θα γίνει στην «Τεχνόπολη» στο Γκάζι στις 5 Ιουνίου.  

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Mε φόντο το Enfield 8000 θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός τα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση

To Enfield 8000 ήταν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Ερμούπολη της Σύρου. Σήμερα υπάρχει ένα μόνον αντίτυπο του αυτοκινήτου που φυλάσσεται στο Βιομηχανικό Μουσείο του νησιού.

Φαίνεται πως αυτό το εμβληματικό αυτοκίνητο για την ελληνική βιομηχανία, επίλεξε το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού, να πλαισιώσει τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης που έχουν να κάνουν με τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση. Η σχετική εκδήλωση θα γίνει στις 5 Ιουνίου στην «Τεχνόπολη» στο Γκάζι, καθώς η ημέρα εκείνη είναι η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. 

Όπως γράφει το cyclades24.gr «κατόπιν επικοινωνίας της Γενικής Γραμματέα Ενέργειας & Ορυκτών Πρώτων Υλών κας Αλεξάνδρας Σδούκου με τον Δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης κ. Νικόλαο Λειβαδάρα και την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κα Αλίκη Λεονταρίτη, εκφράστηκε η επιθυμία εκ μέρους του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας να αναδειχθεί ο ισχυρός συμβολισμός του θρυλικού αυτού οχήματος, υπενθυμίζοντας ότι η Ελλάδα υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και υπογραμμίζοντας παράλληλα τις δυνατότητες της χώρας μας για τη μετάβαση σε μια νέα περίοδο βιομηχανικής παραγωγής.

Καθ΄ όλο αυτό το διάστημα, το Τμήμα Πολιτισμού Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, σε συνεργασία και συνεννόηση με τον Σύλλογο Φίλων Τεχνικού Πολιτισμού Σύρου και την Πρόεδρο κα Μαργαρίτα Καλούτα, με τον Πρόεδρο  του Συλλόγου Ιστορικών Οχημάτων “Enfield” κ. Αλέξη Μαραντζίδη και τον Υπεύθυνο του Βιομηχανικού Μουσείου κ. Αχιλλέα Δημητρόπουλο, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους συνεργάτες του Υπουργείου για την έγκαιρη δρομολόγηση των προβλεπόμενων ενεργειών και τη ρύθμιση των λεπτομερειών  της ασφαλούς μετακίνησης και παραμονής του οχήματος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης».

[Πηγή: cyclades24.gr]
 

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]