Το FIAT Panda 4X4 του Giugiaro έγινε ηλεκτρικό!

Το Garage Italia του Lapo Elkann έδωσε νέα ζωή σε πέντε τέτοια Panda.

Φαίνεται ότι γίνεται μόδα παλιά ιστορικά μοντέλα να… εξηλεκτρίζονται.
Μετά τον κλασικό Σκαραβαίο που επίσημα απέκτησε ηλεκτρικό μοτέρ, ήρθε η σειρά του πρώτου FIAT Panda και μάλιστα της τετρακίνητης έκδοσής του, να αποκτήσει πιο… οικολογικό προφίλ.

Το αρχικό μοντέλο ήταν αυτό με τα στενά ελαστικά και τον κινητήρα του ενός λίτρου που απέδιδε 48 μόλις ίππους. Χάρη στο σύστημα  Steyr-Puch AWD που τοποθετήθηκε στο σχεδιασμένο από τον Giugiaro αυτοκίνητο, αυτό μεταμορφώθηκε σε ένα πραγματικό «κατσίκι» που σκαρφάλωνε παντού.

Τη μετασκευή σε ηλεκτρικό ανέλαβε το Garage Italia, η εταιρεία που ίδρυσε ο Lapo Elkann, εγγονός ενός Gianni Agnelli.

Η συγκεκριμένη έκδοση πήρε το όνομα «Panderis», είναι μια συνεργασία μεταξύ του Garage Italia και της Vitale Barberis Canonico που επιμελήθηκε κυρίως το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες από την Newtron.

Το μοτέρ έχει συνδεθεί με το  πρωτότυπο κιβώτιο ταχυτήτων και ο ηλεκτροκινητήρας εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 114 km/h και αυτονομία περίπου 100 km. Οι μπαταρίες στο Panderis μπορούν να επαναφορτιστούν σε χρόνο ανάμεσα σε τρεις έως οκτώ ώρες ανάλογα τον τύπο φορτιστή που χρησιμοποιείται. Το μετασκευασμένο Panda εξακολουθεί να έχει το σύστημα τετρακίνησης του αρχικού μοντέλου.