node/36438

Επίσημο: Ο Σκαραβαίος εξηλεκτρίζεται

Το Wolfsburg μετατρέπει επίσημα και με εγγύηση τον κλασικό Σκαραβαίο σε EV, τοποθετώντας του το σύστημα κίνησης του e-up!

Η Volkswagen προσφέρει στους ιδιοκτήτες του κλασικού Σκαραβαίου τη δυνατότητα της ηλεκτρικής μετατροπής του, προκειμένου να διασφαλίσουν την κινητικότητα των αυτοκινήτων τους στο μέλλον.

Το επίσημο κιτ της μετατροπής αντικαθιστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του Σκαραβαίου με το ηλεκτρομοτέρ, την μπαταρία των 36,8 kWh και το κιβώτιο μονής σχέσης του μίνι της εταιρείας, του e-up!

Έτσι, παρά τα 1.280 kg του αυτοκινήτου, τα 82 άλογα καθιστούν ικανό το eKäfer να μπορεί να πιάσει από στάση τα 50 km/h σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα και τα 80 km/h σε κάτι παραπάνω από οκτώ.

eKäfer

Τελική ταχύτητα 150 km/h και αυτονομία 200 km τέλος αποτελούν καθ’ όλα αξιοπρεπή νούμερα, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για ένα κλασικό αυτοκίνητο. Όσο για τη φόρτιση, αρκεί μια ώρα σε ταχυφορτιστή για να γεμίσουν οι μπαταρίες του στο 75%. 

eKäfer

Η Volkswagen για τη μετατροπή του Σκαραβαίου σε EV συνεργάστηκε με τη γερμανική σπεσιαλίστρια στο είδος eClassics. Οπότε όποιος ενδιαφέρεται θα πρέπει -προς το παρόν τουλάχιστον- να στείλει το αυτοκίνητό του στη Γερμανία για τη μετατροπή σε eKäfer.

ekafer

Το πρωτότυπο αυτό όμως ανοίγει το δρόμο για το μελλοντικό εξηλεκτρισμό και άλλων ιστορικών αυτοκινήτων από το γερμανικό γκρουπ. Ο Thomas Schmall, μέλος του ΔΣ του Volkswagen Group και αρμόδιος για το βραχίονα των ανταλλακτικών, είπε: «Συνεργαζόμαστε ήδη για να προετοιμάσουμε την πλατφόρμα του Transporter. Μια e-Porsche 356 θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει μελλοντικό στόχο». 

Εδώ να σημειώσουμε επίσης ότι εξετάζεται η χρήση της ηλεκτρικής σπονδυλωτής πλατφόρμας του γκρουπ, η MEB, δημιουργώντας πρόσθετες διευκολύνσεις όσον αφορά την απόδοση και την αυτονομία.

eKäfer

To eKäfer θα ντεμπουτάρει δημοσίως στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη που ανοίγει τις πύλες της την προσεχή Πέμπτη, στις 12 Σεπτεμβρίου.

node/40201

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Στο πλαίσιο της γενικότερης αναδιάρθρωσης που προβλέπει το νέο πενταετές της πρόγραμμα. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Το Volkswagen Group αναζητά πιθανούς πλειοδότες για τη μάρκα Ducati σκοπεύοντας να την πουλήσει πριν προχωρήσει τον επόμενο μήνα στην ανακοίνωση του νέου πενταετούς προγράμματος αναδιάρθρωσης της πολιτικής του. Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος, η VW θα επανεξετάσει το μέλλον της μάρκας Ducati καθώς και αυτό της Lamborghini και της Bugatti.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Group: Θα πουλήσει τις Lamborghini και Bugatti;

Η Volkswagen αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στάδιο ενδελεχούς ανάλυσης των στοιχείων που αφορούν στο μέλλον των Lamborghini, Bugatti και Ducati στο πλαίσιο της ευρύτερης αναζήτησης οικονομιών κλίμακας καθώς μετατοπίζεται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.

Το αν η Volkswagen θα ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία πώλησης είναι ακόμα αβέβαιο, σημειώνει το δημοσίευμα. Να σημειώσουμε πως η Volkswagen επιχείρησε να πουλήσει τη Ducati το 2017, όταν η Bajaj Auto BAJA.NS σε συνεργασία με την KTM, καθώς και οι Polaris και ιδιωτικοί επενδυτικοί όμιλοι Bain, PAI και Investindustrial εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να αγοράσουν την ιταλική μάρκα. Η πώληση τότε σκόνταψε στην αντίδραση των εργαζομένων. 

node/40168

Peugeot: Επίσημη αναπαλαίωση του 205 GTi –και όχι μόνο

Τμήμα αποκατάστασης, έκθεσης και πώλησης των θρυλικών μοντέλων της ξεκινά η Peugeot, με πρώτο τυχερό το πολύ αγαπημένο 205 GTi 1.9.

Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot: Επίσημη αναπαλαίωση του 205 GTi –και όχι μόνο

Για την επέτειο των 210 ετών της, η Peugeot εγκαινιάζει μια νέα δραστηριότητα: Την αναπαλαίωση και πώληση vintage οχημάτων, μέσω της λέσχης «L’ Aventure Peugeot», η οποία είχε ιδρυθεί το 1982 από τον Pierre Peugeot.

Η αποκατάσταση των οχημάτων θα γίνεται στα εργαστήρια του Μουσείου Ιστορικών Αυτοκινήτων της Peugeot στο Sochaux, και όλα τους θα λαμβάνουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την ολοκλήρωση της αναπαλαίωσης, πριν τεθούν σε πώληση. Το πρώτο αυτοκίνητο που επιλέχθηκε για αναπαλαίωση είναι το εμβληματικό μοντέλο της μάρκας με το λιοντάρι: Ένα μαύρο 205 GTi με τον κινητήρα των 1,9 lt και 130 PS. Η διαδικασία θα αναδείξει το ταλέντο και την τεχνογνωσία των υπαλλήλων που κατέχουν εξειδικευμένες γνώσεις στα πεδία που είναι απαραίτητα για μια ποιοτική αναπαλαίωση (μηχανικοί, φανοποιοί και ταπετσέρηδες). 

Η νέα αυτή δραστηριότητα είναι δυνατή λόγω της διαθεσιμότητας ανταλλακτικών. Η λέσχη Αventure Peugeot προετοιμάζεται γι’ αυτό εδώ και επτά χρόνια, έχοντας κάνει τις απαραίτητες εργασίες στην αποθήκη της προκειμένου να διαχειριστεί το στοκ των ανταλλακτικών. Σε περίπτωση έλλειψης κάποιου εξαρτήματος η Peugeot  θα απευθυνθεί σε παραδοσιακούς συνεργάτες της για την κατασκευή τους μέσω 3D εκτύπωσης. 

Από το 2021, έχει προβλεφθεί ένας χώρος αποκλειστικά για την έκθεση των αναπαλαιωμένων μοντέλων της Peugeot με την υπογραφή της Aventure Peugeot, ενώ όλα θα ανεβαίνουν και σε ειδική πλατφόρμα στην ιστοσελίδα της. Αυτοκίνητα ιδιωτών μπορούν επίσης να φιλοξενηθούν στον ίδιο χώρο εφόσον έχουν λάβει το πιστοποιητικό αυθεντικότητας της Aventure Peugeot.

Δείτε στις φωτογραφίες της gallery που ακολουθεί, σε τι κατάσταση είναι το 205 GTi που ανέλαβε να ξανακάνει καινούργιο η Peugeot.

[Πηγή: Peugeot]