Επίσημο: Ο Σκαραβαίος εξηλεκτρίζεται

Το Wolfsburg μετατρέπει επίσημα και με εγγύηση τον κλασικό Σκαραβαίο σε EV, τοποθετώντας του το σύστημα κίνησης του e-up!

Η Volkswagen προσφέρει στους ιδιοκτήτες του κλασικού Σκαραβαίου τη δυνατότητα της ηλεκτρικής μετατροπής του, προκειμένου να διασφαλίσουν την κινητικότητα των αυτοκινήτων τους στο μέλλον.

Το επίσημο κιτ της μετατροπής αντικαθιστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του Σκαραβαίου με το ηλεκτρομοτέρ, την μπαταρία των 36,8 kWh και το κιβώτιο μονής σχέσης του μίνι της εταιρείας, του e-up!

Έτσι, παρά τα 1.280 kg του αυτοκινήτου, τα 82 άλογα καθιστούν ικανό το eKäfer να μπορεί να πιάσει από στάση τα 50 km/h σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα και τα 80 km/h σε κάτι παραπάνω από οκτώ.

eKäfer

Τελική ταχύτητα 150 km/h και αυτονομία 200 km τέλος αποτελούν καθ’ όλα αξιοπρεπή νούμερα, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για ένα κλασικό αυτοκίνητο. Όσο για τη φόρτιση, αρκεί μια ώρα σε ταχυφορτιστή για να γεμίσουν οι μπαταρίες του στο 75%. 

eKäfer

Η Volkswagen για τη μετατροπή του Σκαραβαίου σε EV συνεργάστηκε με τη γερμανική σπεσιαλίστρια στο είδος eClassics. Οπότε όποιος ενδιαφέρεται θα πρέπει -προς το παρόν τουλάχιστον- να στείλει το αυτοκίνητό του στη Γερμανία για τη μετατροπή σε eKäfer.

ekafer

Το πρωτότυπο αυτό όμως ανοίγει το δρόμο για το μελλοντικό εξηλεκτρισμό και άλλων ιστορικών αυτοκινήτων από το γερμανικό γκρουπ. Ο Thomas Schmall, μέλος του ΔΣ του Volkswagen Group και αρμόδιος για το βραχίονα των ανταλλακτικών, είπε: «Συνεργαζόμαστε ήδη για να προετοιμάσουμε την πλατφόρμα του Transporter. Μια e-Porsche 356 θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει μελλοντικό στόχο». 

Εδώ να σημειώσουμε επίσης ότι εξετάζεται η χρήση της ηλεκτρικής σπονδυλωτής πλατφόρμας του γκρουπ, η MEB, δημιουργώντας πρόσθετες διευκολύνσεις όσον αφορά την απόδοση και την αυτονομία.

eKäfer

To eKäfer θα ντεμπουτάρει δημοσίως στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη που ανοίγει τις πύλες της την προσεχή Πέμπτη, στις 12 Σεπτεμβρίου.