node/36438

Επίσημο: Ο Σκαραβαίος εξηλεκτρίζεται

Το Wolfsburg μετατρέπει επίσημα και με εγγύηση τον κλασικό Σκαραβαίο σε EV, τοποθετώντας του το σύστημα κίνησης του e-up!

Η Volkswagen προσφέρει στους ιδιοκτήτες του κλασικού Σκαραβαίου τη δυνατότητα της ηλεκτρικής μετατροπής του, προκειμένου να διασφαλίσουν την κινητικότητα των αυτοκινήτων τους στο μέλλον.

Το επίσημο κιτ της μετατροπής αντικαθιστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του Σκαραβαίου με το ηλεκτρομοτέρ, την μπαταρία των 36,8 kWh και το κιβώτιο μονής σχέσης του μίνι της εταιρείας, του e-up!

Έτσι, παρά τα 1.280 kg του αυτοκινήτου, τα 82 άλογα καθιστούν ικανό το eKäfer να μπορεί να πιάσει από στάση τα 50 km/h σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα και τα 80 km/h σε κάτι παραπάνω από οκτώ.

eKäfer

Τελική ταχύτητα 150 km/h και αυτονομία 200 km τέλος αποτελούν καθ’ όλα αξιοπρεπή νούμερα, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για ένα κλασικό αυτοκίνητο. Όσο για τη φόρτιση, αρκεί μια ώρα σε ταχυφορτιστή για να γεμίσουν οι μπαταρίες του στο 75%. 

eKäfer

Η Volkswagen για τη μετατροπή του Σκαραβαίου σε EV συνεργάστηκε με τη γερμανική σπεσιαλίστρια στο είδος eClassics. Οπότε όποιος ενδιαφέρεται θα πρέπει -προς το παρόν τουλάχιστον- να στείλει το αυτοκίνητό του στη Γερμανία για τη μετατροπή σε eKäfer.

ekafer

Το πρωτότυπο αυτό όμως ανοίγει το δρόμο για το μελλοντικό εξηλεκτρισμό και άλλων ιστορικών αυτοκινήτων από το γερμανικό γκρουπ. Ο Thomas Schmall, μέλος του ΔΣ του Volkswagen Group και αρμόδιος για το βραχίονα των ανταλλακτικών, είπε: «Συνεργαζόμαστε ήδη για να προετοιμάσουμε την πλατφόρμα του Transporter. Μια e-Porsche 356 θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει μελλοντικό στόχο». 

Εδώ να σημειώσουμε επίσης ότι εξετάζεται η χρήση της ηλεκτρικής σπονδυλωτής πλατφόρμας του γκρουπ, η MEB, δημιουργώντας πρόσθετες διευκολύνσεις όσον αφορά την απόδοση και την αυτονομία.

eKäfer

To eKäfer θα ντεμπουτάρει δημοσίως στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη που ανοίγει τις πύλες της την προσεχή Πέμπτη, στις 12 Σεπτεμβρίου.

node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.

node/39107
Volkswagen Nivus

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Το νέο VW Nivus, ένα πρωτοεμφανιζόμενο μικρό κουπέ SUV προερχόμενο από το Polo και το T-Cross, το σκαρφίστηκε η θυγατρική της Volkswagen στη Βραζιλία. Αλλά το Wolfsburg ανακοινώνει ότι θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη το 2021.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Η οικογένεια SUV της Volkswagen αυγατίζει με το νέο Nivus -σας έχουμε ήδη μιλήσει γι' αυτό από τον περασμένο Δεκέμβριο, το οποίο μόλις παρουσιάστηκε στη Βραζιλία. Λογικά, είναι η εκεί θυγατρική της VW που το εξέλιξε και θα το λανσάρει εμπορικά εφέτος, πρώτα στη Βραζιλία και ύστερα στην Αργεντινή. Το 2021 όμως, θα ενταχθεί και σε άλλες αγορές στη Νότια Αμερική... και στην Ευρώπη. Ωστόσο, η VW δεν διευκρίνισε σε ποιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θα κάνει εμπορική καριέρα, οπότε η ασάφεια παραμένει για τις χώρες της Δύσης.

Το νέο Nivus πατάει πάνω στη σύγχρονη βάση του τελευταίου Polo, δηλαδή την MQB A0, επομένως και του T-Cross. Μπορούμε δηλαδή να πούμε πως είναι ένα κουπέ T-Cross! Η Volkswagen λοιπόν, με το νέο Nivus δημιουργεί (περίπου) ένα νέο slot στην παγκόσμια γκάμα της, αυτή του μικρού κουπέ SUV. Το Nivus όμως διαφοροποιείται ξεκάθαρα τόσο από το Polo όσο και από το T-Cross, καθώς η εμπρός όψη του είναι τελείως διαφορετική.

Volkswagen Nivus

Η σιλουέτα είναι λογικά πιο δυναμική, με πολύ πιο κεκλιμένο παρμπρίζ σε σύγκριση με αυτό του T-Cross. Μια άλλη διαφορά: Η εμφάνιση ενός τρίτου πλευρικού παραθύρου. Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα προέρχεται από τη μαύρη τρέσα ανάμεσα στα φώτα. Αλλά εδώ η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται για τα καλά στην πίσω πόρτα και δεν πρόκειται για ψεύτικο ντεκόρ!

Στο εσωτερικό, το ταμπλό προέρχεται από το Polo. Η παρουσίαση είναι επομένως μοντέρνα και δεν αφήνει το Nivus να μοιάζει με φτωχό συγγενή κάποιας αναδυόμενης αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη αφής που υποστηρίζει ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ονομάζεται «VW Play».

Volkswagen Nivus

Με προίκα την πλατφόρμα MQB, το νέο VW Nivus, στη Βραζιλία, φορά βενζινοκινητήρα τύπου flexfuel με 128 άλογα. Φανταζόμαστε ότι όταν έρθει στην Ευρώπη, η γκάμα του θα είναι πανομοιότυπη με αυτή του T-Cross: Βενζινοκινητήρες 1.0 με 95 και 115 άλογα και TDI 1.6 με 95 άλογα. Το ερώτημα που εξακολουθεί να τίθεται είναι σχετικά με την τοποθέτηση του μοντέλου στην Ευρώπη, καθώς με μήκος 4,27 m, ξεπερνά το T-Cross κατά 16 πόντους και το T-Roc κατά 4 cm!