Ετοιμάζεται το Volkswagen ID.Polo, το BEV των 25.000 ευρώ
Το Volkswagen ID.Polo θα παρουσιαστεί του χρόνου, με τιμή που θα το καθιστά άκρως ανταγωνιστικό.
Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από την Κίνα, η Ευρώπη πρέπει να αποδείξει ότι έχει ακόμα παλμό. Το ολοκαίνουργιο Volkswagen ID.Polo υπόσχεται ακριβώς αυτό: Ότι είναι ένα πραγματικά προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το ευρύ κοινό. Σχεδιασμένο, εξελιγμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, με έμφαση στη σωστή τιμή.
Όταν κυκλοφορήσει στην αγορά στα τέλη Απριλίου του επόμενου έτους, η τιμή του Volkswagen ID.Polo θα ξεκινά από τις 25.000 ευρώ, γεγονός που το καθιστά ανταγωνιστικό σε μια κατηγορία που αυτή τη στιγμή κυριαρχεί το ηλεκτρικό Renault 5.
Η καμπίνα θα αποκαλυφθεί τον Ιανουάριο και ο τελικός σχεδιασμός θα δοθεί στη δημοσιότητα πλησιάζοντας στην προγραμματισμένη εμπορική του διάθεση. Ωστόσο, ακόμα και τώρα παίρνουμε μια καλή εικόνα του τι να περιμένουμε
Όλες οι εκδόσεις του ID.Polo θα τροφοδοτούνται από τη νέα μονάδα κίνησης AP290, η οποία θα βρίσκεται αποκλειστικά μπροστά. Με άλλα λόγια, σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρικό χάτσμπακ θα είναι προσθιοκίνητο, ακόμα και στην έκδοση GTI που αναμένεται το 2027.
Η ελκυστική τιμή εκκίνησης θα αφορά την εισαγωγική έκδοση με μπαταρία LFP ωφέλιμης χωρητικότητας 37 kWh και ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 116 ίππων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το VW ID.2 all μετατρέπεται σε Volkswagen ID.Polo
Το ίδιο πακέτο LFP θα είναι επίσης διαθέσιμο με έναν ελαφρώς ισχυρότερο κινητήρα 135 ίππων. Ωστόσο, ανεξαρτήτως μονάδας κίνησης, η Volkswagen δηλώνει ότι και οι δύο εκδόσεις θα μπορούν να καλύψουν έως και 300 km με μία πλήρη φόρτιση, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.
Η μπαταρία LFP θα μπορεί να δεχτεί έως 11 kW ισχύος από πηγή AC και έως 90 kW από ταχυφορτιστή DC, με τον χρόνο φόρτισης από το 10% στο 80% να περιορίζεται στα περίπου 27 λεπτά.
Δύο ακόμη εκδόσεις του ID.Polo θα είναι διαθέσιμες, συμπεριλαμβανομένης μιας σπορ έκδοσης με το σήμα GTI. Η πρώτη θα αποδίδει 211 ίππους, ενώ το πιο σπορτίφ GTI θα φτάνει τους 226 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις με NMC μπαταρία χωρητικότητας 52 kWh, η οποία θα αυξάνει τη μέγιστη αυτονομία έως τα 450 km.
Η μεγαλύτερη μπαταρία θα υποστηρίζει φόρτιση έως 130 kW, επιτρέποντας επαναφόρτιση από 10% έως 80% σε 23 λεπτά.
Στον εμπρός άξονα αναμένονται γόνατα MacPherson, ενώ πίσω θα υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας. Δισκόφρενα θα προσφέρονται και στους τέσσερις τροχούς, σε αντίθεση με τα σημερινά ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen που χρησιμοποιούν ταμπούρα στον πίσω άξονα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Polo, σταματά η παραγωγή του στην Ευρώπη για χάρη των EV
Το ID.Polo θα πωλείται παράλληλα με το βενζινοκίνητο Polo. Η ηλεκτρική έκδοση θα έχει μήκος 4.052 mm, πλάτος 1.816 mm, ύψος 1.530 mm και μεταξόνιο 2.600 mm. Το βάρος του θα φτάνει τα 1.512 kg, καθιστώντας το περίπου 370 kg βαρύτερο από το βασικό βενζινοκίνητο Polo.
Ωστόσο, η Volkswagen επιμένει ότι θα προσφέρει πιο ευρύχωρη καμπίνα από την αντίστοιχη έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στο ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο και στη δυνατότητα καλύτερης εκμετάλλευσης των εσωτερικών χώρων που προσφέρει η ηλεκτρική πλατφόρμα.



