
Audi 100 θυμάται τα παλιά στην Αγία Μαρίνα Φθιώτιδας
Το Audi 100 προσπάθησε να θυμήσει στο αγοραστικό κοινό το πολυτελές παρελθόν της γερμανικής φίρμας. Τα κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο.

Το Audi 100 είναι ένα μοντέλο του D-Segment, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία από τον Οκτώβριο του 1968 έως τον Ιούλιο του 1994. Συνολικά σε τέσσερις γενιές.
Αποτέλεσε τη βάση για τα ακόμα πολυτελέστερα Audi 200 και Audi V8. Τον Ιούνιο του 1994, το Audi 100 μετονομάστηκε σε A6, το οποίο συνεχίζει να προσφέρεται σε διαδοχικές γενιές μέχρι και σήμερα.
Κάποτε θα ήταν το καμάρι της Αγίας Μαρίνας Φθιώτιδας. Τώρα στέκει λαβωμένο να θυμίζει το ένδοξο παρελθόν
Ένα κουφάρι πρώτης γενιάς (C1) φωτογραφήθηκε πρόσφατα και είναι κρίμα για το κλασικό μοντέλο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 100άρι της πρώτης γενιάς ήταν διαθέσιμο σε 4πορτο, αλλά και σε δίθυρο σεντάν.
Ενώ ακολούθησε και το Coupé S, ένα φάστμπακ κουπέ, που έμοιαζε με την Aston Martin DBS που κυκλοφόρησε το 1967. Με παρόμοιες λεπτομέρειες όπως οι περσίδες πίσω από τα πίσω πλαϊνά παράθυρα και το σχήμα των πίσω φώτων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi 100 Coupé S 1970-1976, για τα μάτια του κόσμου [video]
Η σχεδίασή του διακρίνεται από τις απλές και καθαρές γραμμές, χαρακτηριστικές της δεκαετίας του ’70. Με κομψή μάσκα και στρογγυλούς διπλούς προβολείς -ακριβώς όπως στη φωτογραφία.
Το όνομά του αρχικά υποδήλωνε ισχύ 100 ίππων (74 kW), ενώ ήταν το το μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρείας από την αναβίωση της μάρκας από τη Volkswagen το 1965.3
Από τον Απρίλιο του 1970, το 100 LS μπορούσε να παραγγελθεί με αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων που προερχόταν από τη Volkswagen.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi 100 C1 1968-1976: Αποστολή «premium»
Αξίζει να σημειωθεί ότι είχε μπροστινή κίνηση, κάτι πρωτοποριακό για την εποχή. Υποσχόταν να κάνει τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα για τον μέσο οδηγό.
Σε μια εποχή που η απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων καθιστούσε τα πισωκίνητα υπερστροφικά και πιο δύσκολα διαχειρίσιμα από κάποιον που δεν είχε το οδηγικό υπόβαθρο. Σε σχέση με τα προσθιοκίνητα που αντιδρούσαν με υποστροφή.
Τον Σεπτέμβριο του 1973, το 100 έλαβε ένα λίφτινγκ με κάπως μικρότερη τετραγωνισμένη μάσκα, διαφορετικά μπροστινά φτερά και άλλα φώτα πίσω.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Προς πώληση το Audi 100 S4 των απίστευτων 402 km/h [video]
Ένα τετρακίνητο πρωτότυπο του Audi 100 C1 κατασκευάστηκε το 1976, πολύ πριν την εμφάνιση του quattro. Την ίδια χρονιά παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά.