
Mercedes-Maybach κυκλοφορεί στην Αθήνα με «Ν» στο πίσω τζάμι
Επιτέλους, βρήκαμε ποιο είναι το κατάλληλο πρώτο αυτοκίνητο για κάποιον που πήρε τώρα δίπλωμα. Μια Mercedes-Maybach!

Το πρώτο του αυτοκίνητο, ποιος μπορεί να το ξεχάσει; Ακόμα και αν ήταν το «χρέπι» της οικογένειας, ο -συνήθως- 18χρονος ή 18χρονη θα αποκόμιζε τις πιο όμορφες αναμνήσεις. Αφού δίπλωμα οδήγησης και τέσσερις ρόδες συνεπάγονται ελευθερία, βόλτες και ξεγνοιασιά ύστερα από το καμίνι των Πανελληνίων. Αλλά σάμπως δεν μπορούν να γίνουν όλα αυτά πίσω από το τιμόνι μιας Mercedes-Maybach;
Φαίνεται οξύμωρο, αλλά τα λαγωνικά του drive.gr συνέλαβαν στα πράσα μια Mercedes-Maybach να παρκάρει στο κέντρο της Αθήνας, συγκεκριμένα στα Κάτω Πατήσια. Με αυτοκόλλητο «Ν» στο πίσω παρμπρίζ. Από την πολυτελή μπερλίνα αποβιβάστηκε ένας νεαρός Κινέζος. Θυμίζουμε ότι σε αντίθεση με τα ευρωπαϊκά ειωθότα, όπου τα σεντάν προτιμώνται από μεγαλύτερους σε ηλικία αγοραστές, στην Κίνα αποτελούν επιλογή των νεαρότερων.
Καταρχάς, να συγχαρούμε τον ακομπλεξάριστο νέο-νέα, που δεν ντράπηκε να βάλει το «αυτοκόλλητο της ντροπής» σε ένα τόσο ακριβό μοντέλο
Διότι όλοι γνωρίζουμε από το συγγενικό μας περιβάλλον -ίσως ήμαστε και εμείς οι ίδιοι- άτομα που δεν ήθελαν να φορέσουν το μισητό «Ν» στο πίσω τζάμι. Ακόμα και σε αυτοκίνητα ευτελούς αξίας. Διότι «ήξεραν να οδηγούν καλά».
Ο οδηγός της Mercedes-Maybach δεν έχει τέτοια κολλήματα. Άσε που μάλλον το χρειάζεται περισσότερο, αφού η θηριώδης λιμουζίνα έχει μήκος που αγγίζει τα 5,5 m. Οπότε θέλει πολύ περισσότερη εξοικείωση με τις πελώριες διαστάσεις.
Πώς όμως πρέπει να επιλεχθεί το πρώτο αυτοκίνητο κάποιου που μόλις πήρε την άδεια οδήγησης; Για πολλές δεκαετίες, ακόμα και σήμερα, η μέση ελληνική οικογένεια δεν έχει την οικονομική άνεση να αγοράσει κάτι επί τούτου.
Συνήθως περισσεύει το παλαιότερο μοντέλο του οικογενειακού στόλου. Αλλά τα παλιά αυτοκίνητα είναι λιγότερο ασφαλή από τα καινούργια και οι οδηγοί έχουν περισσότερες πιθανότητες να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα στα πρώτα τους χρόνια. Λόγω απειρίας και υπέρμετρου ενθουσιασμού που οδηγεί σε επικίνδυνα ρίσκα.
Ιδανικά, το πρώτο αυτοκίνητο πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ασφαλέστερο. Και σε παθητική ασφάλεια, αλλά και στο να μην εξάπτει τις οδηγικές ανησυχίες. Να είναι εύκολο στον χειρισμό, να συγχωρεί οδηγικά λάθη. Να μην είναι πολύ γρήγορο ή πολύ σπορτίφ.
Ακόμα και αν πρόκειται για μεταχειρισμένο, πρέπει να διαθέτει ABS, ESP και όσο περισσότερους αερόσακους γίνεται. Η τεχνολογία βοηθά τον νέο οδηγό να αντιμετωπίζει απρόβλεπτες καταστάσεις στον δρόμο με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Και βέβαια, καλό είναι να ξεκινάς από χαμηλά, έετσι ώστε να «χτίσεις» σταδιακά -με τα χρόνια και τις επιλογές σου- μια ενδιαφέρουσα γκάμα αυτοκινήτων. Τι από όλα αυτά ισχύει στην περίπτωση της Mercedes-Maybach; Το αφήνουμε στην κρίση σου.