
BMW 5 Series, να πώς διέλυσε κάθε ανταγωνισμό στην Ευρώπη
Η BMW 5 Series δεν έχει αντίπαλο στις πωλήσεις επί της ευρωπαϊκής ηπείρου, στο διάστημα από Ιανουάριο μέχρι Απρίλιο του τρέχοντος έτους.

Σε μια κατηγορία όπου το κύρος, οι επιδόσεις και οι συνεχείς τεχνολογικές αναβαθμίσεις κρατούν μάρκες -και αγοραστές- σε εγρήγορση, ένα μοντέλο ξεκάθαρα προηγείται. Η 8η γενιά της BMW 5 Series, που κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2023, κυριαρχεί απόλυτα στην κλάση της.
Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2025, ήταν με διαφορά το πιο καλοπουλημένο μοντέλο στην κατηγορία. 20.402 καινούργιες BMW 5 Series ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη, κάτι που αντιπροσωπεύει αύξηση 56% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η Mercedes-Benz παρέδωσε 15.811 E-Class στο ίδιο χρονικό διάστημα. 19% περισσότερες σε ετήσια βάση, αλλά σημαντικά πίσω από τον Βαυαρό ανταγωνιστή. Ακολούθησε η Audi, με τις πωλήσεις των A6 και S6 να φτάνουν τις 13.774 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Οι Γερμανοί συνεχίζουν να κυριαρχούν στις premium πωλήσεις, αλλά η έκπληξη έρχεται από την ισοβαθμία των τριών καυσίμων
Στις επόμενες θέσεις βρέθηκαν τα Volvo S90/V90 με 2.722 πωλήσεις, το Lexus ES με 1.397 πωλήσεις, τα Audi A7/S7 με 1.216 και η Maserati Ghibli με μόλις 51 πωλήσεις.
Όσον αφορά τις πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις των τριών premium γερμανικών μπερλίνων, η BMW ηγήθηκε για άλλη μια φορά με την i5 να σημειώνει 8.843 πωλήσεις, 55% περισσότερες από την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου του 2024.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW 5 Series, παγκόσμιο πολυτελές αυτοκίνητο για το 2024
Το Audi A6 e-tron δεν έμεινε πολύ πίσω, με 7.460 καινούργια αυτοκίνητα να βρίσκουν νέο σπιτικό. Συγκριτικά, η ζήτηση για τη Mercedes-Benz EQE μειώθηκε κατά 22%, με 3.740 πωλήσεις μέχρι στιγμής.
Οι τρεις γερμανικές μάρκες συνεχίζουν να προσφέρουν πληθώρα επιλογών αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα. Ώστε κάθε αγοραστής να βρίσκει ακριβώς αυτό που του ταιριάζει. Από ντίζελ ως 100% ηλεκτρικές λύσεις.
Ουσιαστικά BEV, plug-in hybrid και πετρέλαιο μοιράζονται την κορυφή, με κάθε λύση να κατέχει ποσοστό πέριξ του 30%. Η βενζίνη βρίσκεται στο 11%, ενώ τα υβριδικά στο μόλις 1,8%.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα υβριδική BMW 5 Series, 100 km ηλεκτρικά, ροπή στα 450 Nm
Τι αμάξωμα όμως προτιμούν οι αγοραστές; Σύμφωνα με το Auto News, περίπου το 60% των αγοραστών στη Γερμανία επιλέγουν βάγκον αντί για σεντάν. Συγκεκριμένα, το 61% των πωλήσεων της BMW i5 αφορά την έκδοση Touring, ενώ το 86% των θερμικών A6 είναι στέισον. Όπως και το 82% των πωλήσεων του A6 e-tron.
Αντίθετα, οι πωλήσεις είναι 50/50 στη Mercedes-Benz E-Class.