node/15995

LA Auto Show: Νέο Subaru Impreza Sedan concept

Η Subaru αποκάλυψε στο Los Angeles Auto Show το νέο πρωτότυπο Impreza Sedan, προάγγελο του αντίστοιχου μοντέλου παραγωγής.

Το νέο πρωτότυπο Impreza Sedan που παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Δυτικής Ακτής η Subaru, αποτελεί τη συνέχεια του 5-Door Concept, που μαζί προαναγγέλλουν και μας δίνουν τη γεύση για το πώς θα είναι τα προσεχή Impreza παραγωγής.

Το νέο πρωτότυπο Impreza Sedan υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρείας Dynamic x Solid, που εν προκειμένω μετουσιώνεται σε ένα στιλάτο και επιθετικό παρουσιαστικό που, οπωσδήποτε, και πιο καλαίσθητο είναι, αλλά και πιο «premium» εικόνα, παρουσιάζει σε σχέση με τον προκάτοχό του και υφιστάμενο Impreza.

Ξεκινώντας από εμπρός βλέπουμε την κλασική εξάγωνη μάσκα της Subaruπου που ενσωματώνει τα λεπτά, «γερακίσια» φανάρια και τα φώτα ομίχλης τεχνολογίας LED. Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο στην εντυπωσιακή απόχρωση Ruby Red Metallic, με μαύρες γυαλιστερές διακοσμήσεις και 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Το σπορ στιλ ενισχύεται από την κλίση στις εμπρός κολόνες, τα φουσκωμένα φτερά, τις αδρές, δυναμικές γραμμές και τις μεταλλικές διακοσμήσεις. Το προφίλ του Impreza Sedan αποκαλύπτει ένα κλωβό επιβατών με ασυνήθιστα για 4πορτο αυτοκίνητο οπισθοκλινή οροφή και κοντό πορτμπαγκάζ. με ενσωματωμένη μια μικρή πτέρυγα στην πόρτα του.


Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι 4,55 m μήκος, σχεδόν 1,78 πλάτος και 1,45 m ύψος, με το μεταξόνιο να μετρά 2,77 m. Ειδικά το τελευταίο νούμερο είναι εντυπωσιακό για την κατηγορία και, σε συνδυασμό με το καλό πλάτος, μας προϊδεάζει ότι πέντε ενήλικοι θα βολευτούν στην καμπίνα του νέου Impreza.

Βέβαια, πόσα από αυτά τα στοιχεία θα μεταφερθούν στο μελλοντικό Subaru Impreza απομένει να το δούμε. Εκείνο όμως για το οποίο μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι ότι αυτό θα πατά στη νέα διαμορφώσιμη πλατφόρμα της εταιρείας. Ο εκτιμώμενος χρόνος που το νέο Subaru Impreza θα μπει στην παραγωγής είναι το τέλος του 2016 με μια γκάμα από νέους αποδοτικότερους κινητήρες που θα διαθέτουν τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων.

[Πηγή Subaru]

TAGS
node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.