node/27331

ΙΑΑ 2017: Νέο Audi R8 V10 RWS

Πρεμιέρα για το ελαφρύτερο, πισωκίνητο Audi R8 στο Διεθνές Σαλόνι της Φρανκφούρτης.

Η Audi Sport, ύστερα από το «καπνισμένο» teaser video με τα ντόνατς του R8 που προανήγγειλε την πισωκίνητη εκδοχή του, παρουσίασε και επισήμως στην ΙΑΑ 2017 το νέο R8 V10 RWS.

Εγκαινιάζοντας λοιπόν τη νέα Rear Wheel Series, η νέα προσθήκη στην γκάμα του σούπερκαρ της εταιρείας θα κατασκευαστεί σε μόλις 999 κομμάτια και θα είναι διαθέσιμη τόσο ως Coupé όσο και ως Spyder.

Ενώ λοιπόν ο ατμοσφαιρικός V10 παραμένει κάτω από το καπό του R8 V10 RWS, το σύστημα quattro έδωσε τη θέση του σε ένα καθαρά πισωκίνητο set-up που κατέβασε μάλιστα το βάρος του αυτοκινήτου κατά 50 kg στο Coupé και 40 kg στο Spyder. Τοποθετημένος στο κέντρο, ο οικείος 5,2λιτρος TFSI αποδίδει τα ίδια 540 άλογα και τα 55 kgm του στάνταρ τετρακίνητου R8, ενώ απουσιάζει και η πίσω πτέρυγα που έχουμε δει στο ισχυρότερο μοντέλο plus.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτή είναι η Audi Sport [video]

Όσον αφορά τις επιδόσεις, η Audi Sport ανακοινώνει 3,7” για το σπριντ των 0-100 km/h που είναι ως χρόνος δύο δέκατα αργότερος από αυτόν του τετρακίνητου R8. Με λίγο μεγαλύτερο βάρος, το Spyder χρειάζεται ακόμη ένα δέκατο για να ολοκληρώσει την ίδια μέτρηση, στα 3,8”. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, το R8 V10 RWS Coupé πιάνει στην ευθεία τα 320 km/h, όσο ακριβώς και το τετρακίνητο αυτοκίνητο. Το ίδιο συμβαίνει και με το Spyder που φτάνει ομοίως τα 318 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε στην πίστα το Audi R8 V10 [video]

H Audi Sport όμως δεν προχώρησε απλώς στη μετατροπή του τετρακίνητου R8 σε πισωκίνητο, αλλά το εφοδίασε επίσης με τέτοιο set-up στο σασί και τα ανάλογα συστήματα ελέγχου, προκειμένου να επιτρέψει στον οδηγό να το ευχαριστιέται με ελεγχόμενα ντριφτ. Εξάλλου, γιατί άλλο να αγοράσει κάποιος ένα πισωκίνητο R8;

Και μιας και μιλάμε για αγορά, η τιμή εκκίνησης για ένα RWS Coupé είναι τα €140.000 στη Γερμανία, ενώ το Spyder κοστίζει €153.000. Τιμή που στη χώρα αυτή είναι €26.000 κάτω από το αντίστοιχο R8 quattro.

To νέο Audi R8 V10 RWS θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από αυτό το φθινόπωρο.

[Πηγή Audi]

TAGS
node/40016

Στη Κίνα το πρώτο μετά - covid 19 Σαλόνι Αυτοκινήτου

Στη χώρα, από όπου ξεκίνησε ο κορωνοϊός, οι αρχές εξορκίζουν την πανδημία και οργανώνουν στο Πεκίνο ένα από τα κορυφαία Σαλόνια Αυτοκινήτου στον κόσμο. 

Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Στη Κίνα το πρώτο μετά - covid 19 Σαλόνι Αυτοκινήτου

Από τη στιγμή που η Κίνα κατάφερε να θέσει υπό έλεγχο την πανδημία στο εσωτερικό αποφάσισε την πραγματοποίηση του Σαλονιού Αυτοκινήτου, το οποίο λαμβάνει εναλλάξ χώρα κάθε χρόνο στη Σαγκάη ή το Πεκίνο. Η έκθεση αναβλήθηκε την άνοιξη λόγω κορωνοϊού και ανοίγει το Σάββατο τις πύλες της στο Πεκίνο. 

«Υπό κανονικές συνθήκες το Σαλόνι Αυτοκινήτου σε Σαγκάη ή Πεκίνο είναι το σημαντικότερο του κόσμου», εκτιμά, μιλώντας στη DW, ένας από τους κορυφαίους γερμανούς ειδικούς σε ζητήματα αυτοκίνησης, ο καθηγητής Φέρντιναντ Ντουντενχόφερ. Κατά την άποψή του, παρά το γεγονός ότι η κινεζική αγορά αυτοκινήτου αντιμετώπισε την κρίση καλύτερα από άλλες, η φετινή έκθεση στο Πεκίνο θα είναι, ως επί το πλείστον, έκθεση για κινέζους κατασκευαστές, οι οποίοι και θα προσπαθήσουν να προβάλουν καλύτερα τα προϊόντα τους στην εσωτερική αγορά. Ανάμεσα τους οι κατασκευαστές Great Wall και Geely.

Εν αναμονή του Elon Musk

Ο γερμανός καθηγητής θεωρεί ότι λόγω των περιορισμών στις διεθνείς μετακινήσεις οι περισσότεροι επικεφαλής κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν θα έρθουν φέτος στο Πεκίνο. Με μια εξαίρεση. Τον Elon Musk, ιδρυτή της Tesla, ο οποίος πρόσφατα βρέθηκε στο Βερολίνο για να επιθεωρήσει την κατασκευή του πρώτου εργοστασίου της πρωτοπόρας αμερικανικής εταιρίας σε ευρωπαϊκό έδαφος. «Η Tesla είχε πάντα ξεχωριστή παρουσία στα κινεζικά σαλόνια αυτοκινήτου», λέει ο Φέρντιναντ Ντουντενχόφερ και προσθέτει: «Μην ξεχνάτε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μια νέα μονάδα παραγωγής στη Σαγκάη, η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία για την πορεία της εταιρίας στη Κίνα. Οπότε δεν αποκλείεται ο ιδρυτής της να συμμετάσχει και να μιλήσει για τις προόδους στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και τις τιμές των οχημάτων στην Κίνα».

Ο Σύνδεσμος Γερμανικής Αυτοκινητοβιομηχανίας VDA αναφέρει σε ανάλυσή του από τις αρχές του 2020 ότι «η κινεζική αγορά αυτοκινήτου είναι εδώ και 7 χρόνια η σημαντικότερη στον κόσμο. Καμία άλλη αγορά δεν σημείωσε την τελευταία δεκαετία τόσο μεγάλη ανάπτυξη όσο η κινεζική, η οποία σήμερα είναι μεγαλύτερη από την αμερικανική και σχεδόν έξι φορές μεγαλύτερη από τη γερμανική».

Η κινεζική αγορά αφήνει πίσω της την πανδημία

Η πανδημία ανέκοψε την ανοδική τροχιά της κινεζικής αγοράς αυτοκινήτου για λίγους μήνες. Το πρώτο τρίμηνο του 2020 οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 42,4% σε σύγκριση με την ίδιο περίοδο πέρυσι. Ο κορωνοϊός παρέλυσε την οικονομία της Κίνας νωρίτερα από τις οικονομίες άλλων χωρών. Οι Κινέζοι ωστόσο κατάφεραν να επιστρέψουν το τελευταίο διάστημα στο προσκήνιο περιορίζοντας τον Ιούλιο μόλις στο 13% τη μείωση των πωλήσεων σε σχέση με το 2019. Για τέταρτο συνεχή μήνα οι πωλήσεις καταγράφουν πλέον ανοδική πορεία. Ας σημειωθεί ότι τον Αύγουστο η ζήτηση για οχήματα με εναλλακτικούς κινητήρες, όπως οι ηλεκτρικοί, οι υβριδικοί, εκτοξεύθηκε σε σχέση με τη περσινή χρονιά κατά σχεδόν 26%.

Για τους γερμανούς κατασκευαστές η Κίνα παραμένει σταθερά η σημαντικότερη αγορά παγκοσμίως. Η σχέση εξάρτησης εγκυμονεί ωστόσο και κινδύνους, αν αναλογιστεί κανείς ότι η κινεζική δημόσια εταιρία BAIC ελέγχει σήμερα το 5% της Daimler και ότι η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, του κινέζου κροίσου Λι Σουφού, ο οποίος θεωρείται ότι έχει εξαιρετικές διασυνδέσεις στη κινεζική ηγεσία, κατέχει σχεδόν το 10% των μετοχών της Daimler. Πρόσφατα σε ανάλυσή του ο επικεφαλής οικονομολόγος της Deutsche Bank προειδοποιούσε γερμανικές εταιρίες ότι η Κίνα «αξιοποιεί την οικονομική της ισχύ ολοένα και πιο απροκάλυπτα και ότι στην εμπορική διένεξη Κίνας και ΗΠΑ οι γερμανικές εταιρίες κινδυνεύουν να βρεθούν μεταξύ των μετώπων».

[Πηγή: Deutsche Welle]

node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση.