Dodge Charger, το πρώτο ηλεκτρικό muscle car στην Ιστορία

Dodge Charger, το πρώτο ηλεκτρικό muscle car στην Ιστορία

Αλλά με μεγαλύτερο μήκος από την BMW X7 και βάρος στα 2.648 kg, μπορεί να λογίζεται ως πραγματικό muscle car;

Το Dodge Charger όγδοης γενιάς παρουσιάστηκε τα ξημερώματα και στη θέση του Hemi V8 υπάρχει ένας 6κύλινδρος σε σειρά βενζίνης και για πρώτη φορά σε muscle car, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Το θερμικό νέο Dodge Charger χρησιμοποιεί τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο Hurricane των 3,0 lt από το Jeep Grand Wagoneer. Αποδίδει 420 ή 550 ίππους και κινεί και τους τέσσερις τροχούς.

Αλλάζουν οι καιροί: Ένα ηλεκτρικό muscle car, με μήκος πάνω από τη Σειρά 7 της BMW και βάρος μεγαλύτερο από την Cadillac Escalade!

Αλλά αυτό που τραβάει το ενδιαφέρον είναι το Dodge Charger Daytona EV. Η κορυφαία έκδοση Scat Pack διαθέτει δύο ηλεκτρομοτέρ που παράγουν συνδυαστικά 630 ίππους και 850 Nm.

Dodge Charger Daytona

Χρησιμοποιώντας το Powershot, μια λειτουργία overboost 15” με όνομα που παραπέμπει στον ψεκασμό με νίτρο στους αγώνες dragster, η απόδοση αυξάνεται στους 680 ίππους. Σχεδόν όσο και στο τρομακτικό V8 Charger Hellcat των 717 ίππων.

Αυτό επιτρέπει στο Scat Pack να εκτελεί το σπριντ 0-60 mph (0-97 km/h) σε 3,3, παρά το βάρος των 2.648 κιλών. Η κάλυψη του 1/4 του μιλίου διαρκεί 11,5και η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 216 km/h.

Dodge Charger Daytona

Τα μοντέλα Scat Pack μπορούν προαιρετικά να εξοπλιστούν με το Track Pack. Εξοπλίζεται με πιο σκληρά ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ τα δισκόφρενα αντικαθίστανται με μονάδες της Brembo με διάμετρο 410 mm. Φοράει Goodyear Eagle F1 Supercar 3 με πλάτος 305 mm μπροστά και 325 mm πίσω.

Στο βασικό Dodge Charger Daytona R/T, η απόδοση των διπλών ηλεκτροκινητήρων μειώνονται στους 460 ίππους (500 χρησιμοποιώντας το Powershot) και στα 548 Nm.

Dodge Charger Daytona

Επιταχύνει από στάση στα 60 mph σε 4,7 και καταπίνει το 1/4 του μιλίου σε 13,1. Η τελική του ταχύτητα είναι 220 km/h – ναι, ελαφρώς μεγαλύτερη από αυτή του Scat Pack.

Το R/T λαμβάνει επίσης ελαφρώς μικρότερα φρένα (διάμετρος 354 mm), πιο μαλακά ελατήρια, αμορτισέρ προσανατολισμένα περισσότερο στην άνεση και ζάντες 18 ιντσών, αντί για 20 ιντσών που φοράει το Scat Pack.

Dodge Charger Daytona

Οι ηλεκτρικές παραλλαγές του Charger Daytona διαθέτουν ηλεκτρική 400βολτη αρχιτεκτονική και μπαταρία 100,5 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 93,9 kWh). Παρέχουν αυτονομία εμβέλεια 510 km μεταξύ των φορτίσεων στο R/T, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών EPA των ΗΠΑ, ο οποίος είναι πιο αυστηρός από το πρωτόκολλο δοκιμών WLTP που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη. Το πιο ισχυρό Scat Pack περιορίζεται στα 418 km. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με ρυθμούς έως και 183 kW, επιτρέποντας φόρτιση 20-80% σε 27 λεπτά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος έβαλε κινητήρα Hellcat στο Mazda MX-5

Η μητρική Stellantis είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι η πλατφόρμα STLA Large, που χρησιμοποιεί το Dodge Charger Daytona, θα επιτρέπει σπριντ 0-60 mph σε 2,0. Ανέφερε το V8 Hellcat ως σημείο αναφοράς για την απόδοση των ηλεκτρικών εκδόσεων. Και πράγματι, υπάρχει φημολογία για μια πιο ισχυρή έκδοση που θα έχει 750 ίππους.

Dodge Charger Daytona

Το αμερικανικό EV muscle car φέρει εξωτερική γεννήτρια ήχου Fratzonic, αντίστοιχη με του Abarth 500e, η οποία λέγεται ότι τα κάνει τόσο θορυβώδη όσο το Hellcat.

Κατά τα άλλα, το θερμικό και το ηλεκτρικό Daytona δεν διακρίνονται μεταξύ τους. Θα προσφέρονται σε δίθυρα και 4θυρα αμαξώματα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube