Dacia Spring: Γίνεται ομορφότερο και με 100 ίππους

Dacia Spring: Γίνεται ομορφότερο και με 100 ίππους

Το Dacia Spring φρεσκάρεται με βελτιώσεις ουσίας και σημαντικά καλύτερες επιδόσεις.

Το Dacia Spring μάς συστήθηκε ως ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ισχνές επιδόσεις. Αλλά καθώς ο ανταγωνισμός εξ Ανατολών εντείνεται, ο καταναλωτής βγαίνει κερδισμένος.

Έτσι, αρχικά παρουσιάστηκε η ισχυρότερη έκδοση Extreme, που με 65 ίππους ήταν σημαντικά ταχύτερη από την αρχική των 45 ίππων. Τώρα, το Dacia Spring θα προσφέρεται με 70 και 100 ίππους αντίστοιχα, με τις ρεπρίζ του να είναι αισθητά βελτιωμένες.

Η μέτρηση 80-120 km/h είναι η πιο ενδεικτική. Από 26,2” για το 45άρι, η επίδοση κατέβηκε στα 14” στο Extreme.

Και πλέον η έκδοση των 70 ίππων χρειάζεται 10,3”, ενώ αυτή των 100 αλόγων αρκείται σε 6,9”. Πύραυλος! Από 26,2” σε μόλις 6,9” -τεράστια διαφορά!

Dacia Spring

Σημαντική αναβάθμιση αποτελεί κι η LFP χημεία της μπαταρίας των 24,3 kWh. Υπενθυμίζουμε ότι σε σχέση με τις NMC μπαταρίες, οι LFP βγάζουν υπέρ-τριπλάσιους κύκλους φόρτισης κι είναι ακόμα πιο ασφαλείς στην ανάφλεξη.

Η ηλεκτρική αυτονομία παραμένει αμετάβλητη στα 225 km, ενώ πλέον μπορεί να ταχυφορτιστεί στα 40 kW αντί για 30 kW μέχρι πρότινος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dacia Spring, leasing με €79 τον μήνα, χωρίς προκαταβολή

Εντάξει, τα νούμερα φαίνονται πολύ μικρά σε σχέση με τα θηρία των 300+ kW, αλλά να μην ξεχνάμε ότι το Spring δεν προορίζεται για ταξίδια.

Και με τόσο μικρή μπαταρία, η φόρτιση από το 20% στο 80% διαρκεί 29 λεπτά. Αποδεκτός χρόνος.

Dacia Spring

Οι βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης κίνησης συνοδεύονται από μια σειρά αλλαγών που στοχεύουν στο να κάνουν το Spring πιο αποδοτικό και καλύτερο στην οδήγηση. Και βέβαια, ομορφότερο στο μάτι και σε πλήρη αρμονία με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας.

Με τη Dacia να ανακοινώνει ότι οι αλλαγές στην εμφάνιση δεν καθιστούν το ανανεωμένο Spring μόνο ομορφότερο, αλλά και πιο αεροδυναμικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ιταλία: Leapmotor και Dacia στην τιμή… ηλεκτρικού ποδηλάτου!

Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πέδησης με πιο ισχυρή υποβοήθηση, ενώ η αντιστρεπτική ράβδος ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό. Αλλαγές στην ανάρτηση αποσκοπούν σε βελτιωμένη σταθερότητα. 

Με αυτές τις βελτιώσεις, το Dacia Spring αποδεικνύει ότι η προσιτή ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει πια συμβιβασμούς στην απόδοση ή στο στιλ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube