Το Dacia Sandrider κατακτά το Ντακάρ με τον Sébastien Loeb
Η Dacia βάζει πλώρη για το Ντακάρ του 2025 με μια πλειάδα κορυφαίων οδηγών.
Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Manifesto, το Dacia Sandrider ετοιμάζεται να επιτεθεί στους αμμόλοφους και τις κακουχίες του διάσημου Ράλι Ντακάρ το 2025.
Το Dacia Sandrider βασίζεται στην αγωνιστική τεχνογνωσία του Renault Group και της Prodrive. Του βρετανικού οίκου που ειδικεύεται στους αγώνες αυτοκινήτων και τη θυμόμαστε από την εμπλοκή της με τα Subaru Legacy κι Impreza.
Ανθεκτικά και σκληροτράχηλα τα Dacia; Ε, τότε βουρ για το ορόσημο της ταλαιπωρίας, το Ράλι Ντακάρ
Το καινοτόμο πρωτότυπο εκμεταλλεύεται έξυπνα όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν οι κανονισμοί στην κατηγορία Ultimate T1+, εστιάζοντας κυρίως στην ευελιξία και το βάρος.
Σχεδιασμένο εσωτερικά από τη ρουμανική μάρκα, το Dacia Sandrider δίνει έμφαση στην αεροδυναμική, χωρίς να θυσιάζει το στιλ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το σκληροτράχηλο και σπαρτιάτικο Dacia MANIFESTO
Με την ενοποίηση του υποπλαισίου και των προφυλακτήρων, αμάξωμα από ανθρακονήματα, ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και κίνηση στους τέσσερις τροχούς, το Dacia Sandrider είναι κατασκευασμένο για τις εξαντλητικές απαιτήσεις των αγώνων rally-raid.
Μικρές λεπτομέρειες θα κάνουν τη διαφορά στο πλήρωμα. Τα καθίσματα της Sabelt διαθέτουν επένδυση από ειδικό αντιβακτηριακό ύφασμα που ρυθμίζει μόνο του το ποσοστό της υγρασίας.
Οι ρεζέρβες είναι εξωτερικά τοποθετημένες και δεν διαθέτουν κανενός είδους κάλυμμα, ώστε να μπορεί το πλήρωμα να τις χρησιμοποιήσει άμεσα και με ευκολία.
Με το ίδιο σκεπτικό, το πλήρωμα έχει άμεση πρόσβαση στα εργαλεία, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει κάποιο κουτί. Η ειδική επιφάνεια του πάνω μέρους του ταμπλό αποτρέπει τις αντανακλάσεις, για να μην τυφλώνει τον οδηγό. Μια μαγνητική πλάκα, ενσωματωμένη στο αμάξωμα του Dacia Sandrider, εμποδίζει στα μπουλόνια των τροχών να χαθούν στην άμμο.
Για να διατηρήσουν τη θερμοκρασία χαμηλά στην καμπίνα, οι σχεδιαστές του Sandrider χρησιμοποίησαν αντι-υπέρυθρες χρωστικές ουσίες, άμεσα ενσωματωμένες στα πάνελ ανθρακονημάτων του αμαξώματος. Για τη συγκεκριμένη διαδικασία έχει κατατεθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.
Οι μηχανικοί δούλεψαν πολύ σκληρά για να κάνουν το αυτοκίνητο ελαφρύτερο και να μειώσουν την κατανάλωσή του. Το συνολικό βάρος του Sandrider έχει μειωθεί κατά 15 περίπου κιλά σε σχέση με άλλα αντίστοιχα πρωτότυπα. Οι μηχανικοί κατάφεραν να μειώσουν κατά 10% το συντελεστή οπισθέλκουσας, και να βελτιώσουν κατά 40% την άντωση, σε σχέση με τα αντίστοιχα πρωτότυπα. Χωρίς να γίνουν συμβιβασμοί στην ψύξη του κινητήρα.
Ο 3λιτρος twin-turbo V6 κινητήρας του Sandrider τροφοδοτείται με συνθετικό καύσιμο που παρέχεται από την Aramco. Αποδίδει 360 PS στις 5.000 rpm, 539 Nm και συνδυάζεται με 6άρι σειριακό κιβώτιο.
Οι Dacia Sandriders, η επίσημη ομάδα οδηγών της Dacia για το πρωτάθλημα W2RC, θα λάβει μέρος στο πρώτο της Ντακάρ και στα υπόλοιπα σκέλη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid του 2025.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Παίξ'το Sébastien Loeb οδηγώντας το Peugeot 3008 DKR του
Και μιλάμε για πρωτοκλασάτα ονόματα. Καταρχάς, είναι ο Sébastien Loeb, με εννιά συνεχόμενους τίτλους στο WRC από το 2004 έως το 2012. Ίσως ο καλύτερος οδηγός ράλι όλων των εποχών.
Ύστερα ο Nasser Al-Attiyah, πέντε φορές νικητής του Παγκοσμίου Κυπέλλου cross-country και δύο φορές νικητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid. Ένας πραγματικός θρύλος του Ντακάρ, έχοντας κερδίσει αυτόν τον ιδιαίτερο αγώνα πέντε φορές.
Αλλά κι η 32χρονη Cristina Gutierrez Herrero. Η Ισπανίδα οδοντρίατρος είναι ένα κορυφαίο όνομα στους αγώνες cross-country.