node/33893

Bugatti Divo: €7,5 εκατομμύρια για το δικαίωμα αγοράς, όχι για το αυτοκίνητο

Κάποιος θα πληρώσει για το προνόμιο να είναι ένας από τους 40 ιδιοκτήτες περισσότερο από δύο εκατομμύρια παραπάνω από όσο θα του κοστίσει το ίδιο το αυτοκίνητο.

Πέρα από το ίδιο το αυτοκίνητο, η Bugatti εξέπληξε πάντες στην παρουσίαση της Divo πέρσι στο Pebble Beach, όταν ανακοίνωσε ότι έχουν ήδη προπωληθεί και τα 40 αυτοκίνητα της προγραμματισμένης παραγωγής.

Πολλοί από τους πολύ πλούσιους αυτού του κόσμου έμειναν… παραπονεμένοι γιατί δεν θα είχαν την ευκαιρία να την αποκτήσουν. Τώρα όμως, κάποιος από τους 40 που έκλεισαν τις θέσεις τους δίνει το δικαίωμα να κάνουν την Divo δική τους. Μια αγγελία στο Mobile.de πουλάει το δικαίωμα αγοράς μιας Divo αντί 7,5 εκατομμυρίων. Ο έμπορος που διαθέτει στην αγορά το πολυπόθητο slot είναι η DI Automobile GmbH, κοντά στο Μόναχο. Αφορά αυτοκίνητο που είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί στα τέλη του 2019 ή στις αρχές του 2020.
 
Η Divo είναι η πιστάδικη εκδοχή της Chiron, αλλά κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο, δεν είναι δηλαδή όπως οι Ferrari FXX-K και McLaren P1 GTR που δεν έχουν επίσημη έγκριση τύπου για το δρόμο. Δημιουργήθηκε για να κλείσει τα στόματα κατασκευαστών που βγάζουν πολύ γλώσσα για χρόνους και ρεκόρ σε διάφορα circuit.

Αλλαγές στο αμάξωμα έχουν αυξήσει την κάθετη δύναμη κατά 90 kg, επιτρέποντας στην Divo να αναπτύσσει πλευρικές επιταχύνσεις 1,6 g. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, για περισσότερη ακρίβεια και καλύτερη ευελιξία στις στροφές. Ο κινητήρας W16 με χωρητικότητα οκτώ λίτρων αποδίδει 1.500 άλογα και συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων DSG και μόνιμο σύστημα τετρακίνησης. Το παραπάνω πακέτο σπρώχνει την Divo να κάνει το σπριντ των 0-100 km/h σε 2,4” και να φτάνει τα 380 km/h ή τα 105,5 m ανά δευτερόλεπτο.

 

node/38959

Κώστας Ψαρρής: Ο Έλληνας που διευθύνει την Bugatti 

Υπεύθυνος για τις αγορές Μέσης Ανατολής και ΝΑ Ασίας, μιλά για το πώς αντιμετώπισε την κρίση του κορονοϊού.

Πέμπτη, 14 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κώστας Ψαρρής: Ο Έλληνας που διευθύνει την Bugatti 

Από τον Απρίλιο του 2019 ο Κώστας Ψαρρής είναι επικεφαλής της Bugatti στη Μέση Ανατολή και τη Νοτιοανατολική Ασία και εργάζεται για τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρείας, διερευνώντας πάντα νέες ευκαιρίες για την Bugatti. 

Η παγκόσμια καραντίνα λόγω του COVID-19 άγγιξε και τον Ψαρρή και την ομάδα του. «Με την Ανατολική Ασία να βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της κρίσης υγείας στα αρχικά στάδια, οι ασιατικές αντιπροσωπείες μας έπρεπε να αντιδράσουν πολύ γρήγορα. Εδώ, όμως, στο Ντουμπάι, περάσαμε σε κατάσταση καραντίνας  πολύ αργότερα, οπότε είχαμε αρκετό χρόνο να προετοιμαστούμε για αυτό », εξηγεί ο 38χρονος Έλληνας. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα πάντα για την Bugatti Chiron Pur Sport [video]

Όταν οι τοπικές Αρχές επέβαλαν κοινωνικές αποστάσεις τον Μάρτιο, ο Ψαρρής και η ομάδα του έπρεπε να βρουν μια εναλλακτική λύση για την από καιρό προγραμματισμένη πρεμιέρα στη Μέσης Ανατολής της Chiron Pur Sport1. Η πραγματική παγκόσμια πρεμιέρα του τελευταίου μέλους της οικογένειας Chiron δεν πραγματοποιήθηκε όπως είχε προγραμματιστεί, μετά την ακύρωση του Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας και πραγματοποιήθηκε σε επίλεκτους πελάτες με ιδιωτικές προβολές one-to-one. Επειδή πολλοί από τους πελάτες μας ήθελαν να δουν το  αυτοκίνητο καταφέραμε να οργανώσουμε ατομικές παρουσιάσεις του αυτοκινήτου στον εκθεσιακό μας χώρο στο Ντουμπάι - με μεγάλη επιτυχία, λέει ο Ψαρρής. 

pss

Η τρέχουσα κατάσταση είναι σε αντίθεση με οτιδήποτε γνώρισε ο Κώστας Ψαρρής στα δώδεκα χρόνια του στην αυτοκινητοβιομηχανία, σε μια καριέρα που ξεκίνησε από την Αθήνα, μετά μεταπήδησε στο Μάντσεστερ και τα τελευταία έξι χρόνια βρίσκεται στο Ντουμπάι. Η έλλειψη φυσικής παρουσίας στο γραφείο δεν είναι καινούργιο για τον Ψαρρή και την ομάδα του, που συνηθίζει να ταξιδεύει σε μια περιοχή που εκτείνεται από την Ιαπωνία μέχρι τη Τζέντα στη Σαουδική Αραβία, ακόμη και στα κεντρικά γραφεία της Bugatti στη Γαλλία. 

Ο ίδιος λέει ότι 9.514 χιλιόμετρα και 5 ζώνες ώρας, σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές πρέπει να εργαζόμαστε εξ αποστάσεως. Και όχι από την άνεση του σπιτιού μας, αλλά από τα γραφεία των συνεργατών της Bugatti στα ταξίδια μας, ή στα σαλόνια του αεροδρομίου και στα δωμάτια του ξενοδοχείου.

Αυτό που μου λείπει, λέει ο Ψαρρής, είναι η προσωπική επαφή με τους συνεργάτες και ειδικά με τους πελάτες: «Θεωρούμε τον εαυτό μας τυχερό που έχουμε μερικούς από τους πιο πιστούς πελάτες της Bugatti, πραγματικούς λάτρεις των αυτοκινήτων, στην περιοχή μας. Μας αρέσει να τους συναντάμε, να ακούμε τις ανάγκες και τις ιδέες τους, δείχνοντάς τους τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτούς. Τίποτα δεν αντικαθιστά αυτήν την αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο, αλλά φυσικά πλέον προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο γι’ αυτούς με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα του κατάφερε να κλείσει κάποιες πωλήσεις παρά τις ασυνήθιστες συνθήκες. Μεταξύ αυτών, η τελευταία διαθέσιμη «Edition Noire», μια ειδική έκδοση 20 μονάδων της Chiron Sport2 που έχει πλέον εξαντληθεί.

node/38652

Μεταχειρισμένη Bugatti Chiron Noire Sportive σε τιμή ευκαιρίας

Μια από τις 20 Chiron με το πρόθεμα Noire διατίθεται προς πώληση στη Γερμανία.

Κυριακή, 12 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Μεταχειρισμένη Bugatti Chiron Noire Sportive σε τιμή ευκαιρίας

Τον προηγούμενο Δεκέμβριο, η Bugatti είχε παρουσιάσει τις ειδικές εκδόσεις Noire Élégance και Noire Sportive της Chiron, και η πρώτη από αυτές διατίθεται ήδη προς πώληση στην αγορά των μεταχειρισμένων!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Bugatti Chiron: Νέες εκδόσεις Noire Élégance και Noire Sportive

Τα μοντέλα που βγήκαν σε περιορισμένη παραγωγή 20 αυτοκινήτων, ήταν εμπνευσμένα από την Type 57 SC Atlantic “la Voiture Noire“ που οδηγούσε ο ίδιος ο Jean Bugatti και χάθηκε μυστηριωδώς κατά τη διάρκεια του 'Β Παγκοσμίου Πολέμου (όπως και η μοναδική "La Voiture Noire" των €16,5 εκατομμυρίων ευρώ). Η τιμή τους ήταν €3 εκατομμύρια ευρώ, όμως από ότι φαίνεται η αξία τους έχει αυξηθεί καθώς το συγκεκριμένο παράδειγμα της Chiron Noire Sportive πωλείται έναντι €4.022.200!

Βέβαια, για να μην είμαστε άδικοι, το αυτοκίνητο βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη να έχει γράψει μόλις 50 km στο οδόμετρο. Να θυμίσουμε πως η έκδοση Noire Sportive ξεχωρίζει από το ανθρακονημάτινο αμάξωμα σε Matt Black Carbon, ασορτί με την απόχρωση Matt Nocturne στους τροχούς, το spliter, τη γρίλια, το έμβλημα της Bugatti, τη γραμμή σχήματος C στο προφίλ, το κάλυμμα του κινητήρα και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης από τιτάνιο. Κίνηση στο μοντέλο δίνει ο γνωστός 16κύλινδρος κινητήρας 8,0 λίτρων με τετραπλό turbo που αποδίδει 1.500 PS και 1.600 Nm ροπής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Bugatti Chiron Sport “110 ans Bugatti”

Η αγγελία της σπάνιας Bugatti δημοσιεύθηκε στη σελίδα Hollmann International με έδρα τη Γερμανία. Το ίδιο κατάστημα έχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμες 4 Bugatti Chiron (!). Την ίδια ακριβώς τιμή με την Chiron Noire Sportive έχει και μια μεταχειρισμένη επετειακή Chiron Sport 110 ans Bugatti στα €4.022.200. Αν ψάχνετε για κάτι φθηνότερο υπάρχει μια "απλή" Chiron Sport με €3.515.000 καθώς και μια "βασική" Chiron με μόλις €2.975.000.

[Πηγή: Hollmann International μέσω Carbuzz]