BMW: Υδρογονοκίνητο μοντέλο παραγωγής μέχρι το 2030
H BMW δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στο υδρογόνο και σκοπεύει να προσθέσει στην γκάμα της ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο μαζικής παραγωγής μέχρι το 2030.
Μπορεί οι περισσότεροι κατασκευαστές να έχουν στρέψει το βλέμμα τους στα BEV, όμως το υδρογόνο με μοντέλα όπως η BMW iX5 Hydrogen και το Toyota Mirai δίνει το παρόν, κάνοντας πολλούς να πιστεύουν ότι θα αποδειχθεί τουλάχιστον άξιος αντίπαλος των μπαταριών στο μέλλον.
Το Σεπτέμβριο ο Βαυαρός κατασκευαστής ανακοίνωσε ότι ξεκινά την παραγωγή του συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου στις εγκαταστάσεις του στο Μόναχο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί από την iX5 Hydrogen, με την τελευταία να παράγεται σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
Φαίνεται λοιπόν ότι η BMW όχι απλά έχει δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στο υδρογόνο αλλά σχεδιάζει μέχρι το τέλος της δεκαετίας να προσθέσει στην γκάμα της ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο μαζικής παραγωγής.
«Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουμε ένα υδρογονοκίνητο μαζικής παραγωγής» δήλωσε χαρακτηριστικά o CEO του γκρουπ BMW, Oliver Zipse, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας Rolls-Royce Spectre.
«Πιστεύουμε στο υδρογόνο για πολλούς λόγους. Εάν θες να μετακινηθείς με μηδενικούς ρύπους χωρίς να αναζητάς σταθμούς φόρτισης, η υδρογονοκίνηση αποτελεί μονόδρομο. Σε κάποιες περιοχές είναι ευκολότερο να αναπτύξεις υποδομές ανεφοδιασμού υδρογόνου παρά σταθμούς φόρτισης, καθώς το μόνο που χρειάζεται το υδρογόνο είναι μια δεξαμενή» πρόσθεσε ο ισχυρός άνδρας της BMW.
Παράλληλα, υπενθυμίζουμε ότι η μάρκα έχει δεσμευτεί να υποστηρίξει την επέκταση του δικτύου σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου σε διεθνές επίπεδο επιτρέποντας έτσι στα μελλοντικά της μοντέλα να βασίζονται σε αυτό.