BMW
node/45119

Η BMW ξεκινά την παραγωγή συστήματος κυψελών υδρογόνου

Η BMW ανακοίνωσε ότι ξεκινά την παραγωγή συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην iX5 Hydrogen.

Μπορεί η αυτοκινοβιομηχανία να έχει στρέψει το βλέμμα της στα BEV, όμως το υδρογόνο με μοντέλα όπως η BMW iX5 Hydrogen και το Toyota Mirai δίνει το παρόν, κάνοντας πολλούς να πιστεύουν ότι θα αποδειχθεί τουλάχιστον άξιος αντίπαλος των μπαταριών στο μέλλον.

Έτσι, ο Βαυαρός κατασκευαστής ανακοίνωσε ότι ξεκινά την παραγωγή του συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου, στις εγκαταστάσεις του στο Μόναχο, που θα χρησιμοποιηθεί από την iX5 Hydrogen.

BMW

Η BMW iX5 Hydrogen διαθέτει δύο δεξαμενές κατασκευασμένες από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) που διοχετεύουν υδρογόνο στις κυψέλες. Οι τελευταίες, δημιουργούν μια χημική αντίδραση όταν το υδρογόνο αναμιγνύεται με τον αέρα η οποία παράγει ηλεκτρική ενέργεια για την μπαταρία. Το iX5 Hydrogen κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα απόδοσης 374 PS.

Επιπλέον, η BMW τόνισε ότι οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου προέρχονται από την Toyota, μιας και οι δύο εταιρείες συνεργάζονται για την εξέλιξη συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου από το 2013.

BMW

Μιλώντας για το υδρογόνο, ο CEO της BMW, Oliver Zipse, ανέφερε ότι «το υδρογόνο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα και τα υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα μπορούν να συντελέσουν στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση».

Τέλος, θυμίζουμε ότι η BMW θα παράξει περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων του υδρογονοκίνητου SUV της, ενώ έχει δεσμευτεί να υποστηρίξει την επέκταση του δικτύου σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου. 

TAGS