BMW M2 CS, ελαφρύτερη, ισχυρότερη, ακόμα πιο κοφτερή

BMW M2 CS, ελαφρύτερη, ισχυρότερη, ακόμα πιο κοφτερή

Η BMW M2 CS υπόσχεται να εξάπτει πιο έντονα τα οδηγικά πάθη, με 525 ίππους και πιο ψαγμένο στήσιμο.

Η επίσημη παρουσίαση της νέας BMW M2 CS αναμένεται την ερχόμενη Τρίτη, αλλά το Μόναχο δεν κρατήθηκε και μας έδειξε ήδη το νέο του σκληροπυρηνικό μοντέλο. Αν και οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν διαρρεύσει, αναμένεται να έχει 525 ίππους. 

Η νέα M2 CS έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στην εκδήλωση Concorso d’Eleganza στη Villa d’Este. Τη ματιά κλέβει το ducktail και οι χρυσές ζάντες, χαρακτηριστικό των CS εκδόσεων. Γεμίζουν πειστικά τους θόλους του γερμανικού κουπέ και πίσω τους διακρίνουμε τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει πιο επιθετική σχεδίαση και όλα δείχνουν ότι τούτη η Μ2 έχει ως πρώτη προτεραιότητα την οριακή οδήγηση.

Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει σε μερικές μέρες, αλλά η BMW δεν κρατιέται

M2 CS

Κάτω από το καπό, η M2 CS θα διατηρήσει τον 6κύλινδρο σε σειρά με τα δύο τούρμπο και χωρητικότητα 3,0 lt. Ο οποίος όμως στην περίπτωση αυτή θα αποδίδει 525 ίππους, ξεπερνώντας ακόμα και την ισχύ της M4 Competition με τα 510 άλογα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H BMW ψεύδεται για την ισχύ της M4 CSL: eίναι ακόμα δυνατότερη [video]

Περιμένουμε με αγωνία να ανακοινωθούν οι προδιαγραφές της μετάδοσης. Οι φήμες κάνουν λόγο ότι η M2 CS θα παραμείνει αυστηρά πισωκίνητη. Σε αντίθεση με τις μεγαλύτερες CS, που έρχονται εξοπλισμένες με τετρακίνηση xDrive.

Ακούγεται επίσης ότι το νέο μοντέλο θα διατίθεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου σασμάν. Το οποίο όμως διατίθεται στην απλή M2.

M2 CS

Θυμίζουμε ότι το βασικό μοντέλο χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και ενώ στο λανσάρισμα απέδιδε 460 ίππους, στο πρόσφατο facelift κέρδισε 20 άλογα. Και αύξησε τη συνολική του απόδοση στους 480 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κρίμα που η BMW M2 Dakar είναι πρωταπριλιάτικο αστείο

Εκτός απο την ανεβασμένη ιπποδύναμη, η M2 CS αναμένεται να είναι και ελαφρύτερη. Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων σε διάφορα σημεία, όπως στο καπό και στα πλαϊνά πάνελ, καθώς και στα μπάκετ καθίσματα, θα οδηγήσει σε μείωση βάρους της τάξης των 30 kg. Σε συνδυασμό με την ελαφρύτερη εξάτμιση.

Επιπλέον η CS θα έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 8 mm και θα διαθέτει πιο σκληρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Υπομονή μερικές μέρες και θα τα μάθουμε όλα, με κάθε λεπτομέρεια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube