Toyota C-HR: Μόνο υβριδικό σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης [upd]

Το κόμπακτ SUV της Toyota δεν θα πωλείται πλέον με βενζινοκινητήρα τούρμπο 1.2 σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης, διατηρώντας μόνο υβριδική έκδοση στην γκάμα.

[upd] Σε επικοινωνία μας με την Toyota Hellas, μας γνωστοποιήθηκε ότι η διάθεση του βενζινοκίνητου C-HR 1.2T συνεχίζεται κανονικά και απρόσκοπτα, ως εκ τούτου και η παραγωγή του από το εργοστάσιο.  

Η Toyota έχει διαγράψει σχεδόν κάθε ντίζελ από την ευρωπαϊκή γκάμα της, καθώς αυτό το είδος του κινητήρα παραμένει διαθέσιμο μόνο στο Land Cruiser και Pro Ace. Μια επιλογή που προσώρας μπορεί να φαίνεται επικίνδυνη για ένα μεγάλο μαζικό κατασκευαστή. Βέβαια, εάν οι Ιάπωνες μπορούν ήδη να κάνουν χωρίς ντίζελ, είναι προφανές ότι αυτό συμβαίνει χάρη στους υβριδικούς κινητήρες τους. Το C-HR, το οποίο ξεκίνησε την εμπορική καριέρα του στα τέλος του 2016, έδειξε ότι μπορείς να είσαι εμπορικά επιτυχημένος στην Ευρώπη χωρίς ντίζελ, αλλά οπωσδήποτε με ένα υβριδικό μοντέλο για να το αντισταθμίσεις. Εδώ να σημειώσουμε ότι εκτός από το Prius και το CHR , η Toyota έχει στη διάθεσή της δύο ακόμη υβριδικά μοντέλα: Το νέο RAV4 και τη νέα Corolla. Σε αυτά θα προστεθεί σύντομα και η μεγάλη μπερλίνα της, το Camry.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Toyota C-HR Hybrid

Το CH-R, το κόμπακτ SUV της Toyota, διαθέτει από καταβολής του και έναν κλασικό βενζινοκινητήρα τούρμπο. Αυτό το 1.200άρι των 116 ίππων σου επιτρέπει να απολαύσεις το ορίτζιναλ look του C-HR σε μια πιο προσιτή τιμή, καθώς η εκκίνησης της είναι στις €19.670, ενώ η υβριδική παραλλαγή ξεκινά από τις €23.800. Για τις χώρες της Ευρώπης που οι εκεί αντιπροσωπείες σταματούν τη διάθεση του βενζινοκίνητου μοντέλου, παράπλευρη απώλεια η τετρακίνηση, καθώς το C-HR 1.2 με σασμάν CVT ήταν και τετρακίνητο. Αλλά αποτελεί και την απόδειξη ότι «υβριδικό αυτοκίνητο» και «Toyota» είναι ένας σχεδόν αυτόματος συνδυασμός στο μυαλό των πελατών, καθώς το 1.2 αντιπροσωπεύει μόλις το 10% των πωλήσεων.

Toyota c-hr