
Στην Ελλάδα το νέο Toyota Aygo X -Πόσο κοστίζει;
To νέο Toyota Aygo X, έφτασε στην Ελλάδα, με την εγχώρια αντιπροσωπεία να ανακοινώνει την τιμή του μοναδικού φουλ υβριδικού μίνι της αγοράς.


Το νέο Toyota Aygo X είναι έτοιμο να συνεχίσει τη λαμπρή εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά, με την ιαπωνική φίρμα να εξοπλίζει το μικρότερο μοντέλο της με το γνωστό υβριδικό της σύστημα.
Παρά την ύπαρξη υβριδικής κινητήριας μονάδας, το Aygo X διατηρεί τον κόμπακτ προσανατολισμό του. Για του λόγου το ασφαλές, το μήκος του φτάνει τα 3,77 m (+ 7,6 cm), το πλάτος τα 1,74 m, το ύψος τα 1,52 m και το μεταξόνιο τα 2,43 m.
Σχεδιαστικά, το ιαπωνικό μίνι έρχεται με νέα πιο δυναμική μάσκα, αναθεωρημένα φωτιστικά σώματα και πιο επιθετικό καπό που αναδεικνύει την ξεχωριστή του ταυτότητα. H οποία ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τις ζάντες αλουμινίου 18” και τη διχρωμία του αμαξώματος, η οποία αποτελεί αδιαπραγμάτευτο στοιχείο του Toyota Aygo X.
Το νέο Toyota Aygo X, το μοναδικό φουλ υβριδικό μίνι της ελληνικής αγοράς είναι διαθέσιμο από €19.670
Στα αξιοσημείωτα και η έκδοση GR Sport που βλέπουμε για πρώτη φορά στο εν λόγω μοντέλο. Η συγκεκριμένη εκδοχή ξεχωρίζει με ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση και τιμόνι, αλλά και αποκλειστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Η μάσκα έχει μοτίβο «G», οι ζάντες έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για την έκδοση, με τη διχρωμία με τη χαρακτηριστική μαύρη οροφή να δημιουργεί μια έντονα σπορτίβ εμφάνιση.
Προσφέρεται σε τρεις αποχρώσεις -Mustard, White Pearl και Storm Grey- που τονίζουν περαιτέρω τον δυναμικό χαρακτήρα του. Ενώ στο εσωτερικό, μαύρες και γκρι λεπτομέρειες, μαζί με κεντημένους λογότυπους «GR», υπογραμμίζουν την ιδιαίτερη ταυτότητα της έκδοσης.
Στο εσωτερικό, η εικόνα της καμπίνας παραμένει γνώριμη. Ο πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο στις 7”, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκουμε δύο θύρες USB-C και ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Οι μεγαλύτερες και πιο ουσιαστικές αλλαγές του Toyota Aygo X βρίσκονται κάτω από το καπό. Η ιαπωνική φίρμα, πιστή στις δεσμεύσεις τις για βιώσιμες μετακινήσεις προικίζει το αυτοκίνητο με το υβριδικό σύστημα που συναντούμε στα Yaris και Yaris Cross. Προχωρώντας φυσικά στις απαραίτητες τροποποιήσεις για να είναι συμβατό με ένα μικρότερο αμάξωμα.
Έτσι λοιπόν έχουμε τον γνωστό 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα που σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα αποδίδει 116 ίππους. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT.
Οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 9,2” και η τελική ταχύτητα σταματά στα 172 km/h. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν και οι ρεπρίζ, με την Toyota να αναφέρει πως το 80-120 km/h έρχεται σε 7,4”.
To νέο Toyota Aygo Χ παίζει τα ρέστα του όμως στο κομμάτι της κατανάλωσης. Η οποία σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP υπολογίζεται σε μόλις 3,7 lt/100 km. Πέρα από τη χαμηλή κατανάλωση, με τις εκπομπές CO₂ να ανέρχονται στα 85 g/km, οι Ιάπωνες σημειώνουν ότι το Aygo X HEV είναι το πιο «πράσινο» μη plug-in αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά.
Συμπληρώνουν μάλιστα, ότι το συνολικό ανθρακικό αποτύπωμα στον κύκλο ζωής του είναι μειωμένο κατά 18% σε σύγκριση με το προηγούμενο μη υβριδικό μοντέλο, κάτι που υπογραμμίζει την προσήλωση της εταιρείας στη βιώσιμη κινητικότητα.
To αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε οκτώ εκδόσεις εξοπλισμού, με την βασική X-Play να ξεκινά από €19.670. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Toyota.
Έκδοση | Τιμή |
---|---|
X-Play | €19.670 |
X-Style | €19.990 |
X-Style Plus | €20.770 |
X-Pulse | €22.060 |
X-Trend | €23.010 |
X-Envy | €24.940 |
GR Sport | €26.590 |
Limited | €26.950 |