
Νέα τιμή και όφελος έως €2.000 για το Renault Captur E-Tech
Εφοδιασμένο με το σύγχρονο και αναβαθμισμένο σύστημα full hybrid E-Tech, το Renault Captur τοποθετείται ως μια από τις πιο ολοκληρωμένες και ανταγωνιστικές επιλογές της κατηγορίας του.


Το Renault Captur παραμένει ορόσημο στην κατηγορία των B-SUV, με πλήθος χαρακτηριστικών που έχουν χτίσει την ταυτότητα και την επιτυχία του, που απλώνεται σε πάνω από μία δεκαετία.
Το αναβαθμισμένο στιλ της εξωτερικής σχεδίασης αντανακλάται και στο εσωτερικό, με μια σειρά από συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Ξεχωριστή θέση καταλαμβάνει η μεγάλη κεντρική οθόνη των 10,4 ιντσών, που (ανάλογα την έκδοση) φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων openR Link με ενσωματωμένο Google, με εφαρμογές όπως το Google Maps, το Google Assistant και την επιλογή Google Play.
Το Renault Captur είναι διαθέσιμο με κινητήρα bi-fuel (βενζίνης-LPG) 100 ίππων, με αυτονομία έως και 1.300 km, και δύο ρεζερβουάρ, περιλαμβανομένης μιας δεξαμενής υγραερίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 40 λίτρων. To σύστημα υγραεριοκίνησης είναι εργοστασιακό, τοποθετείται στη γραμμή παραγωγής του αυτοκινήτου και καλύπτεται πλήρως από την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση του μοντέλου, παρέχοντας κορυφαίο πλεονέκτημα στο κόστος χρήσης κατά τις καθημερινές μετακινήσεις.
Το Renault Captur E-Tech ξεκινά πλέον από τις €26.500, με το όφελος για τον πελάτη άναλογα την έκδοση να φτάνει έως τις €2.000
Με δεδομένη την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά μοντέλα, η γαλλική φίρμα παρουσίασε το 2021 το καινοτόμο σύστημα full hybrid E-Tech. Πάνω από 150 πατέντες έχουν κατατεθεί για αυτήν την τεχνολογία, η οποία εκμεταλλεύεται πλήρως την τεχνογνωσία της Renault στη Formula 1, ιδιαίτερα στην ανάκτηση και αναγέννηση ενέργειας.
Από το 2021, έχουν πουληθεί πάνω από 750.000 αυτοκίνητα εφοδιασμένα με το κινητήριο σύνολο full hybrid E-Tech. Ο Ρόμβος βρίσκεται σήμερα στη δεύτερη θέση των πωλήσεων στα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά στην Ευρώπη, με τα αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας να αυξάνουν κατά 7,8% το μερίδιό τους το πρώτο 3μηνο του 2025, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.
Αυτή η τάση καταδεικνύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των πελατών για την υβριδική τεχνολογία ως μία από τις οικονομικότερες λύσεις, στο θέμα της ενεργειακής μετάβασης. Για πελάτες που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να περάσουν στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, οι κινητήριες μονάδες full hybrid E-Tech προσφέρουν όλα τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκινητήρων: αθόρυβη εκκίνηση, αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση μέσα, αλλά και γύρω από την πόλη, καθώς και ανάκτηση ενεργείας στην μπαταρία στις φάσεις του ελεύθερου τροχασμού και του φρεναρίσματος, για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση.
To υβριδικό σύστημα κίνησης full hybrid Ε-Tech που αποτελεί ένα μοναδικό πλεονέκτημα για το Captur, τώρα αναβαθμίζεται, αποκτώντας περισσότερη ισχύ, καλύτερη ενεργειακή αποτελεσματικότητα και πιο οικολογικό αποτύπωμα.
Η σειριακή/παράλληλη αρχιτεκτονική λειτουργίας αυτού του νέου υβριδικού συνόλου, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων και έναν εναλλάκτη/μίζα υψηλής τάσης HSG 20 PS) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 lt (από 1,6 lt) ισχύος 109 PS (94 PS για τον προηγούμενο κινητήρα), μπαταρία 1,4 kWh και το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (multi-mode). Το συγκεκριμένο κιβώτιο προσφέρει ταχύτητα και ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων, με ελάχιστη απώλεια ισχύος και μεγάλη αξιοπιστία.
Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το σύστημα κίνησης full hybrid E-Τech 145 ίππων, η ροπή είναι αυξημένη κατά 25%, αλλά και διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές (περίπου 2.000 rpm), για καλύτερες επιδόσεις και πιο άμεση απόκριση. Αναλόγως βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8,9 δευτερόλεπτα, σχεδόν 2” ταχύτερα απ' ό,τι με το προηγούμενο σύνολο E-Tech.
Το νέο full hybrid E-Tech, καταναλώνει μόλις 4,4 lt/100 km, (4,7 lt/100 km πριν), προσφέροντας έως και 40% εξοικονόμηση καυσίμου, σε σχέση με έναν αντίστοιχο θερμικό κινητήρα, ως εκ τούτου μειώνει τις εκπομπές CO2 σε μόλις 99 g/km.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας E-Tech, το κιβώτιο ταχυτήτων, παραμένει το ίδιο: Tο σύστημα χωρίς συμπλέκτη αντικαθιστά τόσο τα γρανάζια, όσο και τα συγχρονιζέ των ταχυτήτων με λιγότερα μέρη, αποφεύγοντας έτσι τις τριβές και επιτυγχάνοντας καλύτερο επίπεδο οικονομίας. Η αλλαγή ταχυτήτων είναι αθόρυβη και άμεση, μειώνοντας τα σκορτσαρίσματα και το θόρυβο του κινητήρα. Επιπλέον, ο νέος λεβιές ταχυτήτων swift by wire (e-shifter), παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια και βελτιωμένη εργονομία.
Σήμερα, η κορυφαία υβριδική τεχνολογία της Renault, καθίσταται στο Captur, πιο προσιτή από ποτέ με τις νέες μειωμένες τιμές που ανακοινώνονται. Πιο συγκεκριμένα, η νέα έκδοση evolution plus διατίθεται στις €26.500 με πλούσιο, αναβαθμισμένο εξοπλισμό και με όφελος €1.400 σε σχέση με την evolution που αποτελούσε μέχρι πρότινος την έκδοση εισαγωγής του Captur E-Tech. Αντιστοίχως, η κορυφαία έκδοση techno διατίθεται πλέον στις €27.900, με όφελος €2.000.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Renault Captur πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.