Η Dacia σε μεγάλη φόρμα!

Η Dacia σε μεγάλη φόρμα!

Με αύξηση 24% στις πωλήσεις κατά το πρώτο 6μηνο του 2023, η Dacia σφύζει από υγεία! Όλα τα μοντέλα της κερδίζουν έδαφος στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Dacia line-up

Η Dacia σημείωσε συνολικά 345.432 πωλήσεις (IX και LCV) το πρώτο 6μηνο του 2023, δηλαδή αύξηση 24,2%. 

Αυτή η αύξηση είναι ακόμη πιο σημαντική σε ευρωπαϊκό επίπεδο, φτάνοντας 29,5%, σε μια αγορά που ανέβηκε κατά 17,5%. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς ακολουθεί επίσης θετική τάση με 4,5% (+0,4 μονάδες), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

H Dacia κατάφερε να ενισχύσει τις πωλήσεις λιανικής, φτάνοντας σε μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη το 8,4%. Το προηγούμενο ρεκόρ της ήταν πέρυσι, με 7,6%.

Η δύναμη της Dacia βρίσκεται στην γκάμα της, της οποίας όλα τα μοντέλα βρίσκονται σε ανοδική πορεία πωλήσεων. Το Sandero σημείωσε άνοδο 24% (138.978 μονάδες), το Duster 13% (πουλήθηκαν 111.981 μονάδες) και το Spring 38% (27.438 μονάδες). Όσο για το Jogger, έχει προσελκύσει περισσότερους από 100.000 αγοραστές, με την υβριδική έκδοση να αντιπροσωπεύει μία στις τέσσερις παραγγελίες. Πιο χαμηλά το Logan με 14.152 πωλήσεις.

Dacia line-up

Η Dacia που αρχικά σχεδιάστηκε για να απευθύνεται στις αναδυόμενες χώρες, κατέληξε να γίνει επιτυχία στην Ευρώπη. Στη Γαλλία, που είναι τρόπον τινά και εθνική αγορά της, η ρουμανική φίρμα σημείωσε άλμα 25%, με μερίδιο αγοράς στη λιανική 9,1%. Από την αρχή του έτους, τέσσερα μοντέλα της βρίσκονται στο Τοπ 20 των πωλήσεων.

Παραδόξως, στην Ιταλία είναι ακόμη πιο ισχυρή με άνοδο 26%. Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς στους πελάτες λιανικής είναι χαμηλότερο (5,6%). Στη Γερμανία, σε μια αγορά που είναι αυξημένη σε σχέση με το πρώτο 6μηνο του 2022 σχεδόν 13%, η Dacia σημειώνει άνοδο 41%. Στην Ισπανία, η οποία επωφελείται από μια παρόμοια αγορά, η φίρμα είναι επίσης σε πολύ καλή κατάσταση με +40%.

Dacia line-up

Τέλος, στην πραγματική εθνική αγορά της, στη Ρουμανία, η διείσδυση είναι η μεγαλύτερη, με αύξηση πωλήσεων 51%. Το Top 5 καταλαμβάνεται εξ ολοκλήρου από μοντέλα της Dacia! Με τους πελάτες λιανικής να φτάνουν σε μερίδιο αγοράς-ρεκόρ, 40,8%.

Στην Ελλάδα, τα πράγματα είναι πιο υποτονικά. Σε μια αγορά που παρουσίασε στο 6μηνο του ’23 έναντι αυτού του ’22, ποσοστό αύξησης 28,4%, η Dacia πούλησε 1.796 αυτοκίνητα. Οπότε με 1.644 πωλήσεις το πρώτο 6μηνο του ’22, η αύξηση περιορίστηκε στο 9,2%. Σημειωτέον βέβαια, ότι στη χώρα μας μόλις ξεκίνησε η διάθεση του Spring, αν και είναι ένα μοντέλο που αποτελεί μόλις το 7,9% των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων της Dacia. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube