Citroën ë-C3 με μικρή μπαταρία: Κάτω από €20.000 με επιδότηση και στην Ελλάδα;

Citroën ë-C3 με μικρή μπαταρία: Κάτω από €20.000 με επιδότηση και στην Ελλάδα;

Η νέα έκδοση του Citroën ë-C3 με μπαταρία 30 kWh κάνει πρεμιέρα στη Γαλλία και αναμένεται να βρεθεί σύντομα και στη χώρα μας, με τιμή που θα μπορούσε να πέσει κάτω από τα 20 χιλιάρικα με την κρατική επιδότηση.

Citroën ë-C3

Η γαλλική φίρμα τηρεί την υπόσχεσή της και λανσάρει πρώτα στη Γαλλία το Citroën ë-C3 με μικρότερη μπαταρία και αυτονομία κατά WLTP λίγο πάνω από τα 200 km. 

Η τιμή εκκίνησης στην εγχώρια αγορά της Citroën ορίστηκε στις €19.990 προ επιδοτήσεων, καθιστώντας το μοντέλο τον πιο προσιτό αντίπαλο απέναντι στο Dacia Spring. Φυσικά, το μοντέλο θα έρθει και στην Ελλάδα, αν και ακόμη δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την αντιπροσωπεία.

Αυτό το Citroën ë-C3 χρησιμοποιεί μπαταρία LFP 30 kWh, φορά το μοτέρ των 113 ίππων (και όχι των 82 ίππων που είχε ανακοινώσει η εταιρεία τον Ιούνιο) και διαθέτει εσωτερικό φορτιστή AC ισχύος 7,4 kW. Ή προαιρετικά αναβαθμισμένο στα 11 kW, με την τιμή στην Ελλάδα να είναι €496 στο μοντέλο με τη μεγάλη μπαταρία. Τιμή που θεωρούμε ότι δεν θα διαφοροποιηθεί προς τα κάτω για το ë-C3 με τη μικρή μπαταρία. Να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχει στάνταρ δυνατότητα ταχυφόρτισης DC -διατίθεται μόνο έξτρα με περιορισμένη ισχύ στα 30 kW, με κόστος €500 (Γαλλία).

Tο Citroën ë-C3 με τη μικρή μπαταρία καθίσταται ευθέως ανταγωνιστικό απέναντι στα BYD Dolphin Surf, Dacia Spring, Dongfeng Box, Hyundai Inster και Leapmotor T03

Citroën ë-C3

Η βασική έκδοση YOU του ë-C3 με την 30άρα μπαταρία περιλαμβάνει στάνταρ ηλεκτρικούς καθρέφτες, αναλογικό κλιματισμό και αισθητήρες παρκαρίσματος.  Για το ραδιόφωνο, ο οδηγός συνδέει το smartphone σε ειδική βάση και ελέγχει τις λειτουργίες μέσω τιμονιού. Ο εξοπλισμός κλιμακώνεται στην έκδοση Plus και περισσότερο στην έκδοση Max, προσθέτει στοιχεία άνεσης και πιο premium σχεδίαση: Καθίσματα Advanced Comfort, οθόνη αφής 10,25 ιντσών, αυτόματα φώτα, αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών και πιο επιμελημένη εξωτερική εμφάνιση με προστατευτικά εμπρός/πίσω.

Στα λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά, η μπαταρία των 30 kWh δίνει αυτονομία WLTP 206-212 km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού (έναντι 315-324 km με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 44 kWh). Για χρήση εντός πόλης, αυτή η αυτονομία θεωρείται υπέρ-αρκετή.

Citroën ë-C3

Όσο για την Ελλάδα, ας δούμε πώς θα διαμορφωνόταν η τιμή με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα… Στη Γαλλία, η βασική έκδοση YOU με τη μεγάλη μπαταρία τιμολογείται στις €23.300, ενώ στην Ελλάδα η ίδια έκδοση κοστίζει €26.000. Αν υποθέσουμε ότι η διαφορά των €2.700 θα παραμείνει και στη μικρότερη μπαταρία, τότε τα €19.990 της γαλλικής τιμής αντιστοιχούν περίπου σε €22.700 στη χώρα μας. Με την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» (-€3.000), η τιμή θα μπορούσε να να πέσει περίπου στις €19.700.

Προφανώς και είναι μια τιμή ευκταία (να δούμε και κατά πόσον εφικτή) για την ελληνική αντιπροσωπεία, καθώς έτσι το ë-C3 καθίσταται ευθέως ανταγωνιστικό απέναντι σε προτάσεις όπως τα BYD Dolphin Surf, Hyundai Inster, Dacia Spring, Leapmotor T03 και Dongfeng Box. Επιπλέον δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο αυτοκίνητο, προκειμένου να ενταχθεί στο πρόγραμμα social leasing, το οποίο αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ.

Citroën ë-C3

Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ακόμη τα απαραίτητα στοιχεία για να κάνει τιμολόγηση -ή, τέλος πάντων, δεν θέλει ακόμη να αποκαλύψει τα χαρτιά της. Ούτε γνωρίζει πότε το Citroën ë-C3 με τη μικρότερη μπαταρία των 30 kWh θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα. Εμείς πάντως, εκτιμούμε ότι το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία μέσα στον Οκτώβριο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube