Το Opel Astra πηδάει την πολυτελή κατηγορία

Η τηλεοπτική διαφήμιση του νέου Astra προκαλεί τους premium αντιπάλους της στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών με αρκετή δόση αυτοσαρκασμού.

H Opel παρέταξε μια ομάδα από μεγάλα premium σεντάν και έβαλε το νέο Astra 2016 να τα… πηδήξει στο πλαίσιο της προωθητικής καμπάνιας της.

Όπως λέει, το Astra «αναστατώνει την πολυτελή κατηγορία», αναφερόμενη στις νέες τεχνολογίες και στα στοιχεία άνεσης που ενσωματώνει το νέο μικρό οικογενειακό μοντέλο της -το οδηγήσαμε αποκλειστικά υπό μοφή πρωτοτύπου.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται το «Wellness Massage Seat» για τον οδηγό, το σύστημα OnStar, μπόλικα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης και νέας τεχνολογίας εμπρός φανάρια IntelliLux LED Matrix. Αλλά για να πούμε την αλήθεια, κάποια από αυτά για τα οποία επαίρεται, τα έχουμε ήδη ξαναδεί. Για παράδειγμα, η Citroën C4 που ανήκει επίσης στην ίδια κατηγορία, προσφέρει μασαζοκάθισμα και για το συνοδηγό εδώ και χρόνια, ενώ η υπηρεσία in-car εξυπηρέτησης αξιολογείται μόνο ως στοιχείο εντυπωσιασμού, σε μια εποχή που ένα smartphone μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα.  

Πάντως, η ίδια η διαφήμιση είναι καλά εκτελεσμένη και αρκετά νεανική, και παρότι δεν θα την κατατάσσαμε στις κορυφαίες, μας αρέσει ότι σαρκάζεται και δεν παίρνει και πολύ στα σοβαρά το εαυτό της. Κι αν αυτό αποτελέσει τη μελλοντική εμπορική προσέγγιση της Opel για το Astra, προκαλώντας έτσι τους premium παίκτες της κατηγορίας, τότε θα κάνουμε πολλά γέλια. Εκτός κι αν αποτελεί μια πρόσκαιρη, αρχική επικοινωνία, απλώς για να χαμογελάσεις, προσπαθώντας να καταλάβεις το γερμανικό χιούμορ.

[Πηγή Opel]