Toyota Avensis 1.6 LPG

Toyota Avensis 1.6 LPG

Μπορεί να μην είναι πια στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, αλλά με το σύστημα LPG το Avensis είναι στην πρώτη γραμμή οικονομίας του είδους του.

Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του Avensis είναι ότι σου δίνει μια αίσθηση πως όλα λειτουργούν στην εντέλεια και θα συνεχίσουν να το κάνουν για πάντα.

Από το 1.600άρι μοτέρ των 132 ίππων, μέχρι το λεβιέ από το 6άρι κιβώτιο και τα κουμπιά στο τιμόνι. Χαρακτηριστικοί είναι ακόμα και οι τεράστιοι χώροι του ακόμα και για πέντε με τις αποσκευές τους.

Τι του λείπει;
Αυτό που λείπει είναι η ζωντάνια στις χαμηλομεσαίες στροφές στις οποίες μας έχουν καλομάθει οι downsized κινητήρες τούρμπο. Ο ατμοσφαιρικός 1.6 Valvematic θέλει δούλεμα ψηλά για να αποδώσει κι αυτό σημαίνει μέτριες ρεπρίζ (80-110 km/h σε 10,7” με 4η) και τσιμπημένη κατανάλωση που σκαρφαλώνει χωρίς πολύ κόπο στα 8,1 lt/100 km.

Και κάπου εδώ ερχόμαστε στο θέμα μας. Η Toyota προσφέρει πρακτικά χωρίς χρέωση ένα εξελιγμένο σύστημα υγραεριοκίνησης της Vialle (κανονικό κόστος 2.000 ευρώ), το οποίο ρίχνει σημαντικά το κόστος της μετακίνησης, χωρίς καμία επίπτωση στις επιδόσεις. Πρόκειται για ένα σύστημα που ψεκάζει σε υγρή μορφή το LPG για καλύτερο έλεγχο της καύσης και της κατανάλωσης, καθώς και ομαλή μετάβαση από το ένα καύσιμο στο άλλο. Πολύ σημαντική παράμετρος είναι και ότι ο ένας στους οχτώ ψεκασμούς γίνεται από το κύκλωμα βενζίνης, έτσι ώστε να λιπαίνονται οι βαλβίδες εισαγωγής και να πέφτει η θερμοκρασία.



40% οικονομία

Εάν υπολογίσεις ότι μεσοσταθμικά η αύξηση της κατανάλωσης φτάνει το 13%, καθώς και τον ένα στους οχτώ ψεκασμούς βενζίνης, προσεγγίζει το 40% (37% για την ακρίβεια) της οικονομίας που υπόσχεται η Toyota. Με λίγα λόγια, αντί για 40 λίτρα βενζίνης που κοστίζουν 62,8 ευρώ καταναλώνεις 45,2 λίτρα LPG, δηλαδή 39,5 ευρώ. Η καύση του LPG ενεργοποιείται από ένα κουμπί στο ταμπλό για να αλλάξει το καύσιμο και ο ανεφοδιασμός γίνεται από ειδικό στόμιο, δίπλα από αυτό της βενζίνης.

Νοικοκυρεμένα πράγματα.



Τι λέει το DRIVE

Οι μεγάλοι χώροι και γεροδεμένη κατασκευή, συμπληρώνονται από την οικονομία που κάνεις με ένα σύγχρονο σύστημα υγραερίου.
Τιμή από € 20.098 (με απόσυρση)
Τεχνολογία 1.598 cc, i4, 4v, 2 ΕΕΚ, έμμεσος ψεκασμός, 132 PS/6.400 rpm, 16,3 kgm/4.400 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση εμπρός
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,9”
0-400 m 17,6”
0-1.000 m 32,3”
30-50 km/h (3η) 5,0”
80-110 km/h (3η) 6,8”
80-110 km/h (4η) 10,7”
80-110 km/h (5η) 14,8”
110-140 km/h (6η) 25,3”
Τελική ταχύτητα 200 km/h
100-0 km/h 39,6 m
Μέση κατανάλωση 8,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2 150 gr/km
Διαστάσεις 4.710 x 1.810 x 1.480 mm
Βάρος 1.430 kg
Μετρήσεις DRIVE

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube