Test: Opel Meriva 1.7 CDTI

Τα μοτέρ diesel ταιριάζουν ιδιαίτερα σε κάποιους τύπους αυτοκινήτων. Δυστυχώς για την Ελλάδα, το Meriva με τον εξαιρετικό πετρελαιοκινητήρα συγκαταλέγεται σε αυτούς
Το πρώτο δείγμα γραφής του νέου Meriva είναι παραπάνω από θετικό και η αποδοχή του κοινού στην ιδιομορφία των ανάποδα ανοιγόμενων πίσω θυρών και της πρακτικής καμπίνας του, ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Στη Νίκαια της Γαλλίας οδηγήσαμε την κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση των 130 ίππων. Η ροπή των 30,6 kgm στις 2.000-2.500 σ.α.λ. κάνει το Meriva να μοιάζει με πούπουλο, ακόμα και όταν είναι φουλ φορτωμένο. Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 5,2 λίτρα/100 km και εκπομπές CO2 138 gr/km, με τον 1.7 CDTI να διακρίνεται για την πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία. Το ίδιο μοτέρ υπάρχει σε δύο ακόμη εκδόσεις: 100 ίπποι με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και 110 ίππων επίσης με 6άρι που δε θα εισαχθεί στη χώρα μας.Η γκάμα του Meriva περιλαμβάνει κι ένα 1.300άρι μοτέρ με 75 ή στην έκδοση ecoflex 95 ίππους.
Η διάθεση των Meriva diesel στην Ελλάδα θα ξεκινήσει στο τέλος του χρόνου, με τιμή άκρως ανταγωνιστική: Η έκδοση των 75 ίππων ξεκινά από 17.300 ευρώ, ενώ εκείνη των 95 είναι 500 ευρώ ακριβότερη. Η κορυφαία έκδοση των 130 ίππων ξεκινά από τα 20.700 ευρώ.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Οι εξαιρετικοί diesel αναδεικνύουν στο έπακρο τα χαρίσματα του Meriva
Κινητήρας
4κύλινδρος σε σειρά, 1.686 cc, turbodiesel, 130 PS/4.000 rpm, 30,6 kgm/2000.-2.500 rpm, 138 gr/km CO2
Μετάδοση
Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Βάρος 1.360 kg
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 9.9”, τελική 196 km/h
Μέση κατανάλωση 5,2 lt/100km
Εκπομπές CO2: 138 gr/km CO2
Μετρήσεις κατασκευaστή[/blockquote]