Test: Opel Astra Sports Tourer

Test: Opel Astra Sports Tourer

Fashion victim: To Astra Sports Tourer θέλει να είναι περισσότερο fashion 5θυρο παρά ένα σκληροπυρηνικό SW  
Η τελευταία προσθήκη στην γκάμα του Astra είναι και η πιο πρακτική του μικρομεσαίου οικογενειακού της Opel. Με πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση από τo προηγούμενo Astra στέισον, το νέο μοντέλο είναι επίσης σημαντικά πιο ευρύχωρο, τόσο απ’ αυτό όσο και από το τωρινό χάτσμπακ.
Είναι 30 πόντους πιο μακρύ από το τελευταίο, με το συνολικό μήκος να φθάνει τα 4,7 m, ενώ κατά πέντε πόντους αυξημένο είναι και το ύψος.
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις λειτούργησαν ευεργετικά για το χώρο αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου φθάνει τα 500 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην κανονική θέση και αυξάνεται έως και τα 1.550 λίτρα όταν αυτά αναδιπλωθούν και εκμεταλλευτείτε το χώρο μέχρι την οροφή.

FlexAstra
Η πρακτικότητα του Sports Tourer δεν εξαντλείται στο μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Η συνολική χωρητικότητα  των αποθηκευτικών χώρων στην καμπίνα φθάνει τα 25 λίτρα, ενώ αναφοράς χρήζει και το σύστημα Flexspace: Με το πάτημα ενός μπουτόν στο χώρο αποσκευών αναδιπλώνονται τα πίσω καθίσματα δημιουργώντας επίπεδο πάτωμα. Πρακτική και συνάμα έξυπνη λύση είναι και η αποθήκευση της εταζέρας του πορτμπαγκάζ σε μία θήκη κάτω από το δαπεδο.
Από εκεί και πέρα, οι χώροι για τους πίσω βρίσκονται στο καλό επίπεδο του 5θυρου Astra. Από το τλευταίο αυτούσιο έχει μεταφερθεί το ταμπλό.
Ο τούρμπο 1.4 με τους 140 PS δεν δυσκολεύεται να κινήσει τα παραπανίσια κιλά του Astra Sports Tourer και οι επιδόσεις που προσφέρει είναι πολύ καλές. Βέβαια η πραγματική κατανάλωση είναι φωτιά και δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τα 10 λίτρα/100 km. Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, το καλό κράτημα και η άνεση που γνωρίσαμε στο χάτσμπακ διατηρούνται αυτούσια.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Πρακτικό, με πιο ελκυστική εμφάνιση από το παρελθόν και καλή τιμή, η έκδοση Sports Tourer είναι μια καλή εναλλακτική για όσους δεν βολεύονται με τα 372 λίτρα του χάτσμπακ
Τεχνολογία 1.364 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 14 PS/4.900 rpm, 20,4 kgm/1.850-4.900 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 10,5”, τελική 200 km/h
Μέση κατανάλωση 10,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 144 gr/km[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube