TEST: Mercedes-Benz E-Class Coupe

TEST: Mercedes-Benz E-Class Coupe

Χειραφετημένη: Η E-Class coupe θέλει να αγγίξει το συναίσθημα με τη σαγηνευτική της εμφάνιση και υποσχέσεις για μια δυναμική οδηγική εμπειρία.

Καλώς ή κακώς, η εμφάνιση είναι ένας από τους πρωταρχικούς παράγοντες για την επιλογή αυτοκινήτου. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν μιλάμε για coupe.

Έτσι η ολοκαίνουργια Ε-Class Coupe μοιάζει «καταδικασμένη να πετύχει»: Το φαρδύ και χαμηλό αμάξωμά της προβάλλει μια ελιτίστικη σιλουέτα που δύσκολα περνάει απαρατήρητη, ενώ παράλληλα δεν κόβει το σχεδιαστικό δεσμό της με τη sedan έκδοση.
Από την τελευταία είναι μικρότερη σε όλες τις διαστάσεις, κάτι που σημαίνει ότι, ανάλογα με τον κινητήρα της, έρχεται αντιμέτωπη τόσο με το Audi A5 όσο και με τη BMW Σειρά 6.

Εκτός από το μήκος, μίκρυνε και το μεταξόνιο (2,76 έναντι 2,874 m), έτσι ώστε η οδική συμπεριφορά της Ε κουπέ να είναι πιο σπορ. Εντυπωσιακή είναι η αεροδυναμική μελέτη της, καθώς ο συντελεστής Cd 0,24 είναι ο χαμηλότερος σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής. Στην οδήγηση αυτό θα το καταλάβετε από τους ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους, η ένταση των οποίων σχεδόν δεν μεταβάλλεται με την άνοδο της ταχύτητας.

Δυνατός χαρακτήρας
Mικρότερος βενζινοκινητήρας είναι ο νέος 1.800άρης με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό της E 250 CGI BlueEFFICIENCY που αποδίδει 204 ίππους. Τον ακολουθεί ο V6 3.5 (επίσης με άμεσο ψεκασμό) με 292 ίππους της E 350 CGI BlueEFFICIENCY και ο κορυφαίος είναι ο V8 των 5,5 λίτρων με 388 ίππους.

Στην παρουσίαση οδηγήσαμε την E 250 CGI BlueEFFICIENCY και την Ε 500, με την πρώτη να ικανοποιεί απόλυτα με τις επιδόσεις της και τη δεύτερη να εντυπωσιάζει. Μερίδιο στη διαφορά εντυπώσεων έχει το πολύ καλό αυτόματο 7άρι κιβώτιο της Ε 500 έναντι του μέτριου 5 ταχυτήτων της Ε 250.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, αυτό που ξεχωρίζει στην Ε-Class coupe είναι η ποιότητα κύλισης, η άνεση και ο τρόπος που καλύπτει τις μεγάλες αποστάσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το κράτημά της υστερεί.

Στο 4θέσιο εσωτερικό οι χώροι πίσω δεν εντυπωσιάζουν. Την κατάσταση όμως σώζει η έξυπνη σχεδίαση της επένδυσης της οροφής. Η θέση οδήγησης είναι ιδιαίτερα αναπαυτική, ενώ το πορτμπαγκάζ των 450 λίτρων επαρκεί ακόμα για τις αποσκευές μιας 4μελούς οικογένειας.

Όπως είναι αναμενόμενο η ποιότητα υλικών, συναρμογής και φινιρίσματος είναι εξαιρετική. Παρότι οι σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με τη σεντάν έκδοση δύσκολα εντοπίζονται, υπάρχει ο πιο νεανικός τόνος που αναζητάς σε ένα κουπέ. Σημαντική διαφορά δημιουργεί η τοποθέτηση του επιλογέα του κιβωτίου στην κλασική του θέση -στην κονσόλα- και όχι στην κολόνα του τιμονιού όπως σε μερικές εκδόσεις της σεντάν.
Στη χώρα μας διατίθενται ήδη οι Ε 350 CGI BlueEFFICIENCY, Ε 350 CDI BlueEFFICIENCY και E 500. Η Ε 250 CGI BlueEFFICIENCY έρχεται το Σεπτέμβριο και η πλέον ενδιαφέρουσα για την Ελλάδα Ε 200 CGI BlueEFFICIENCY αναμένεται στην καλύτερη περίπτωση στα τέλη του έτους.

Dynamic Handling Package
Εάν είστε από εκείνους που απολαμβάνουν την οδήγηση αξίζει να παραγγείλετε την E-Class coupe με το Dynamic Handling Package που είναι έξτρα σε όλες τις εκδόσεις πλην της Ε 500.
Πατώντας το κουμπί Sport στην κεντρική κονσόλα αλλάζουν οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση (κάθε ένα αμορτισέρ ελέγχεται ξεχωριστά), το τιμόνι, την απόκριση του γκαζιού και τη λειτουργία του κιβωτίου.


Τι λέει το DRIVE
Ένα πανέμορφο κουπέ, ικανό όχι μόνο να ταξιδεύει αρχοντικά αλλά και να ικανοποιεί τις σπορ απαιτήσεις του οδηγού, τουλάχιστον με το Dynamic Handling Package
Τεχνολογία 1.796 cc, i4, 2 ΕΕΚ & turbo, ισχύς 204 PS / 5.500 rpm, ροπή 31,6 kgm / 2.000 – 4.300 rpm    
Επιδόσεις 0-100 km/h 7,4”, τελική 250 km/h    
Kατανάλωση 7,2 lt./100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube