Η Infiniti είναι το αντικλείδι με το οποίο η Nissan σκοπεύει να ανοίξει τα γκαράζ των απαιτητικών Ευρωπαίων για να υποδεχτούν τα αυτοκίνητά της
Η Infiniti έρχεται στην Ευρώπη να καλύψει ανάγκες, ή καλύτερα επιθυμίες, που η Nissan δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει. Η δυναμική πολυτέλεια, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και η προχωρημένη σχεδίαση είναι τα στοιχεία του ευρωπαϊκού διαβατηρίου μιας γκάμας που περιλαμβάνει sedan, coupe και SUV.

Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Nissan 350Z, αλλά δηλώνει το «μεγάλο τζάκι» απ’ το οποίο κατάγεται με γραμμές πιο απαλές και κλασικές, ενώ έχει και το πλεονέκτημα δύο –υποτυπωδών– πίσω θέσεων.
Ο 24βάλβιδος κινητήρας V6 των 3,7 λίτρων, απόδοσης 333 PS και 37 kgm ροπής που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο, τραβάει δυνατά από χαμηλά και δεν διστάζει να καρφώσει τη βελόνα του στροφόμετρου στον κόφτη των 8.000 rpm με έναν ήχο που είναι από μόνος του λόγος ν’ αγοράσεις το αυτοκίνητο. Το G37S είχε ήδη μπει στη λίστα των αγαπημένων μας πριν ακόμη στρίψουμε το βαρύ και με καλή αίσθηση τιμόνι και πιέσουμε την ανάρτηση, που με γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω ελέγχει άψογα το αμάξωμα χωρίς να κοπανάει ή να κουράζει. Ακόμη και σε καλή άσφαλτο, χάρη και στο εξαιρετικό μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, στρίβει με ακρίβεια, ενώ δεν το έχει σε τίποτα να γυρίσει την ουρά του προσφέροντας θέαμα.
Η sedan έκδοση διατηρεί τον σπορτίφ χαρακτήρα, αλλά παρά τα 4.755 mm μήκους (100 mm μακρύτερο από το coupe), το κοινό τους μεταξόνιο (2.850 mm) δεν έχει αφήσει πολλά περιθώρια για μεγάλους χώρους επιβατών στο πίσω κάθισμα.