Test drive: Volkswagen Golf 1.6 TDI DSG7

Test drive: Volkswagen Golf 1.6 TDI DSG7

Το 1.600άρι πετρελαιοκίνητο Golf μέχρι σήμερα το γνωρίζαμε με ένα «αρχαίο» χειροκίνητο 5άρι σασμάν. Ας δούμε αν και πόσο καλύτερα τα πάει με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η τελευταία, έβδομη, γενιά του Golf είναι γνωστό πως συνδυάζει την ποιότητα με την άνεση και την οικονομία με εξαιρετικό τρόπο. Κυρίως στην έκδοση με τον 1.600άρη TDI των 105 ίππων.

Ένα μοτέρ που σαφώς δεν αποτελεί επίτευγμα πολιτισμένης και αθόρυβης λειτουργίας, αλλά είναι οικονομικό και χάρη στην προσεγμένη ηχομόνωση ελάχιστα ακούγεται στην καμπίνα.

Όπως συμβαίνει με όλους σχεδόν τους πετρελαιοκινητήρες αυτής της κατηγορίας όμως, για να πηγαίνεις σβέλτα και οικονομικά, είναι απαραίτητο να οδηγείς με το ένα χέρι στο λεβιέ για να αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες. Αυτήν ακριβώς τη δουλειά αναλαμβάνει να κάνει το κιβώτιο DSG στο Golf που δοκιμάζουμε και σας προκαταλαμβάνουμε ότι τη φέρνει σε πέρας με απόλυτη επιτυχία.

Οι αλλαγές προς τα πάνω ή προς τα κάτω γίνονται με βελούδινη αίσθηση και ακριβώς τη στιγμή που τις θέλεις και θα τις έκανε μόνος του ένας πολύ έμπειρος και εξοικειωμένος με την πετρελαιοκίνηση οδηγός. Υπάρχει και το πρόγραμμα Sport, στο οποίο η χαρτογράφηση του κιβωτίου αλλάζει δραστικά και βάζει σε προτεραιότητα τις επιδόσεις.

Αυτές πάντως σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση δεν είναι τελικά καλύτερες. Τα 0-100 km/h διαρκούν 10,7” για το χειροκίνητο και 11,6” με το DSG, ενώ στα 150 km/h η διαφορά έχει φτάσει στα 2,9”. Από την άλλη, για να πετύχεις αυτά τα νούμερα, δεν απαιτείται καμία προσπάθεια ή/και ικανότητα από τον οδηγό.

Το αντάλλαγμα για την άνεση και τις επιδόσεις που σου ζητά το DSG, είναι αφενός τα 2.000 ευρώ που δεν είναι λίγα, αφετέρου μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση (της τάξης του 2%) και 92 ευρώ το χρόνο για τέλη κυκλοφορίας τα οποία το χειροκίνητο δεν πληρώνει.

Το εάν θα το επιλέξεις ή όχι έχει να κάνει ξεκάθαρα με το πόσο δυνατό αντίβαρο είναι για σένα η άνεση. Σε κάθε περίπτωση, το Golf 1.6 TDI παραμένει ένα εξαιρετικό μικρό οικογενειακό χωρίς ουσιαστικά ψεγάδια.

Τι λέει το DRIVE
Χρεώνεται ακριβά, αλλά το DSG απογειώνει το επίπεδο άνεσης που σου προσφέρει το Golf. Η αύξηση της κατανάλωσης είναι πολύ μικρή.
Τιμή από € 22.250 (χωρίς απόσυρση)
Τεχνολογία 1.598 cc, i4, 4v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 105 PS/3.000-4.000 rpm, 25,5 kgm/1.500-2.750 rpm, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-80 km/h 7,8”
0-100 km/h 11,0”
0-120 km/h 16,9”
0-140 km/h 24,6
0-400 m 18,0”
0-1.000 m 33,3”
50-80 km/h (με kickdown) 4,1”
80-110 km/h (με kickdown) 6,3”
110-140 km/h (με kickdown) 10,7”
100-0 km/h σε 39,1 m
Τελική ταχύτητα 192 km/h
Μέση κατανάλωση 6,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2 102 gr/km
Διαστάσεις 4.310 x 1.790 x 1.454 mm
Βάρος 1.310 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube