Test drive: Mitsubishi Space Star 1.0 MIVEC MY2017

Test drive: Mitsubishi Space Star 1.0 MIVEC MY2017

Η γκάμα του Space Star επεκτείνεται προς τα κάτω με στόχο τη δημιουργία μίας ακόμα προσιτής επιλογής στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Το σουπερμίνι της Mitsubishi Motors βρίσκεται στην έκτη γενιά και πέρυσι τέτοια εποχή δέχθηκε αισθητικές αλλαγές και βελτιώσεις σε διάφορους τομείς.

Μέχρι πρότινος, η ελληνική αντιπροσωπεία διέθετε στην αγορά τη μεγαλύτερη από πλευράς έκδοση κινητήρα (1.2) που συνδυαζόταν και με το ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Intense.

Τώρα όμως, η γκάμα του Space Star διαθέτει μία βασικότερη έκδοση κινητήρα με τον 1.0 MIVEC. Ο μικρότερος κινητήρας δεν διαφέρει σε τεχνολογία σε σχέση με τον 1.2, που είναι ο ίδιος αλλά με μικρότερη διαδρομή εμβόλων. Αυτό έχει αποτέλεσμα να αποδίδει 71 ίππους αντί για 80 και ροπή 9,0 αντί για 10,8 kgm. Επιπλέον, η νέα βασική έκδοση κινητήρα του Space Star καταφέρνει να καταναλώνει 0,5 lt/100 km λιγότερο, 6,0 lt/100 km συνολικά, και όπως είναι ευκόλως κατανοητό εκπέμπει και λιγότερο CO2/km (92 αντί για 100 g).

Η λειτουργία του μοτέρ είναι ραφιναρισμένη για την 3κύλινδρη αρχιτεκτονική του και το μεγαλύτερο έργο το παράγει στις υψηλές στροφές. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με λεβιέ που έχει λογικές διαδρομές, αλλά δεν του αρέσει η σβέλτη χρήση. Οι επιδόσεις που πετυχαίνει το Space Star 1.0 MIVEC είναι αναιμικές, με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται από στάση σε 14,5”, τη στιγμή που το 1.2 θέλει 11,3”. Το ίδιο προφίλ παρουσιάζει και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, με την μέτρηση 50-110 km/h, για παράδειγμα, να ολοκληρώνεται σε 13,4”. Υποδεέστερες επιδόσεις πετυχαίνει και στο φρενάρισμα η βασική έκδοση κινητήρα του Space Star, με το 100-0 km/h να απαιτεί 42,2 m, όταν το 1.2 με τα φαρδύτερα λάστιχα να χρειάζεται για την ίδια μέτρηση τουλάχιστον τέσσερα μέτρα λιγότερα, στα 37,8 m.

Στο δρόμο, αυτό που αντιλαμβάνεσαι αμέσως είναι η λιγότερη προθυμία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, σε σχέση με τον 1.200άρη. Σαφώς, η συγκεκριμένη έκδοση του 1,0 λίτρου προορίζεται για χρήση στην πόλη και για κοντινά ταξίδια, αλλά για να μπορέσει να σταθεί στη ροή της κίνησης θα πρέπει να τον ανεβάζεις ψηλά, με αλλαγές κοντά στις 4.000 rpm. Η ανάρτηση λειτουργεί σωστά και, σε συνδυασμό με τα λάστιχα με το μεγαλύτερο προφίλ, παρέχει καλή άνεση. Αυτό που δεν ξεχωρίζει είναι το υποβοηθούμενο τιμόνι με τη μικρή δύναμη επαναφοράς και τη λιγοστή αίσθηση που αναμεταδίδει στα χέρια του οδηγού.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC MY 2017

Διαφορές έχουμε και στην καμπίνα σε σχέση με την πλουσιότερη έκδοση, μιας και οι ταπετσαρίες είναι σκουρόχρωμες, τα εμπρός πάνελ στις πόρτες δεν έχουν διχρωμία, ενώ απουσιάζουν και κάμποσα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης. Πέρα από τον εξοπλισμό όμως, οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν αποδεκτοί για τέσσερις ενηλίκους, με το χώρο αποσκευών των 235 λίτρων να μην διαθέτει το διπλό πάτωμα με τον κρυφό χώρο αποθήκευσης που χάριζε και επίπεδο χώρο φόρτωσης σε περίπτωση που αναδίπλωνες την πλάτη του πίσω καθίσματος.

Εν κατακλείδι, η νέα βασική έκδοση του Space Star καταφέρνει να προσφέρεται σε δελεαστική τιμή και συνδυάζεται με αντίστοιχο χρηματοδοτικό πρόγραμμα και πέντε χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, αλλά σε σχέση με την πλουσιότερη και ισχυρότερη έκδοση, θα πρέπει να κάνετε κάποιες σεβαστές παραχωρήσεις.

Τι λέει το DRIVE
Η νέα βασική έκδοση του ανανεωμένου Space Star διατίθεται σε ελκυστική τιμή και έχει προσεγμένο οικονομοτεχνικό προφίλ, αλλά από εκεί πέρα δεν ξεχωρίζει κάπου σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Τιμή €9.990
Τεχνολογία 999cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, MIVEC, 71 PS/6.000 rpm, 9,0 kgm/5.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 14,5”
0-140 km/h 31,3”
0-400 m 19,8” @ 113,9 km/h
0-1.000 m 36,1” @ 145,3 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 13,4”
50-80 km/h (3η) 8,4”
80-110 km/h (3η) 10,1”
80-110 km/h (4η) 13,9”
110-140 km/h (4η) 23,3”
110-140 km/h (5η) 45,6”
Φρένα 100-0 km/h 42,2 m
Τελική ταχύτητα 172 km/h
Μέση κατανάλωση 6,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 92 g/km
Διαστάσεις 3.795 x 1.665 x 1.505 mm
Χώρος αποσκευών 235 lt
Βάρος 870 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube